Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувалні матеріали, кетгут, шприці, та ін.)
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-09-15-000598-a e1e576a4f3594c45a6a1c6ec5e2acb53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Демян

+380977884279 vladimir_de@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спецсервіс-Кременчук"
Код ЄДРПОУ: 32275620
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Горького, 48/75
Контактна особа: Володимир Демян
+380977884279
vladimir_de@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Перев’язувалні матеріали, кетгут, шприці, та ін.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Бинт 7х14 нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8 упаковка
Рукавички нетрілові S - 100 пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12 упаковка
Рукавички нетрілові М - 100 пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15 упаковка
Кетгут з голкою хром №5 – 60 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15 упаковка
Кетгут з голкою хром №3 – 60 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13 упаковка
Кетгут з голкою хром №4 – 36 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
24 штуки
Кетгут без голки №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
16 упаковка
Пелюшки 90х60 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Шприц 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Шприц 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Шприц 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
400 штуки
Шприц 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8 штуки
Ватні палички №200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8 штуки
Пластир котушка вузький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату вартості поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Покупець зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 календарних днів з моменту отримання цього товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 09:13
Оголошення.docx
15 вересня 2020 09:12
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 32 801,79
UAH з ПДВ
32 801,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 18:27
Товар.pdf
26 вересня 2020 18:27
Проект договору.pdf
26 вересня 2020 18:27
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2020 18:27
Довідка мат.-тех база.pdf
26 вересня 2020 18:27
Аналогічні договори -03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 32 801,79
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 08:45

Документи

01 жовтня 2020 08:45
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:44
002296.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
32 801,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 08:45
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:44
002296.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 12:11
IMG_20201230_0002.pdf зміни до договору
26 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:21
IMG_20201230_0002.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 15:12
002302.pdf укладений
08 жовтня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п.5.2. "Ціна та сума договору" текстом такого змісту: "Сума договору з 01.01.2021р. по 01.03.2021р. не перевищує 20 відсотків загальної сумі Договору на 2020 рік". п. 12.1. "Строк дії Договору" викласти в наступній редакції: Дія Договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 01.03.2021 року, а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх обов'язків.
Номер договору про закупівлю: 156/02-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п.5.2. "Ціна та сума договору" текстом такого змісту: "Сума договору з 01.01.2021р. по 01.03.2021р. не перевищує 20 відсотків загальної сумі Договору на 2020 рік". п. 12.1. "Строк дії Договору" викласти в наступній редакції: Дія Договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 01.03.2021 року, а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх обов'язків.
Номер договору про закупівлю: 156/02-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 39 362,15
UAH (в тому числі ПДВ 6 560,36 UAH)