Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інженерно-консультаційні послуги, необхідні для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Капітальний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Маріупольської міської ради по пр. Леніна, 70, м. Маріуполь» (без зовнішніх мереж) (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
811 015,20 UAH
UA-2020-09-15-000539-a 765586808bde4e1f9a14bd63a1299219
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 m.uks2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління капітального будівництва
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.uks2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Закупівля за кошти Європейського Інвестиційного Банку. Вибір консультантів для надання послуг технічного нагляду здійснений у відповідності до вимог Посібник із закупівель для проектів, що фінансуються ЄІБ. Договір розміщено до відома
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
інженерно-консультаційні послуги, необхідні для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Капітальний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Маріупольської міської ради по пр. Леніна, 70, м. Маріуполь» (без зовнішніх мереж) (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Миру 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  01 березня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

15 вересня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП"
#36589234
Переможець 811 015,20
UAH
15 вересня 2020 09:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 14:06
Дод. угода №6 від 26.09.2022 до договору № 150-2020.pdf зміни до договору
26 вересня 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 13:45
Дод уг №5 від 28.01.2022 до дог №150 2020.PDF зміни до договору
28 січня 2022 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 11:54
Дод уг №4 від 13.09.21 до дог №150 2020.PDF зміни до договору
13 вересня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:22
Дод уг №3 від 30.03.21 до дог №150 2020.PDF зміни до договору
30 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:32
Дод уг №2 від 11.12.20 до дог №150 2020.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:12
Дод угода №1 від 12.10.20 до дог №150 2020.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:14
Договір №150 2020 від 14.09.2020.PDF укладений
15 вересня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки до договру викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 5000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення надання послуг - до 30.10.2021р
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення надання послуг до 01.02.2022р
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункти 2.2; 7.1 та додаток №2 до договору викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 150/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML