Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 «Струмочок», м.Марганець, Ювілейний квартал, буд.17, згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
Очікувана вартість
559 050,00 UAH
UA-2020-09-14-007011-b f8a85727dbdb4be1a4931efb28fafffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Вікторівна Лук

+380665367478 ddomarganets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське дитяче дошкільне об'єднання
Код ЄДРПОУ: 24432282
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13
Контактна особа: Таміла Вікторівна Лук
+380665367478
ddomarganets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 13:23
Очікувана вартість: 559 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 771,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Детальніше кількість (обсяг), найменування та опис надання послуг наведено у Додатку 2 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 «Струмочок», м.Марганець, Ювілейний квартал, буд.17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Ювілейний квартал,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок, але не пізніше двох місяців з дня отримання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:18
ТД зі змінами Пожежна сигналізація ДНЗ №18.docx
17 вересня 2020 16:10
зміни до ТД ДНЗ № 18.doc
17 вересня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:18
ТД зі змінами Пожежна сигналізація ДНЗ №18.docx
16 вересня 2020 11:59
ТД зі змінами Пожежна сигналізація ДНЗ №18.docx
14 вересня 2020 15:17
ТД Пожежна сигналізація (ДДО) ДНЗ №18.docx
17 вересня 2020 16:10
зміни до ТД ДНЗ № 18.doc
16 вересня 2020 11:59
зміни до ТД ДНЗ № 18.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 вересня 2020 13:59
Дата відповіді: 16 вересня 2020 12:01
Доброго дня! Усі працівники, що виконують монтаж на висоті більше 1,2 м повинні пройти навчання з техніки безпеки під час роботи на висоті, про яке свідчать відповідні сертифікати. З якою метою Вами викладена вимога необхідності мати в штаті виконавця робіт за кваліфікацією "верхолаз", якщо роботи виконуватимуться всередині приміщень, а не зовні?
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 16 вересня 2020 14:33
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:08
У документації наявна вимога, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Закону "Про публічні закупівлі", Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність до Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 14:50
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:08
В пунктті 2 Розділу 5 Тендерної документації вказано: «До моменту проведення торгів, у період уточнення інформації закупівель, представник виконавця ( при собі мати підтверджуючий документ ) має обов’язково з’явитися на об’єкти замовника для ознайомлення, та скласти акт відвідування підписаний обома сторонами.» Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 17:02
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:09
В Технічних вимогах Додаток 2 до Тендерної документації прописано що: "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті та не склали Акт відвідування об’єкта підписаний обома сторонами не беруться до уваги та не розглядаються." Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 Також в Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Додаток 1 до Тендерної документації вказано що:"Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону." Хочемо зазначити що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону завантажуються переможцем в електронну систему закупівель у строк що не перевищує 10 днів, а не подаються замовникові із супровідним листом. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
щодо вимог відвідування об'єктів Замовника
Дата подання: 17 вересня 2020 18:13
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:02
Щановний організатор, а поясніть будь-ласка за який кошт або хто повинен сплатити за ці відвідування? З яких ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер? Чи не здається Вам, що ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків? Також просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог до переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Це буде принамі коректно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Складання Акту відвідування об’єкту Замовника з урахуванням останніх змін до ТД має рекомендаційний характер.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-14-007011-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:26
Скарга на переможця
Скарга на переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 10:47
Рішення від 19.10.2020 № 19476 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 10:47
Рішення від 11.11.2020 № 20982.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія) від 11.11.2020р. № 20982-р/пк-пз щодо скарги, поданою приватним підприємством "ОХОРОНА-004" та зареєстрованою в електронній системі закупівель від 15 жовтня 2020 № UA-2020-09-14- 007011-b.c1, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення, Міське дитяче дошкільне об’єднання (далі-Замовник) інформує про наступне: згідно з вимогами зазначеного рішення Колегії Замовником 16.11.2020року, відповідно до частини 22 статті 18 Закону України Про публічні закупівлі» скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗГОЛЬДЕР" переможцем процедури закупівлі — Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 "Струмочок", м. Марганець, Ювілейний квартал, буд.17, згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 51700000-9 "Послуги зі встановлення протипожежного устаткування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09- 14-007011-b.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 10:12

Документи подані скаржником

15 жовтня 2020 14:26
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 жовтня 2020 13:34
Пояснення.PDF
22 жовтня 2020 13:34
Пояснення.docx
22 жовтня 2020 13:34
Лист ДСНС.pdf
17 листопада 2020 10:11
Протокол № 92.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" 459 436,00
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 535 033,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 481 929,60
UAH з ПДВ
419 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 531 323,26
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:14
Підтвердження.pdf
02 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:39
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Кваліфікація.pdf
28 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:26
Відгуки.pdf
24 вересня 2020 14:26
Сертифікати_compressed.pdf
24 вересня 2020 14:26
Згода на обробку данних.pdf
24 вересня 2020 14:26
Матер-тех база.pdf
24 вересня 2020 14:26
Свідоцтво лаборатория.PDF
24 вересня 2020 14:26
Гарнтійні листи.pdf
24 вересня 2020 14:26
Витяг платника податку.pdf
24 вересня 2020 14:26
Акт відвідування.jpg
24 вересня 2020 14:26
ДОГОВІР.docx
24 вересня 2020 14:26
Фінансова спроможність.pdf
24 вересня 2020 14:26
Тендерна пропозиця.pdf
24 вересня 2020 14:26
Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 14:26
Відомість про підпр.pdf
24 вересня 2020 14:26
Наявність звя_язку.pdf
24 вересня 2020 14:26
Досвід аналог. договір.pdf
24 вересня 2020 14:26
наказ на Швец.PDF
24 вересня 2020 14:26
сертифікат.jpg
24 вересня 2020 14:26
Устав.pdf
24 вересня 2020 14:26
Тродові договори.pdf
24 вересня 2020 14:26
Дозвил высота.jpg
24 вересня 2020 14:26
Витяг.pdf
24 вересня 2020 14:26
Додатки договору.rar
24 вересня 2020 14:26
17 ст..pdf
24 вересня 2020 14:26
Кваліфікація.rar
24 вересня 2020 14:26
Наявніть праців.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:07
Трудова Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:07
Сертифікат СС2 Лащ.pdf
29 вересня 2020 20:07
паспорт та ІПН директор.pdf
29 вересня 2020 20:07
Охорона праці Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:07
Лист Відгук Ірпінь.pdf
29 вересня 2020 20:07
Електро безпека Лащ Б.М..pdf
29 вересня 2020 20:06
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 вересня 2020 20:06
Відгук Смілянська ЗОШ.pdf
29 вересня 2020 20:06
Витяг платника ПДВ.PDF
29 вересня 2020 20:06
60 Статут.pdf
29 вересня 2020 20:06
Витяг з ЄДР.pdf
29 вересня 2020 20:06
5. Виписка_з_протоколу__11.pdf
29 вересня 2020 20:06
4. фін.звітність.pdf
29 вересня 2020 19:21
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:17
сертифікати.rar
29 вересня 2020 19:17
Листи та довідки.pdf
29 вересня 2020 19:17
Кошторис.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:22
Ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:22
пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:22
кошторис.pdf
23 листопада 2020 17:22
Довідка (7).zip
23 листопада 2020 17:22
Довідка (6).zip
23 листопада 2020 17:22
банкрутство.pdf
23 листопада 2020 17:22
public_doc (6).pdf
23 листопада 2020 17:22
public_doc (6).p7s
23 листопада 2020 17:22
Dovidka_20314570060250727054.pdf.p7s
23 листопада 2020 17:21
Dovidka_20314570060250727054.pdf
28 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:38
договір №410 + АКТ.pdf
28 вересня 2020 11:38
Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2020 11:38
Технічне.pdf
28 вересня 2020 11:38
Стаття 17.pdf
28 вересня 2020 11:38
Стаття 16.pdf
28 вересня 2020 11:38
Сертифікати.pdf
28 вересня 2020 11:38
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 11:38
Пояснення.pdf
28 вересня 2020 11:38
Пожежна безпека-копія.pdf
28 вересня 2020 11:38
Ліцезія ПС.pdf
28 вересня 2020 11:38
Лаборатория.pdf
28 вересня 2020 11:38
Кошторис+графік.pdf
28 вересня 2020 11:38
Копія-трудова Сидоренко.pdf
28 вересня 2020 11:38
Копія-на висоті всі.pdf
28 вересня 2020 11:38
Інші документи.pdf
28 вересня 2020 11:38
відомості ЄДРПОУ_копія.pdf
28 вересня 2020 11:38
Відгук Договір № 410.pdf
28 вересня 2020 11:38
відгук 292.pdf
28 вересня 2020 11:38
Акумулятори.pdf
28 вересня 2020 11:38
14. Відгук UA-2019-05-06-00980-b.pdf
28 вересня 2020 11:38
11. Договір технологій.pdf
28 вересня 2020 11:38
7. Копія-Статут.pdf
28 вересня 2020 11:38
6. Копія-Ліцензії ПС.pdf
28 вересня 2020 11:38
3. Витяг ЄДР копія 04.09.pdf
28 вересня 2020 11:38
2. Витяг ПДВ_копія.pdf
28 вересня 2020 11:38
1. Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"

ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

ТОВ Укртехнобез

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"
#36286112
Рішення скасоване 399 999,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"
#36286112
Відхилено 399 999,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:02
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
#42926258
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:19
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 419 990,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 420 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:29

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Газгольдер» виявлено такі невідповідності: 1) відповідно до пп 2.4 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати документи по працівникам підприємства, які безпосередньо будуть виконувати підрядні роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення. Для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки. Такі відомості відсутні по інженеру проектувальнику Переметчик А.А. надана тільки копія його кваліфікаційного сертифікату, по головному інженеру Качко А.І., а по іншим працівникам в трудових договорах відсутній строк дії договору. 2) В пп. 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник має подати документально підтверджену інформацію на відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально технічної бази. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відсутні відомості в яких правових відносинах учасник ТОВ «Газгольдер» перебуває з ПП «Контакт ЕЛ», так як відповідно до вашої тендерної пропозиції на цю фірму наданий сертифікат на електротехнічну лабораторію, але ніде не прописано, що ви залучаєте технічну базу інших суб’єктів господарювання . . Вищезазначені недоліки необхідно усунути.

Документи

17 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:00
Протокол № 92.PDF
17 листопада 2020 09:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:14
Протокол № 93.PDF
17 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

17 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:22
Протокол № 93.PDF
17 листопада 2020 10:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:22
ДУ №2 до дог. №75 від 30.11.2020р..pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:27
ДУ №1 до Договору №75.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 12:26
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:02
Кошториси до Договору №75.PDF укладений
30 листопада 2020 12:01
Договір №75 від 30.11.2020р..PDF укладений
30 листопада 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у строк, передбачений договором ускладнився, в зв'язку з затримкою поставки товару з заводу виробника. Продовжити строк виконання договору до 17 грудня 2020року.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення фінансування обсягу видатків замовника