Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для ДНЗ (ясла-садок) №202 в рамках реалізації проекту «Чарівний світ для особливих дітей»
Очікувана вартість
322 750,00 UAH
UA-2020-09-14-007683-b ● a662a675123a46f78c377e708d6a456d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Соломка Сергій Іванович 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 12:16 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 322 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 613,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка + мультимедійка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Інтерактивна пісочниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Чарівний килим (інтерактивна проекція на підлогу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 19:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 19:03 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
24 вересня 2020 19:03 |
ГБ2020 для ДНЗ _2020 14.09.2020 (повторне оголошення) зі змінами.docx |
24 вересня 2020 19:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2020 19:03 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
24 вересня 2020 19:03 |
ГБ2020 для ДНЗ _2020 14.09.2020 (повторне оголошення) зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Видалення дискримінаційних вимог
Дата подання: 19 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 22 вересня 2020 21:31
Шановний Замовнику!
У Вас одного разу вже не відбулась закупівля через вказані Вами дискримінаційні вимоги для всіх добросовісних потенційних учасників. Тому наполягаємо на видаленні таких вимог, що зазначенні у п. 1 Додатку 5 Тендерної Документації, а саме:
"- для Учасників, які є виробниками товару – довідку в довільній формі про те, що Учасник є виробником;
- для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо – офіційний лист-підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника товару (предмету закупівлі) в Україні на підтвердження того, що запропонований товар офіційно постачається на ринок України або виробляється в Україні, щодо гарантійних зобов’язань та відповідності технічних характеристик обладнання."
Повторно звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними для учасників.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
На основі викладеного наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог, що вказані Вами у п.1 Додатку
Видаливши такі вимоги Ви надасте змогу всім добросовісним учасникам запропонувати обладнання, що Вами вимагається.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі будуть змінені у відповідності до наказів МОН з урахуванням ваших зауважень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-14-007683-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 вересня 2020 12:44
Зміна технічних вимог
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказує технічні характеристики, під які неможливо підібрати аналог чи еквівалент.
По-перше, кількість дотиків 20, але, звертаємо Вашу увагу, що всі Інтерактивні дошки від всіх інших виробників мають лише 10 торкань.
По-друге, співвідношення сторін 16:9, таке співвідношення взагалі мають лише Інтерактивні панелі, для Інтерактивних дошок така характеристика нехарактерна (майже всі Інтерактивні дошки мають співвідношення 4:3)
По-третє, Ви вказуєте технологію оптичну, але під вказані розміри Інтерактивної дошки неможливо підбірати аналогів за розмірами з оптичною технологією. Тому більш доцільно змінити її на інфрачервону технологію.
Отже, рекомендуємо Вам змінити технічні характеристики інтерактивної дошки відповідно до наказів МОН України та чинного законодавства. Оскільки прописання конкретної моделі Інтерактивної дошки є грубим порушення принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону УУкраїни "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказує технічні характеристики, під які неможливо підібрати аналог чи еквівалент.
По-перше, кількість дотиків 20, але, звертаємо Вашу увагу, що всі Інтерактивні дошки від всіх інших виробників мають лише 10 торкань.
По-друге, співвідношення сторін 16:9, таке співвідношення взагалі мають лише Інтерактивні панелі, для Інтерактивних дошок така характеристика нехарактерна (майже всі Інтерактивні дошки мають співвідношення 4:3)
По-третє, Ви вказуєте технологію оптичну, але під вказані розміри Інтерактивної дошки неможливо підбірати аналогів за розмірами з оптичною технологією. Тому більш доцільно змінити її на інфрачервону технологію.
Отже, рекомендуємо Вам змінити технічні характеристики інтерактивної дошки відповідно до наказів МОН України та чинного законодавства. Оскільки прописання конкретної моделі Інтерактивної дошки є грубим порушення принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону УУкраїни "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 21:32
Дякуємо за звернення. Вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі будуть змінені у відповідності до наказів МОН з урахуванням ваших зауважень. Слідкуйте за змінами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
298 400,00
UAH з ПДВ
|
298 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна |
322 500,00
UAH з ПДВ
|
322 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” |
322 746,00
UAH з ПДВ
|
322 746,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2960009437 |
Відхилено |
298 400,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 13:28
|
Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна #3172020121 |
Переможець |
322 500,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 16:10
|
ДУ №1 до Договору №74ВТ.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 12:21
|
Договір №74ВТ від 27.10.2020.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 12:21
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 грудня 2020 11:06
|
322 500,00 UAH | UA668201720344291004100053152 Саксаганський РВО |
UA703206490000026001052658929 ФОП Харченко Наталiя Григорiвна |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.11.5 Розділу 11 до Договору №74ВТ від 27.10.2020, виникли документально підтверджені, об’єктивні обставини, що спричинили подовження строку поставки товару до 20.12.2020 р. Сторони домовились внести зміни до пункту 4.1 Розділу 4 до Договору №74ВТ від 27.10.2020 та викласти його у наступній редакції: 4.1 Строк (термін) поставки Товару: до 20.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 74ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |