Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі
The Construction of the aerodrome at the International Airport “Dnipropetrovsk” in the Dnipropetrovsk Oblast, the Dniprovskyi District
Очікувана вартість
5 698 800 000,00 UAH
UA-2020-09-15-000585-a 743d2524279e41659cfa225a11bf407f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Додаткові контактні особи: OSYKOVYI SERGII
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Осиковий Сергій
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriemstvo "Finansuvannya infrastrukturnih proektiv"
National ID: 37264503
Contact point: ROMAN SUBCHAK
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Additional contacts: OSYKOVYI SERGII
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Осиковий Сергій
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:32
Очікувана вартість: 5 698 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 494 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 494 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 вересня 2020 09:12
Enquiries until: 03 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 5 698 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 494 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 28 494 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

The Construction of the aerodrome at the International Airport “Dnipropetrovsk” in the Dnipropetrovsk Oblast, the Dniprovskyi District
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 21 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», від 04.12.2019р. № 1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу, та виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 вересня 2020 09:13
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 09:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дозвільних документів
Дата подання: 21 вересня 2020 10:01
Дата відповіді: 24 вересня 2020 19:56
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено чинним законодавством України, у разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Одночасно повідомляємо, відповідно до статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Для отримання такого дозволу необхідно подати заяву до якої додається, зокрема, інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт. Таким чином, враховуючи, що дозвіл надається генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), провадження будівельної діяльності генеральним підрядником чи підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) без наявності ліцензії є неможливим на об’єктах з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Щодо документального підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 21 вересня 2020 14:28
Дата відповіді: 24 вересня 2020 19:57
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. При цьому, додаток 3 до тендерної документації містить вимоги про спосіб документального підтвердження відповідності встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону тільки учасниками торгів. В свою чергу, яким чином підтверджується відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону залучених субпідрядників/співвиконавців Замовником не передбачено. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до додатку 3 до тендерної документації та передбачити спосіб документального підтвердження відповідності встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону залучених субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Одночасно повідомляємо, що в Додатку 3 тендерної документації, встановлено вимоги про спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону – учасником. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Щодо погодження договірної ціни
Дата подання: 21 вересня 2020 14:29
Дата відповіді: 24 вересня 2020 19:57
Відповідно до абзацу 3 Порядку погодження договірної ціни додатку 2 до тендерної документації на стадії погодження договірної ціни учасника – переможця процедури закупівлі (договірної ціни) поточні ціни на матеріали приймаються за обґрунтованими цінами, визначеними на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку в регіоні? Просимо уточнити хто мається на увазі під терміном «претендент» та в якому саме регіоні передбачається проведення аналізу цін на ринку, оскільки учасником може бути фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа - резидент або нерезидент, об’єднання учасників з іншого регіону, ніж місцезнаходження Замовника. Також матеріали можуть закуповуватися переможцем торгів у регіоні, який не належить ні до Замовника, ні до переможця процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Під терміном «претендент» слід розуміти – «учасник – переможець». Моніторинг цін проводиться з врахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для регіону, в якому розташований Об’єкт будівництва або, за їх відсутності, у іншому регіоні з врахуванням доставки на приоб’єктний склад.
право використання
Дата подання: 21 вересня 2020 14:31
Дата відповіді: 24 вересня 2020 19:57
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації під таблицею 1 «Інформація про виробничі, адміністративні та інші приміщення» Замовник зазначає, що якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або інше право використання). Цивільним кодексом України передбачено, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Також зазначений кодекс розрізняє види речових прав на чуже майно 1) право володіння; 2) право користування (сервітут); 3) право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); 4) право забудови земельної ділянки (суперфіцій). При цьому, жодним нормативно-правовим актом не передбачено такий вид права як «використання». Враховуючи вищевикладене, просимо уточнити, що саме мається на увазі Замовником під виразом «інше право використання»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Під виразом «інше право використання» слід розуміти - оренда, суборенда, сервітути, право користування утримання, інші права, передбачені чинним законодавством.
пункт 3 додатку 3 до тендерної документації
Дата подання: 21 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 24 вересня 2020 19:58
Відповідно до Замовник зазначає, що відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 при розрахунках за виконані будівельні роботи за контрактами, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються примірні форми первинних облікових документів "Звіт про виконання робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період (місяць/ рік)" (примірна форма № 1), "Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період" (примірна форма № 2), "Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № 3), які наведено у додатках Ф, Х, Ц. Просимо надати роз’яснення, що саме розуміється під зазначеною вимогою та чи вимагається таким чином від учасників подання додаткових документів відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 Документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) Додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), зокрема, примірними формами первинних облікових документів "Звіт про виконання робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період (місяць/ рік)" (примірна форма № 1), "Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період" (примірна форма № 2), "Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № 3), які наведено у додатках Ф, Х, Ц – у разі якщо аналогічний (і) договір (и) виконаний (і) за контрактами, фінансування якого (их) здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
перелік «основних» машин та механізмів, які необхідні для його виконання
Дата подання: 25 вересня 2020 11:34
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання інформації про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, яка обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 2. Виходячи з того, що технічне завдання не містить переліку «основних» машин та механізмів, які необхідні для його виконання, просимо надати роз’яснення, які саме основні машини та механізми вимагаються Замовником для підтвердження їх наявності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
подання ОРИГІНАЛУ листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі
Дата подання: 25 вересня 2020 11:37
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ОРИГІНАЛУ листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Поряд з цим, Замовник додатково вимагає у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, подання листа-підтвердження від власника, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Просимо обґрунтувати зазначену вище вимогу, враховуючи, що у разі залучення техніки на умовах оренди (лізингу), суборенди та ін., право користування належить відповідно орендодавцю, лізингодавцю або іншій особі, яка зазначена у відповідному договорі, що відповідно надає такій особі право самостійно вирішувати питання щодо передачі такого права третім особам (за виключенням випадків наявності відповідних обмежень у договорі з власником техніки). Крім того, яким чином учасник, з урахуванням положень частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, може надати Замовнику оригінал документу, якщо документи для їх завантаження будуть подаватися у сканованому вигляді, тобто у вигляді електронних копій паперових документів. Оригінал документу буде знаходитись у учасника у паперовому вигляді. При цьому, звертаємо увагу Замовника на те, що згідно статті 12 згаданого Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-000585-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 21 вересня 2020 14:39
Щодо листа відгуку
Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації Замовник під таблицею № 4 вимагає у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надання у складі тендерної пропозиції копії позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, тобто Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів».
Враховуючи викладене, з метою запобігання непорозумінь з боку учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині шляхом заміни терміну «замовник» на термін «замовник робіт» або «контрагент».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 20:01
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 Документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) Додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), зокрема, копією позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника. Одночасно повідомляємо, що під терміном «від замовника» слід розуміти – від підрядника/від генпідрядника/від одержувача бюджетних коштів/від балансоутримувача об’єкта будівництва - за виконаними аналогічними договорами. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-09-15-000585-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 25 вересня 2020 11:27
Консорціум
Відповідно до пункту 5 Загальних положень тендерної документації у разі, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов'язки щодо виконання зобов'язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі. Таке підтвердження від імені підприємства-учасника оформлюється листом на адресу консорціуму.
Відповідь консорціуму має чітко підтверджувати наявність відповідних зобов'язань, зокрема щодо надання техніки, персоналу, фінансових ресурсів та іншого.
Однак, консорціум, виходячи з положень статті 120 Господарського кодексу є однією з організаційно-правових форм об’єднань підприємств. Окрім консорціуму, господарські об’єднання можуть утворюватися як асоціації, корпорації, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом.
Так, відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
- об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Враховуючи викладене, передбачивши вимоги тільки для однієї з форм об’єднань, Замовник ставить в нерівні умови разом з іншими об’єднаннями підприємств. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом заміни у пункті 5 Загальних положень терміну «консорціум» на термін «об’єднання підприємств».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-15-000585-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 25 вересня 2020 11:30
переклад
Відповідно до пункту 7 Загальних положень тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Однак, відповідно до статті 79 «Про нотаріат» саме нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Статтею 38 зазначеного Закону вірність перекладу документів з однієї мови на іншу можуть засвідчувати консульські установи України.
Тобто посвідчення перекладу документів, складених на іншій мові, здійснюється виключно нотаріусами або консульскими установами. При цьому, жодним нормативно-правовим актом не передбачено можливість посвідчення перекладів документів іншими особами, окрім тих, що зазначені вище, що нівелює можливість учасників відповідати за достовірність перекладу у разі їх самостійного посвідчення.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести вимогу пункту 7 Загальних положень тендерної документації у відповідність до законодавчих актів України шляхом виключення можливості посвідчення перекладу документів учасниками торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-15-000585-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 25 вересня 2020 11:32
виробничі, адміністративні та інші приміщення
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання інформації про наявність виробничої бази надати по формі Таблиці №1 із зазначенням площі виробничих, адміністративних та інших приміщень та документів про власність (оренду) на це майно.
Виходячи зі змісту зазначеної вимоги, кожен з учасників повинен мати щонайменше 6 (шість) приміщень – виробничих (тобто 2 і більше), адміністративних (2 і більше), інших приміщень (2 і більше).
Враховуючи викладене, передбачивши вимоги щодо наявності не менше 6 приміщень, Замовник ставить в нерівні умови разом з іншими учасниками, у яких є 1 приміщення в якості виробничої бази, що є достатнім для вимог даної закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом заміни у пункті 1 додатку 3 до тендерної документації виразу «виробничих, адміністративних та інших приміщень» на вираз «виробничої бази».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку