Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Необхідність проведення послуг: звернення мешканців м. Дніпро
За договором від 30.01.2020 № 30/01-1 актів сплачено на загальну суму 54 618 523,52 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж сплачено актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 54 618 523,52 грн. з ПДВ.
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-21-000281-b (додається).
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 28.01.2020 № 28/01-7
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 18:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 120 робочих днів. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 вересня 2020 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 17:49 |
роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf | |
14 вересня 2020 17:49 |
Довідки.pdf | |
14 вересня 2020 17:49 |
28.01-7.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000110 ● 798fb6b6c81c481b96b1349c335b106a
- Статус: завершено ● Дата: 02 лютого 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
108 UA-2020-09-14-009537-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-25 17:14:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-009537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-30 15:33:48
Відповідь на звернення
Відповідно до Положення про департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (зі змінами), яке затверджено рішення міської ради від 01.12.2016 № 54/16, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі – департамент) здійснює заходи щодо формування зовнішнього вигляду території міста, надання йому естетично-привабливого вигляду, поліпшення умов проживання мешканців міста шляхом будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, соціально-культурного призначення та інфраструктури міста. Тобто, до повноважень департаменту входить утримання та ремонт зелених насаджень у місті Дніпро. При проведенні закупівель послуг з утримання зелених насаджень потреба та обсяги закупівлі визначається на підставі звернень громадян міста Дніпро та огляду стану зелених насаджень.
Відповідно до вищевикладеного, згідно визначеної потреби на підставі звернень громадян проведено процедуру закупівлі № UA-2019-11-21-000281-b та укладено договір від 28.01.2020 № 28/01-7 з переможцем торгів. При цьому, під час та після проведення процедури закупівлі до департаменту продовжили надходити нові звернення громадян, та додаватись зелені насадження які перебувають в аварійному стані.
Відповідно сформувалась нова потреба не врахована в основному договорі укладеному за результатним процедури закупівлі UA-2019-11-21-000281-b.
Необхідно зазначити, що у зв’язку із реальним фінансуванням по договору від 28.01.2020 № 28/01-7 зменшено обсягів закупівлі (додаткова угода від 28.01.2020 № 1). Отже, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі на додатковий обсяг послуг.
Звертаємо увагу на наступне.
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі визначено Законом України «Про публічні закупівлі» та листом Міністерства розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі».
Відповідно до ст. 9 Закону Міністерство розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України є уповноваженим органом основними функціями якого є наступне: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Так, переговорна процедура за п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону застосовується за підстав:
1) протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг;
2) вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього;
3) закупівля здійснюється у того самого учасника.
Основний Договір про закупівлю від 28.01.2020 № 28/01-7 на закупівлю послуг з утримання зелених насаджень укладено з учасником КП «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-21-000281-b. На момент проведення переговорної процедури за договором від 28.01.2020 № 28/01-7 актів підписано на загальну суму 54 618 523,52 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж підписано актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 54 618 523,52 грн. з ПДВ. За даною процедурою закуповувались послуги, які є аналогічними та надавалися за основним договором укладеним з учасником КП «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Необхідно зазначити, що Уповноваженим органом надано безоплатну консультацію рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу наступного змісту: у разі укладення договору до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, замовник може застосовувати переговорну процедури з підстави передбаченої п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Отже, замовником проведено переговорну процедуру за підстав визначених Законом та Уповноваженим органом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #33338361 |
Переможець |
14 588 768,56
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:03
|
Ду 3 12.10-4.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:52
|
Ду 2 12.10-4.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 13:09
|
Повідомлення Ду 1 12.10-4.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 12:39
|
Розяснення.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 12:37
|
Протокол.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 12:31
|
12.10-4.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/10-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/10-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12/10-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |