Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗ НВК «ДНЗ-ЗНЗ-школа Іст.» в м.Марганець, вул.Фестивальна, буд.15А, згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
Очікувана вартість
365 312,00 UAH
UA-2020-09-14-007659-b 280caf9ec0e34a69abcb1c27a8fdd721
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Вікторівна Лук

+380665367478 ddomarganets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське дитяче дошкільне об'єднання
Код ЄДРПОУ: 24432282
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13
Контактна особа: Таміла Вікторівна Лук
+380665367478
ddomarganets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:38
Очікувана вартість: 365 312,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 959,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗ НВК «ДНЗ-ЗНЗ-школа Іст.» в м.Марганець, вул.Фестивальна, буд.15А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Фестивальна, 15-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок, але не пізніше двох місяців з дня отримання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:03
зміни до ТД НВК.doc
17 вересня 2020 16:03
ТД зі змінами Пожежна сигналізація НВК.docx
17 вересня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:03
зміни до ТД НВК.doc
16 вересня 2020 12:04
зміни до ТД НВК.doc
17 вересня 2020 16:03
ТД зі змінами Пожежна сигналізація НВК.docx
16 вересня 2020 12:04
ТД зі змінами Пожежна сигналізація НВК.docx
14 вересня 2020 15:45
ТД Пожежна сигналізація (ДДО) НВК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 вересня 2020 13:56
Дата відповіді: 16 вересня 2020 12:03
Доброго дня! Усі працівники, що виконують монтаж на висоті більше 1,2 м повинні пройти навчання з техніки безпеки під час роботи на висоті, про яке свідчать відповідні сертифікати. З якою метою Вами викладена вимога необхідності мати в штаті виконавця робіт за кваліфікацією "верхолаз", якщо роботи виконуватимуться всередині приміщень, а не зовні?
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 16 вересня 2020 12:58
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:59
У документації наявна вимога, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Закону "Про публічні закупівлі", Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність до Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 14:49
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:00
В пунктті 2 Розділу 5 Тендерної документації вказано: «До моменту проведення торгів, у період уточнення інформації закупівель, представник виконавця ( при собі мати підтверджуючий документ ) має обов’язково з’явитися на об’єкти замовника для ознайомлення, та скласти акт відвідування підписаний обома сторонами.» Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 17:01
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:00
В Технічних вимогах Додаток 2 до Тендерної документації прописано що: "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті та не склали Акт відвідування об’єкта підписаний обома сторонами не беруться до уваги та не розглядаються." Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 Також в Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Додаток 1 до Тендерної документації вказано що:"Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону." Хочемо зазначити що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону завантажуються переможцем в електронну систему закупівель у строк що не перевищує 10 днів, а не подаються замовникові із супровідним листом. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
щодо вимог обов'язкового відвідування об'єктів Замовника
Дата подання: 17 вересня 2020 18:10
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:01
Щановний організатор, а поясніть будь-ласка за який кошт або хто повинен сплатити за ці відвідування? З яких ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер? Чи не здається Вам, що ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків? Також просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог до переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Це буде принамі коректно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Складання Акту відвідування об’єкту Замовника з урахуванням останніх змін до ТД має рекомендаційний характер.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" 278 853,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 336 193,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 271 449,60
UAH з ПДВ
271 449,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:10
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:23
Підтвердження.pdf
02 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:04
Кваліфікація.pdf
02 жовтня 2020 16:03
ДОГОВІР.docx
28 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:23
Витяг платника податку.pdf
28 вересня 2020 16:23
Устав.pdf
28 вересня 2020 16:23
Наявність звя_язку.pdf
28 вересня 2020 16:23
Кваліфікація.rar
28 вересня 2020 16:23
Досвід аналог. договір.pdf
28 вересня 2020 16:23
наказ на Швец.PDF
28 вересня 2020 16:23
Матер-тех база.pdf
28 вересня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 16:23
Витяг.pdf
28 вересня 2020 16:23
сертифікат.jpg
28 вересня 2020 16:23
Гарнтійні листи.pdf
28 вересня 2020 16:23
17 ст..pdf
28 вересня 2020 16:23
Сертифікати_compressed.pdf
28 вересня 2020 16:23
Фінансова спроможність.pdf
28 вересня 2020 16:23
Додатки до договору.rar
28 вересня 2020 16:23
Дозвил высота.jpg
28 вересня 2020 16:23
Тродові договори.pdf
28 вересня 2020 16:23
Відгуки.pdf
28 вересня 2020 16:23
ДОГОВІР.docx
28 вересня 2020 16:23
Свідоцтво лаборатория.PDF
28 вересня 2020 16:23
Наявніть праців.pdf
28 вересня 2020 16:23
Технічні вимоги.pdf
28 вересня 2020 16:23
Відомість про підпр.pdf
28 вересня 2020 16:23
Акт відвідування.jpg
28 вересня 2020 16:23
Згода на обробку данних.jpg

Публічні документи

29 вересня 2020 20:14
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:10
Трудова Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:10
Сертифікат СС2 Лащ.pdf
29 вересня 2020 20:10
паспорт та ІПН директор.pdf
29 вересня 2020 20:10
Охорона праці Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:10
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 вересня 2020 20:10
Відгук Смілянська ЗОШ.pdf
29 вересня 2020 20:10
Витяг платника ПДВ.PDF
29 вересня 2020 20:10
Лист Відгук Ірпінь.pdf
29 вересня 2020 20:10
Витяг з ЄДР.pdf
29 вересня 2020 20:10
Електро безпека Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:10
60 Статут.pdf
29 вересня 2020 20:10
5. Виписка_з_протоколу__11.pdf
29 вересня 2020 20:10
4. фін.звітність.pdf
29 вересня 2020 19:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:24
сертифікати.rar
29 вересня 2020 19:24
Листи та довідки.pdf
29 вересня 2020 19:24
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"

ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

ТОВ Укртехнобез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"
#36286112
Переможець 265 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:44

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Газгольдер» виявлено такі невідповідності: 1) відповідно до пп 2.4 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати документи по працівникам підприємства, які безпосередньо будуть виконувати підрядні роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення. Для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки. Такі відомості відсутні по інженеру проектувальнику Переметчик А.А. надана тільки копія його кваліфікаційного сертифікату, по головному інженеру Качко А.І., а по іншим працівникам в трудових договорах відсутній строк дії договору. 2) В пп. 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник має подати документально підтверджену інформацію на відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально технічної бази. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відсутні відомості в яких правових відносинах учасник ТОВ «Газгольдер» перебуває з ПП «Контакт ЕЛ», так як відповідно до вашої тендерної пропозиції на цю фірму наданий сертифікат на електротехнічну лабораторію, але ніде не прописано, що ви залучаєте технічну базу інших суб’єктів господарювання . 3) В найменуванні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 23.09.2020р. помилково вказаний інший об’єкт ніж оголошено в закупівлі. 4) В підписаному Вами проєкті договору Додаток №4 до тендерного договору на закупівлю Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) приміщеннях КДНЗ НВК «ДНЗ-ЗНЗ-школа Іст.» в м.Марганець, вул.Фестивальна, буд.15А в розділі 13. « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» невірно вказаний Вами р/рахунок замовника. Правильний IBAN UA988201720344280002000022526. Вищезазначені недоліки необхідно усунути.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"
#36286112
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:27
ДУ №1 до дог.№76 від 16.10.2020р.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 08:48
Договірна ціна та інші додатки до договору № 76 від 16.10.2020р..PDF укладений
16 жовтня 2020 08:47
Договір №76 від 16.10.2020р..PDF укладений
16 жовтня 2020 08:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 10:06
114 896,00 UAH UA988201720344280002000022526
Міське ДДО
UA893052990000026006050239936
ТОВ "Газгольдер"
Оплачений
16 грудня 2020 10:24
147 265,00 UAH UA988201720344280002000022526
Міське ДДО
UA893052990000026006050239936
ТОВ "Газгольдер"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальної вартості договору зменшиться на 2839,00 грн., і становить 262161,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 262 161,00
UAH