Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички. Комплекти стендів. Стенди. Букви. Цифри. Вінілові картинки.
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-09-14-008703-b dcc45f67194743f296524a16a27a05a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:49
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Комплекти стендів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
178 штуки
Стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 штуки
Букви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
54 штуки
Цифри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Вінілові картинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Таблички. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Комплекти стендів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стенди. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 4. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Букви. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 5. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Цифри. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Вінілові картинки. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:39
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
14 вересня 2020 16:39
Тендерна документація.docx
14 вересня 2020 16:39
Оголошення.docx
14 вересня 2020 16:39
Додаток 5 Лист-згода.docx
14 вересня 2020 16:39
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі.docx
14 вересня 2020 16:39
Додаток 2 Стаття 17.docx
14 вересня 2020 16:38
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Транзит-С" 197 999,96
UAH з ПДВ
197 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович 206 652,00
UAH з ПДВ
206 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 13:10
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:10
Пропозиція 197999.96.pdf
29 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:38
CЕС.pdf
29 вересня 2020 12:38
Договір_проект.pdf
29 вересня 2020 12:38
2 Каталог стендів2.pdf
29 вересня 2020 12:38
Транзит_Лист_ст 17_11п.pdf
29 вересня 2020 12:38
Транзит_Лист про ціну.pdf
29 вересня 2020 12:38
Транзит_Техвимоги.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:14
Довідка_20282619560540147823.pdf
18 жовтня 2020 22:23
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:23
Довідка ст.17.jpg
16 жовтня 2020 17:23
Довідка податкова.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Dovidka_2024несудимість.pdf
07 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:24
Висновок СЕС чорнила-1.jpg
29 вересня 2020 19:22
Лист відгук Кучурів.PDF
29 вересня 2020 19:22
висновок СЕС плівка-1.jpg
29 вересня 2020 19:22
Висновок СЕС ПВХ-1.jpg
29 вересня 2020 19:22
висновок СЕС плівка-2.jpg
29 вересня 2020 19:22
Висновок СЕС чорнила-2.jpg
29 вересня 2020 19:22
Висновок СЕС ПВХ-2.jpg
29 вересня 2020 19:22
Фотозвіт_наших розробок.pdf
29 вересня 2020 19:22
Накладна до договору 16340.jpg
29 вересня 2020 19:22
Договір 16340 від 05.06.2020.jpg
29 вересня 2020 19:22
2_5_Паспорт КАВ.pdf
29 вересня 2020 19:22
2_4_Идент_код.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Транзит-С"

ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Транзит-С"
#24699810
Відхилено 197 999,96
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:53
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович
#2381710417
Переможець 206 652,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:34

Документи

05 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У Довідці про досвід виконання аналогічних договорів (вих. №05/09 від 29.09.2020), поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, вказана інформація щодо Договору №16340/200 від 05.06.2020р. на суму 14445 грн., однак Учасником надано скан-копію Аналогічного Договору №16340/200 від 05.06.2020р. на суму 7100 грн.. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.1. п. 5.1.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів за період 2018-2020 рр. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договорів; найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагентів, а також – ПІБ номер телефону контактної особи контрагентів. Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають таблички та/або стенди. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати через електронну систему закупівель оновлену та приведену у відповідність до вимог тендерної документації довідку складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів з приведенням у відповідність інформації щодо суми Договору № 16340/200 від 05.06.2020р..

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович
#2381710417
206 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 17:06
ДУ № 1 від 29.10.2020р..pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 16:03
Договір №56 (Таблички. Комплекти стендів. Стенди. Букви. Цифри. Вінілові картинки)Гімназія №24.pdf укладений
23 жовтня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 206 652,00
UAH