Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
14 588 768,56 UAH
UA-2020-09-14-009537-b 84c1d93a8f7d40d6b9656931ad46f79c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA. (додається).
Необхідність проведення послуг: звернення мешканців м. Дніпро
За договором від 30.01.2020 № 30/01-1 актів сплачено на загальну суму 54 618 523,52 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж сплачено актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 54 618 523,52 грн. з ПДВ.
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-21-000281-b (додається).
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 28.01.2020 № 28/01-7

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 120 робочих днів. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000110 ● 798fb6b6c81c481b96b1349c335b106a
  • Статус: завершено ● Дата: 02 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
108 UA-2020-09-14-009537-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 17:14:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-009537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-30 15:33:48

Відповідь на звернення

Відповідно до Положення про департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (зі змінами), яке затверджено рішення міської ради від 01.12.2016 № 54/16, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі – департамент) здійснює заходи щодо формування зовнішнього вигляду території міста, надання йому естетично-привабливого вигляду, поліпшення умов проживання мешканців міста шляхом будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, соціально-культурного призначення та інфраструктури міста. Тобто, до повноважень департаменту входить утримання та ремонт зелених насаджень у місті Дніпро. При проведенні закупівель послуг з утримання зелених насаджень потреба та обсяги закупівлі визначається на підставі звернень громадян міста Дніпро та огляду стану зелених насаджень.
Відповідно до вищевикладеного, згідно визначеної потреби на підставі звернень громадян проведено процедуру закупівлі № UA-2019-11-21-000281-b та укладено договір від 28.01.2020 № 28/01-7 з переможцем торгів. При цьому, під час та після проведення процедури закупівлі до департаменту продовжили надходити нові звернення громадян, та додаватись зелені насадження які перебувають в аварійному стані.
Відповідно сформувалась нова потреба не врахована в основному договорі укладеному за результатним процедури закупівлі UA-2019-11-21-000281-b.
Необхідно зазначити, що у зв’язку із реальним фінансуванням по договору від 28.01.2020 № 28/01-7 зменшено обсягів закупівлі (додаткова угода від 28.01.2020 № 1). Отже, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі на додатковий обсяг послуг.
Звертаємо увагу на наступне.
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі визначено Законом України «Про публічні закупівлі» та листом Міністерства розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі».
Відповідно до ст. 9 Закону Міністерство розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України є уповноваженим органом основними функціями якого є наступне: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Так, переговорна процедура за п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону застосовується за підстав:
1) протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг;
2) вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього;
3) закупівля здійснюється у того самого учасника.
Основний Договір про закупівлю від 28.01.2020 № 28/01-7 на закупівлю послуг з утримання зелених насаджень укладено з учасником КП «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-21-000281-b. На момент проведення переговорної процедури за договором від 28.01.2020 № 28/01-7 актів підписано на загальну суму 54 618 523,52 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж підписано актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 54 618 523,52 грн. з ПДВ. За даною процедурою закуповувались послуги, які є аналогічними та надавалися за основним договором укладеним з учасником КП «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Необхідно зазначити, що Уповноваженим органом надано безоплатну консультацію рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу наступного змісту: у разі укладення договору до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, замовник може застосовувати переговорну процедури з підстави передбаченої п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Отже, замовником проведено переговорну процедуру за підстав визначених Законом та Уповноваженим органом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#33338361
Переможець 14 588 768,56
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 18:00

Документи

14 вересня 2020 18:00
Електронний підпис
14 вересня 2020 18:00
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 18:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#33338361
14 588 768,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 18:00
Електронний підпис
14 вересня 2020 18:00
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:39
Розяснення.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:37
Протокол.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:31
12.10-4.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:03
Ду 3 12.10-4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:52
Ду 2 12.10-4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:09
Повідомлення Ду 1 12.10-4.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 12/10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 639 127,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 939 854,57 UAH)