Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 «Струмочок», м.Марганець, Ювілейний квартал, буд.17, згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
Очікувана вартість
559 050,00 UAH
UA-2020-09-14-007011-b ● f8a85727dbdb4be1a4931efb28fafffc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське дитяче дошкільне об'єднання |
Код ЄДРПОУ: | 24432282 |
Місцезнаходження: | 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13 |
Контактна особа: |
Таміла Вікторівна Лук +380665367478 ddomarganets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 559 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 771,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Детальніше кількість (обсяг), найменування та опис надання послуг наведено у Додатку 2 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 «Струмочок», м.Марганець, Ювілейний квартал, буд.17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Ювілейний квартал,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок, але не пізніше двох місяців з дня отримання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 16:18 |
ТД зі змінами Пожежна сигналізація ДНЗ №18.docx | |
17 вересня 2020 16:10 |
зміни до ТД ДНЗ № 18.doc |
17 вересня 2020 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 вересня 2020 16:18 |
ТД зі змінами Пожежна сигналізація ДНЗ №18.docx
|
||||||
17 вересня 2020 16:10 |
зміни до ТД ДНЗ № 18.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 вересня 2020 13:59
Дата відповіді: 16 вересня 2020 12:01
Доброго дня! Усі працівники, що виконують монтаж на висоті більше 1,2 м повинні пройти навчання з техніки безпеки під час роботи на висоті, про яке свідчать відповідні сертифікати.
З якою метою Вами викладена вимога необхідності мати в штаті виконавця робіт за кваліфікацією "верхолаз", якщо роботи виконуватимуться всередині приміщень, а не зовні?
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 16 вересня 2020 14:33
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:08
У документації наявна вимога, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Закону "Про публічні закупівлі", Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність до Закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до Додатку 1 - внесені.
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 14:50
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:08
В пунктті 2 Розділу 5 Тендерної документації вказано:
«До моменту проведення торгів, у період уточнення інформації закупівель, представник виконавця ( при собі мати підтверджуючий документ ) має обов’язково з’явитися на об’єкти замовника для ознайомлення, та скласти акт відвідування підписаний обома сторонами.»
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 17:02
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:09
В Технічних вимогах Додаток 2 до Тендерної документації прописано що: "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті та не склали Акт відвідування об’єкта підписаний обома сторонами не беруться до уваги та не розглядаються."
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Також в Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Додаток 1 до Тендерної документації вказано що:"Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові (із супровідним листом) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону."
Хочемо зазначити що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону завантажуються переможцем в електронну систему закупівель у строк що не перевищує 10 днів, а не подаються замовникові із супровідним листом.
У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладах Дитячого дошкільного об’єднання за підписом представника Замовника . Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів ДДО. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
щодо вимог відвідування об'єктів Замовника
Дата подання: 17 вересня 2020 18:13
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:02
Щановний організатор, а поясніть будь-ласка за який кошт або хто повинен сплатити за ці відвідування? З яких ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер? Чи не здається Вам, що ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків? Також просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог до переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Це буде принамі коректно!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Складання Акту відвідування об’єкту Замовника з урахуванням останніх змін до ТД має рекомендаційний характер.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-14-007011-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:26
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:26
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 10:47
Рішення від 19.10.2020 № 19476 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 10:47
інформація про перенесення розгляду скарги від 28.10.2020 № 17122.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 11:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020 № 20982.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 19:27
Рішення від 11.11.2020 № 20982.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія) від 11.11.2020р. № 20982-р/пк-пз щодо скарги, поданою приватним підприємством "ОХОРОНА-004" та зареєстрованою в електронній системі закупівель від 15 жовтня 2020 № UA-2020-09-14- 007011-b.c1, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення, Міське дитяче дошкільне об’єднання (далі-Замовник) інформує про наступне: згідно з вимогами зазначеного рішення Колегії Замовником 16.11.2020року, відповідно до частини 22 статті 18 Закону України Про публічні закупівлі» скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗГОЛЬДЕР" переможцем процедури закупівлі — Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в приміщеннях КДНЗКТ № 18 "Струмочок", м. Марганець, Ювілейний квартал, буд.17, згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 51700000-9 "Послуги зі встановлення протипожежного устаткування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09- 14-007011-b.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 10:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" |
459 436,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" |
535 033,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
481 929,60
UAH з ПДВ
|
419 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
531 323,26
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" #36286112 |
Рішення скасоване |
399 999,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" #36286112 |
Відхилено |
399 999,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 10:02
|
|
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" #42926258 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 10:19
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
419 990,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 10:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:22
|
ДУ №2 до дог. №75 від 30.11.2020р..pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:27
|
ДУ №1 до Договору №75.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 12:02
|
Кошториси до Договору №75.PDF | укладений |
30 листопада 2020 12:01
|
Договір №75 від 30.11.2020р..PDF | укладений |
30 листопада 2020 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у строк, передбачений договором ускладнився, в зв'язку з затримкою поставки товару з заводу виробника. Продовжити строк виконання договору до 17 грудня 2020року. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |