Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рушники паперові Кохавинка Z типу
Очікувана вартість
89 997,00 UAH
UA-2020-09-14-009514-b 1eaf1a411e2447dca5869c525c301fdb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:59
Очікувана вартість: 89 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7860 штуки
рушники паперові Кохавинка Z типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 17:41
Додаток 1 зі змінами від 17.09.2020.docx
17 вересня 2020 17:41
оголошення (рушники паперові) зі змінами від 17.09.2020.docx
14 вересня 2020 17:45
Додаток 3.docx
14 вересня 2020 17:45
Додаток 2.docx
17 вересня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 17:41
Додаток 1 зі змінами від 17.09.2020.docx
14 вересня 2020 17:45
Додаток 1.docx
17 вересня 2020 17:41
оголошення (рушники паперові) зі змінами від 17.09.2020.docx
14 вересня 2020 17:45
оголошення (рушники паперові).docx
14 вересня 2020 17:45
Додаток 3.docx
14 вересня 2020 17:45
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 15 вересня 2020 09:27
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:07
Доброго дня! Чи будуть розглядатись аналоги товару?
Відповідь: Доброго дня. У відповідності до пункту 18.5. оголошення про проведення закупівлі "Замовник не розглядає еквівалентний товар."
технічні характеристики
Дата подання: 15 вересня 2020 11:10
Дата відповіді: 16 вересня 2020 17:43
Шановний Замовнику! В технічному завданні (Додаток 1) до тендерної документації зазначено про те, що Рушник паперовий одношаровий Z- Z складення повинен бути з матеріалу – макулатура або целюлоза, але ж використання макулатурних рушників може призвести до інфікування шкіри рук школярів та учителів. Сировина, з якої виготовлені паперові рушники не піддається ні хімічній, ні температурній обробці. Враховуючи, що макулатура збирається зі звалищ, смітників, тощо, використання в подальшому виготовлених з неї рушників неможливе, оскільки для дітей повинен бути перш за все якісний та безпечний продукт. Крім того, встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує інших учасників, які є виробниками/постачальниками рушників паперових, які виготовлених зі 100% целюлози. Адже метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури закупівель, де однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник встановив чомусь таку дискримінаційну вимогу. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме встановлення такої вимоги значно звужує коло учасників. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Тому просимо внести зміни до технічного завдання, а саме визначити матеріал основи рушників паперових на 100% целюлозу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Закупівля здійснюється на підставі затверджених змін до річного плану, якому передував проведений моніторинг цін. У відповідності до проведеного моніторингу ринку, співвідношення ціна-якість товару, що закуповується, є оптимальним. Товар, що закуповується, відповідає всім українським стандартам і має відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати якості. Разом з цим, велика упаковка (200 листів) скорочує необхідність частих дозаправок диспенсерів, закупівля яких оголошено в системі електронних закупівель. Разом з цим, на підставі Вашого запиту, замовником прийнято рішення про внесення змін в оголошення про проведення закупівлі та його розміщення в системі електронних закупівель..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-009514-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 15 вересня 2020 13:22
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, вами встановлено очікувану вартість закупівлі на рівні 89 997,00 грн, при цьому в п.18.5 Оголошення вами зазначено, що Замовником не розглядається еквівалентний товар. Мінімальна ринкова ціна на паперові рушники Кохавинка Z типу, 200 шт в упаковці коливається в диапазоні від 18,31 грн/пач до 18,40 грн/пач, врахвуючи кількість товару на який вами оголошено закупівлю - 7860 шт (пачок), очікувана вартість закупівлі повиина становити мінімум 143 916 грн 60 коп.
Таким чином, ціну в 11,45 грн за пачку вам може запропонувати виключно виробник паперових рушників Кохавинка Z типу - АТ "Коховинська паперова фабрика", а це вже дискримінаційна умова у відношенні інших потенційних учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо або переглянути загальну очікувану вартість закупівлі або змінити умову п.18.5. Оголоешення та дозволити учасникам пропонувати аналоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 18:33
Шановний учаснику. Закупівля здійснюється на підставі затверджених змін до річного плану, якому передував проведений моніторинг ринку. У відповідності до проведеного моніторингу ринку, співвідношення ціна-якість товару, що закуповується, є оптимальним. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та регламенту функціонування системи електронних закупівель Prozorro, внести зміни у очікувану вартість закупівлі, або змінити умову пункту 18.5. не є можливим, так як зазначену процедуру оголошено як спрощену процедуру за предметом закупівлі «Рушники паперові Кохавинка Z типу за кодом ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» на закупівлю товару у кількості 7860 штук. У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо електронні торги не відбудуться, замовником буде проведено наступний моніторинг цін, затверджено зміни до річного плану та оголошено закупівлю у відповідності до змін до річного плану на 2020 рік.
Номер вимоги: UA-2020-09-14-009514-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 16 вересня 2020 13:22
Технічні характеристики
Шановний Замовнику! В технічному завданні (Додаток 1) до тендерної документації зазначено про те, що Рушник паперовий одношаровий Z- Z складення повинен бути з матеріалу – макулатура або целюлоза, але ж використання макулатурних рушників може призвести до інфікування шкіри рук школярів та учителів. Сировина, з якої виготовлені паперові рушники не піддається ні хімічній, ні температурній обробці. Враховуючи, що макулатура збирається зі звалищ, смітників, тощо, використання в подальшому виготовлених з неї рушників неможливе, оскільки для дітей повинен бути перш за все якісний та безпечний продукт. Крім того, встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує інших учасників, які є виробниками/постачальниками рушників паперових, які виготовлених зі 100% целюлози. Адже метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури закупівель, де однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник встановив чомусь таку дискримінаційну вимогу. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме встановлення такої вимоги значно звужує коло учасників. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Тому просимо внести зміни до технічного завдання, а саме визначити матеріал основи рушників паперових на 100% целюлозу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 17:28
Шановний учаснику. Закупівля здійснюється на підставі затверджених змін до річного плану, якому передував проведений моніторинг цін. У відповідності до проведеного моніторингу ринку, співвідношення ціна-якість товару, що закуповується, є оптимальним. Товар, що закуповується, відповідає всім українським стандартам і має відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати якості. Разом з цим, велика упаковка (200 листів) скорочує необхідність частих дозаправок диспенсерів, закупівля яких оголошено в системі електронних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 89 918,40
UAH з ПДВ
87 167,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 89 604,00
UAH з ПДВ
88 189,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 22:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:12
Паспорт_Код _2_.pdf
24 вересня 2020 18:12
Справка банка.pdf
24 вересня 2020 18:12
Doc2.pdf
24 вересня 2020 18:12
Лист не платник ПДВ.pdf
24 вересня 2020 18:12
довер1.jpg
24 вересня 2020 18:12
Висновок сес кохавинка.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:59
цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 17:59
технічна частина.pdf
24 вересня 2020 17:59
Статут.pdf
24 вересня 2020 17:59
справка з банку.pdf
24 вересня 2020 17:59
сан.гіг на рушники.pdf
24 вересня 2020 17:59
протокол зборів.pdf
24 вересня 2020 17:59
паспорт яості.pdf
24 вересня 2020 17:59
паспорт Курчавов Д..С..pdf
24 вересня 2020 17:59
опис.pdf
24 вересня 2020 17:59
лист-відгук.pdf
24 вересня 2020 17:59
витяг.pdf
24 вересня 2020 17:59
витяг (2).pdf
24 вересня 2020 17:59
Виписка.pdf
24 вересня 2020 17:59
9.Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2674300210
Очікує рішення 87 167,40
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 вересня 2020 18:34
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
28 вересня 2020 18:34
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:33
протокол 3 від 28.09.2020.pdf