Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для ДНЗ (ясла-садок) №202 в рамках реалізації проекту «Чарівний світ для особливих дітей»
Очікувана вартість
322 750,00 UAH
UA-2020-09-14-007683-b a662a675123a46f78c377e708d6a456d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:16
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:16
Очікувана вартість: 322 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 613,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка + мультимедійка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Інтерактивна пісочниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Чарівний килим (інтерактивна проекція на підлогу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Видалення дискримінаційних вимог
Дата подання: 19 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 22 вересня 2020 21:31
Шановний Замовнику! У Вас одного разу вже не відбулась закупівля через вказані Вами дискримінаційні вимоги для всіх добросовісних потенційних учасників. Тому наполягаємо на видаленні таких вимог, що зазначенні у п. 1 Додатку 5 Тендерної Документації, а саме: "- для Учасників, які є виробниками товару – довідку в довільній формі про те, що Учасник є виробником; - для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо – офіційний лист-підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника товару (предмету закупівлі) в Україні на підтвердження того, що запропонований товар офіційно постачається на ринок України або виробляється в Україні, щодо гарантійних зобов’язань та відповідності технічних характеристик обладнання." Повторно звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними для учасників. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. На основі викладеного наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог, що вказані Вами у п.1 Додатку Видаливши такі вимоги Ви надасте змогу всім добросовісним учасникам запропонувати обладнання, що Вами вимагається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі будуть змінені у відповідності до наказів МОН з урахуванням ваших зауважень.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-007683-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 вересня 2020 12:44
Зміна технічних вимог
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказує технічні характеристики, під які неможливо підібрати аналог чи еквівалент.
По-перше, кількість дотиків 20, але, звертаємо Вашу увагу, що всі Інтерактивні дошки від всіх інших виробників мають лише 10 торкань.
По-друге, співвідношення сторін 16:9, таке співвідношення взагалі мають лише Інтерактивні панелі, для Інтерактивних дошок така характеристика нехарактерна (майже всі Інтерактивні дошки мають співвідношення 4:3)
По-третє, Ви вказуєте технологію оптичну, але під вказані розміри Інтерактивної дошки неможливо підбірати аналогів за розмірами з оптичною технологією. Тому більш доцільно змінити її на інфрачервону технологію.
Отже, рекомендуємо Вам змінити технічні характеристики інтерактивної дошки відповідно до наказів МОН України та чинного законодавства. Оскільки прописання конкретної моделі Інтерактивної дошки є грубим порушення принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону УУкраїни "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 21:32
Дякуємо за звернення. Вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі будуть змінені у відповідності до наказів МОН з урахуванням ваших зауважень. Слідкуйте за змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 298 400,00
UAH з ПДВ
298 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна 322 500,00
UAH з ПДВ
322 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” 322 746,00
UAH з ПДВ
322 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 22:02
Електронний підпис
01 жовтня 2020 22:01
проектор сес.pdf
01 жовтня 2020 07:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 07:59
гарантийний лист.pdf
01 жовтня 2020 07:52
договор авто.pdf
01 жовтня 2020 07:52
тех паспорт авто.pdf
01 жовтня 2020 07:52
приміщення.pdf
01 жовтня 2020 07:52
звіт.pdf
01 жовтня 2020 07:52
установчі М..pdf
01 жовтня 2020 07:52
довідка не ЮО.pdf
01 жовтня 2020 07:52
банк рахунок.pdf
01 жовтня 2020 07:52
договор новая почта.pdf
01 жовтня 2020 07:52
суббпідрядники.pdf
01 жовтня 2020 07:52
банк кредити.pdf
01 жовтня 2020 07:52
Довідки М.pdf
01 жовтня 2020 07:52
исо2014 с п.pdf
01 жовтня 2020 07:52
9001 с п.pdf
01 жовтня 2020 07:52
сертифікат спікер.pdf
01 жовтня 2020 07:52
гриф Klassmaster.pdf
01 жовтня 2020 07:52
сэс мон с печ.pdf
01 жовтня 2020 07:52
відповідність (1).pdf
01 жовтня 2020 07:52
аналог Днепр ОДА.pdf
01 жовтня 2020 07:52
IMG_0008 (25) (1).pdf
01 жовтня 2020 07:52
аналог промінь.pdf
01 жовтня 2020 07:52
сэс с печ floor.pdf
01 жовтня 2020 07:52
типу.pdf
01 жовтня 2020 07:52
магазин автр.pdf
01 жовтня 2020 07:52
стр тех условий.pdf
01 жовтня 2020 07:52
довідка (аналог).pdf
01 жовтня 2020 07:52
свідотство МОН.pdf
01 жовтня 2020 07:52
відповідність.pdf
01 жовтня 2020 07:52
аналогічний договір.pdf
01 жовтня 2020 07:52
цінова.pdf
01 жовтня 2020 07:52
Доставка.pdf
01 жовтня 2020 07:52
договір.pdf
01 жовтня 2020 07:52
Сервіс.pdf
01 жовтня 2020 07:52
авторизаційний лист.pdf
01 жовтня 2020 07:52
Тех умови.pdf
01 жовтня 2020 07:52
згода.pdf
01 жовтня 2020 07:52
достовірна інформація.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:46
Довідка щодо ст. 17.pdf.p7s
13 жовтня 2020 14:46
Довідка щодо ст. 17.pdf
13 жовтня 2020 14:46
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 14:46
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 14:45
Dovidka_20273376420080758554.pdf
13 жовтня 2020 14:45
Dovidka_20273376420080758554.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:05
5.3 Виновки ДСЕЕ.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.3 Виновки ДСЕЕ.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:05
1.2 Аналогічний договір.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.4 Сертифікати ISO.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:05
6. Проект договору.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:05
6. Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.4 Сертифікати ISO.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.5 Свідотства МОН.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:05
1.3 Повноваження.pdf
01 жовтня 2020 12:05
1.3 Повноваження.pdf.p7s
01 жовтня 2020 12:05
5.5 Свідотства МОН.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.2 Порівняльна таблиця.pdf
01 жовтня 2020 12:05
5.1 Авторизаційні листи.pdf
01 жовтня 2020 12:05
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 16:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна

ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Відхилено 298 400,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:28
Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна
#3172020121
Переможець 322 500,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна
#3172020121
322 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:10
ДУ №1 до Договору №74ВТ.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 12:21
Договір №74ВТ від 27.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 12:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 11:06
322 500,00 UAH UA668201720344291004100053152
Саксаганський РВО
UA703206490000026001052658929
ФОП Харченко Наталiя Григорiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.11.5 Розділу 11 до Договору №74ВТ від 27.10.2020, виникли документально підтверджені, об’єктивні обставини, що спричинили подовження строку поставки товару до 20.12.2020 р. Сторони домовились внести зміни до пункту 4.1 Розділу 4 до Договору №74ВТ від 27.10.2020 та викласти його у наступній редакції: 4.1 Строк (термін) поставки Товару: до 20.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 74ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 322 500,00
UAH