Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні пелети з деревини сосни (03410000-7 Деревина)
Очікувана вартість
812 000,00 UAH
UA-2020-09-14-008599-b 04fdd24116444d1b9c9bbade1573fe6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Володимирівна Авдіюк

+380957536570 ppvo2012@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петропавлівський районний відділ освіти Петропавлівської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142508
Місцезнаходження: 52700, Україна , Дніпропетровська обл., смт Петропавлівка, вул. Героїв України, буд. 62
Контактна особа: Людмила Володимирівна Авдіюк
+380957536570
ppvo2012@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 14:53
Очікувана вартість: 812 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 тонни
Паливні пелети з деревини сосни (03410000-7 Деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52705, Україна, Дніпропетровська область, с.Богинівка Петропавлівського району, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:33
Додаток 5 Лист-згода.doc
14 вересня 2020 16:33
Додаток 4 Проект договору Пелети.docx
14 вересня 2020 16:33
Додаток 3 Тех.вимоги.docx
14 вересня 2020 16:33
ТД Пелети Деревина сосна.docx
14 вересня 2020 16:33
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович 765 600,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" 749 360,00
UAH з ПДВ
719 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальський Василь Романович 812 000,00
UAH з ПДВ
812 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 20:04
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:03
Тендерна пропозиція.PDF
29 вересня 2020 20:03
Документи на якість.PDF
29 вересня 2020 20:03
Аналогічний договір.PDF
29 вересня 2020 20:03
Виятг з ЄДР.PDF
29 вересня 2020 20:03
Скан копії договорів.PDF
29 вересня 2020 20:02
Паспорт ІD_IHH.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 17:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:00
Копія Статуту.PDF
29 вересня 2020 17:00
Протокол випробувань.PDF
29 вересня 2020 17:00
Довідка про код доступу.PDF
29 вересня 2020 17:00
Додаток 5 Лист-згода.PDF
29 вересня 2020 17:00
Копія Витягу з ЄДР.PDF
29 вересня 2020 17:00
Відомості про учасника.PDF
29 вересня 2020 17:00
Виписка з ЄДР ВКП ТЕРМА.PDF
29 вересня 2020 17:00
Висновок СЕС.PDF

Публічні документи

24 листопада 2020 19:03
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:55
Довідка з МВС
18 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:57
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:56
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хлістунов Сергій Олександрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"

ФОП Ковальський Василь Романович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович
#2737904117
Рішення скасоване 580 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 13:51
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович
#2737904117
Відхилено 580 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
Відхилено 719 199,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 10:36
ФОП Ковальський Василь Романович
#3056221959
Переможець 812 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:51

Документи

09 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:55
Протокол 369 09.11.2020.PDF
09 листопада 2020 13:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надав довідку від 28.09.2020 № 06/28/09 з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. В складі тендерної пропозиції Учасник також надав копію договору оренди нерухомого індивідуального визначеного майна № 0120А від 03.01.2020 року, в якому зазначений додаток № 1 – Акт прийому-передачі об’єкту оренди (Акт 1), який є невід’ємною частиною договору, але не наданий. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: № з.п. Кваліфікаційні критерії Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару по даним торгам. 1.2. Оригінали/копії документів на право власності, оригінали/копії договорів оренди обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару по даним торгам, тощо. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати додаток № 1 – Акт прийому-передачі об’єкту оренди (Акт 1), який є невід’ємною частиною договору оренди нерухомого індивідуального визначеного майна № 0120А від 03.01.2020 року. 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надав довідку про виконання аналогічного договору від 28.09.2020 № 08/28/09 з інформацією про виконання договору № 01/02 від 03.02.2020 року на суму 33 000,00 грн. В складі тендерної пропозиції Учасник також надав копію договору № 01/02 від 03.02.2020 року, копію видаткової накладної № РН-0000007 від 18 лютого 2020 року та лист-відгук про виконання аналогічного договору від контрагенту ТОВ «Техпромсоюз» від 25.09.2020 року № 74/20. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: № з.п. Кваліфікаційні критерії Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору* (договорів*) за 2018-2019 роки за предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В складі тендерної пропозиції Учасник також надає оригінал/копію (оригінали/копії) договору (договорів), оригінал/копію (оригінали/копії) накладної (накладних) та позитивний лист-відгук (позитивні листи-відгуки) від контрагенту (контрагентів). Примітки: * Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначені документи про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за 2018-2019 роки за предметом закупівлі.

Документи

16 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:31
Протокол 372.PDF
09 листопада 2020 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальський Василь Романович
#3056221959
812 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:29
Договір 97 03.12.2020.PDF укладений
03 грудня 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 812 000,00
UAH