Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні.
Очікувана вартість
122 942,00 UAH
UA-2020-09-15-000778-b 116a407576224f81a417b144a74720fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драмарецька Інна Олександрівна

+380552225576 xmy@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214834
Вебсайт: http://xmy.org.ua
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,39 м.Херсон
Контактна особа: Драмарецька Інна Олександрівна
+380552225576
xmy@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 13:33
Очікувана вартість: 122 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 229,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва» Херсонської обласної ради. 2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02214834. 4. Місцезнаходження замовника: 73003, Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 39. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Драмарецька Інна Олександрівна, голова тендерного комітету, 73003, Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 39, телефон (0552) 26-47-45, e-mail: xmy@online.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні) у відповідності до Додатку № 1.10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Богородицька, 19. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 122 942,00 грн. (сто двадцять дві тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «21» вересня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» вересня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Богородицька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 10:00
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
15 вересня 2020 10:00
Додаток_5.pdf
15 вересня 2020 10:00
Додаток_4.pdf
15 вересня 2020 10:00
Додаток_3.pdf
15 вересня 2020 10:00
Додаток_2.pdf
15 вересня 2020 10:00
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо спеціфікації
Дата подання: 16 вересня 2020 10:20
Дата відповіді: 16 вересня 2020 16:09
Доброго ранку! Шановний Замовнику відпоідно до ДБН В.2.2-40:2018 ІНКЛЮЗИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД пункт 10.13 Громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу згідно з ДБН В.1.1-7. Синхронною (звуковою і світловою) сигналізацією, підключеною до системи оповіщення про пожежу, слід обладнувати приміщення і зони громадських будівель і споруд, відвідувані МГН, і виробничі приміщення, що мають робочі місця для осіб з інвалідністю. Для аварійної звукової сигналізації слід застосовувати прилади, що забезпечують рівень звуку не менше ніж 15 дБА протягом 30 с, при перевищенні максимального рівня звуку в приміщенні на 5 дБА. 10.14 Влаштування автоматичної пожежної сигналізації слід проектувати згідно з вимогами ДБН В.2.5-56 з урахуванням сприйняття усіма категоріями осіб з інвалідністю. Також відповідно до ДБН В.2.5-56 Системи протипожежного захисту 7.2.27 У випадках, коли використовуються системи оповіщення СО4 та СО5, система пожежної сигналізації повинна бути з адресними компонентами. 7.2.28 Системи пожежної сигналізації повинні формувати імпульс на управління автоматич­ними системами пожежогасіння та оповіщення про пожежу типу СО4, СО5 у разі спрацьовування не менше двох пожежних сповіщувачів, які встановлюються в одному приміщенні. Розміщувати пожежні сповіщувачі необхідно так, щоб кожна точка контрольованої площі знаходилась у межах робочих радіусів двох пожежних сповіщувачів у відповідності з ДСТУ-Н CEN/TS 54-14. Хочемо зазначити, що гуртожток комунальної установи відноситься до будинку громадського призначення, тому ці норми обов'язкові, але в спеціфікації зазначене інше обладнання. Використання адресних компонетів та системи оповіщення 4-го типу значно здорощує вартість послуги. Просимо надати роз'яснення щодо даного питання. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перш за все висловлюємо Вам вдячність за відкритість до співпраці та повідомляємо наступне.
Робочий проект «17-2020-ПС» Розділ Автоматична пожежна сигналізація, Система керування евакуюванням, Система централізованого пожежного спостерігання розроблений кваліфікаційним сертифікованим інженером-проектувальником.
Зазначений Робочий проект погоджений ГУ ДСНС України у Херсонській області, що відповідає чинному законодавству України.
Стосовно Вашого питання зазначаємо наступне.
В Україні діє одночасно ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ та ДБН В.2.2-40:2018 ІНКЛЮЗИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД, які мають однакову юридичну силу в розумінні Конституції України.
Інженером-проектувальником взято за основу пункт 15 Таблиця Б.1 ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ, так як зазначений нормативно-правовий акт не втрачав своєї чинності та до нього не вносилися зміни.
ДБН В.2.2-40:2018 ІНКЛЮЗИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД, не має норм щодо втрати чинності норм ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ.
Також, зазначаємо, що на обладнання системи оповіщення 4-го чи 5-го типу необхідно витратити більше бюджетних коштів, які не передбачені для Комунального закладу "Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва" Херсонської обласної ради.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИЛАНТЬЄВ РОСТИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ" 80 834,00
UAH з ПДВ
80 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПВКФ "Аліна-А" 112 185,60
UAH з ПДВ
112 185,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 19:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 19:19
Трудові договори.pdf
22 вересня 2020 19:19
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 19:19
Свідоцтво 2020.pdf
22 вересня 2020 19:19
Пропозиція учасника.pdf
22 вересня 2020 19:19
Паспорти в PDF форматі.rar
22 вересня 2020 19:19
паспорт 2.pdf
22 вересня 2020 19:19
паспорт 1.pdf
22 вересня 2020 19:19
Ліцензія.pdf
22 вересня 2020 19:19
Листи-відгуки.pdf
22 вересня 2020 19:19
Кошторисні розрахунки.pdf
22 вересня 2020 19:19
ІНН.pdf
22 вересня 2020 19:19
Додаток_до_Свід_2020.pdf
22 вересня 2020 19:19
Договор оренди авто.pdf
22 вересня 2020 19:19
Витяг_з_ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2020 19:19
Банківські довідки.pdf
22 вересня 2020 19:19
Аналогічні договори.pdf
22 вересня 2020 19:19
Акт обстеження об'єкту.pdf
22 вересня 2020 19:19
Сертифікати обладнання.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 22:04
Електронний підпис
22 вересня 2020 22:00
Гарантія Сертифікати.PDF
22 вересня 2020 22:00
ТПТ.pdf
22 вересня 2020 22:00
СПД.pdf
22 вересня 2020 22:00
Проводи АПС.pdf
22 вересня 2020 22:00
Прилади Тірас.pdf
22 вересня 2020 22:00
ОСЗ-2; 12.pdf
22 вересня 2020 22:00
кабелі С.pdf
22 вересня 2020 22:00
ІПР.pdf
22 вересня 2020 22:00
Гном.pdf
22 вересня 2020 22:00
СПР.pdf
22 вересня 2020 22:00
МБИ_2.pdf
22 вересня 2020 22:00
Лун__9_С.jpg
22 вересня 2020 22:00
Лiхтар_акумуляторний.jpg
22 вересня 2020 22:00
Коробка_КМС_2-26.pdf
22 вересня 2020 22:00
Кабел_.pdf
22 вересня 2020 22:00
Блок_живлення.pdf
22 вересня 2020 22:00
SPR-1L.pdf
22 вересня 2020 22:00
Довідка з ЄДР.PDF
22 вересня 2020 22:00
Пропозиція учасника.PDF
22 вересня 2020 22:00
Ліцензія.PDF
22 вересня 2020 22:00
Витяг ПДВ.PDF
22 вересня 2020 22:00
Договір Лабораторія.PDF
22 вересня 2020 22:00
Аналогічні договори 1.PDF
22 вересня 2020 22:00
Аналогичні договори.PDF
22 вересня 2020 22:00
Трудові книжки.PDF
22 вересня 2020 22:00
Дипломи.PDF
22 вересня 2020 22:00
Довідка про МТБ.PDF
22 вересня 2020 22:00
Акт обстеження об'єкту.PDF
22 вересня 2020 22:00
Смети.PDF
22 вересня 2020 22:00
Устав.PDF
22 вересня 2020 22:00
Договір(1).PDF
22 вересня 2020 22:00
Повноваження до підпису.PDF
22 вересня 2020 22:00
Інформаційна довідка 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИЛАНТЬЄВ РОСТИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "ПВКФ "Аліна-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИЛАНТЬЄВ РОСТИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3539411873
Відхилено 80 834,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 11:38
ПП "ПВКФ "Аліна-А"
#22749193
Переможець 112 185,60
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:44

Документи

29 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:31
Протокол_розгляду _ 8.pdf

Документи

30 вересня 2020 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПВКФ "Аліна-А"
#22749193
112 185,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 16:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:01
Кошторис.pdf укладений
08 жовтня 2020 15:53
дефектний акт.pdf укладений
08 жовтня 2020 15:53
Договір.pdf укладений
08 жовтня 2020 15:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2020 10:22
104 775,66 UAH UA928201720344221001100031066
КЗ"Херсон.фах.коледж муз.мистецтв"ХОР
UA143003460000026001023199801
ПП ПВКФ"Алiна-А"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 112 185,60
UAH (в тому числі ПДВ 18 697,60 UAH)