Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення мережевої станції на сонячних панелях та здійснення пуско-налагоджувальних послуг
Очікувана вартість
285 826,20 UAH
UA-2020-09-14-005365-a e91a8f37fbc4466e9ebeac39c2949737
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Софінська Галина Василівна

+38(067)341-61-03 gymnasia@mail.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська українська приватна гімназія - Ліцей
Код ЄДРПОУ: 13798732
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Ярославенка, 3
Контактна особа: Софінська Галина Василівна
+38(067)341-61-03
gymnasia@mail.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 285 826,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 858,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Встановлення відновлювальних джерел енергії (мережевої станції на сонячних панелях) та здійснення пуско-налагоджувальних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, Ярославенка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 19:17
Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-005365-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГІЯ ПРИРОДИ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43599450
Дата подання: 15 вересня 2020 08:42
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Згідно вимог п.5.2.3 Розділу III тендерної документації роз'яснюється, що основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки) а також предмет поставки (обладнання для харчоблоків). Проте темою данної закупівлі є Встановлення мережевої станції на сонячних панелях та здійснення пуско-налагоджувальних послуг, що не є обладнанням для харчоблоків. Таким чином неможливо підтвердити досвід виконання поставки та робіт з встановлення мережевої станції на сонячних панелях договором з предметом поставки "обладнання для харчоблоків". Прошу усунути дану умову, або змінити її відповідно до теми закупівлі. Дякую.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-14-005365-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ГЕРАСІН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3037915915
Дата подання: 17 вересня 2020 12:17
Про невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та про необхідність внесення в тендерну документацію роз'яснень та обгрунтувань деяких вимог тендерної документації
Шановний Замовнику! Ми уважно ознайомились із тендерною документацією по закупівлі «Встановлення відновлювальних джерел енергії (мережевої станції на сонячних панелях) та здійснення пуско-налагоджувальних послуг», ДК 021:2015: 09331000-8 Сонячні панелі, та виявили у ній інформацію, положення, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та унеможливлюють проведення справедливої конкуретної закупівлі. Також у тендерній документації виявлено певні вимоги, які потребують роз'яснення зі сторони Замовника.
1. В електронній системі закупівель Prozorro вказано, що закупівля UA-2020-09-14-005365-a є спрощеною закупівлею. При цьому на першій сторінці тендерної документації та в Розділі 1 зазначено, що процедура закупівлі – Відкриті торги. Звертаємо Вашу увагу на те, що спрощена закупівля та Відкриті торги – це різні процедури закупівлі, які згідно Закону України «Про публічні закупівлі» проводяться згідно різних вимог та в різному порядку,в тому числі, в частині часових лімітів, термінів та строків щодо оприлюднення інформації, подання пропозицій, розгляду тендерних пропозицій, подання документів переможцем закупівлі, заключення договору. Крім того, багато інформації та вимог, наведених у тендерній документації, стосується саме відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі. Наприклад, в тендерній документації одночасно зазначено наступне:
-«Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, видалити наведену вище та іншу інформацію, яка стосується виключно відкритих торгів та привести документацію до вимог, які висуваються при проведенні спрощеної закупівлі.
2. В розділі 4 тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 01.09.2020 о 12-00 год. При цьому в електронній системі закупівель строк подання тендерних пропозицій – до 19 жовт. 10:00. Звертаємо Вашу увагу, що оголошення про закупівлю розміщено в електронній системі 14.09.2020 , що унеможливлює подання тендерних пропозицій до 01.09. Просимо внести зміни в тендерну документацію та вказати коректний кінцевий строк подання тендерних пропозицій
3. В тендерній документації та електронній системі закупівель зазначено, що переможець закупівлі має здійснити поставку товарів та виконання робіт до 31 жовтня 2020 р. Якщо прийняти за кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19 жовтня 2020 р., тоді аукціон та розкриття тендерних пропозицій має відбутись 20 жовтня 2020 р. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Крім того, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Навіть якщо припустити, що перша найбільш економічно вигідна пропозиція за результатами аукціону відповідатиме всім критеріям та умовам, визначеним в тендерній документації, і Замовник опублікує повідомлення про намір укласти договір вже на наступний день після аукціону – 21 жовтня 2020 р., то договір може бути укладений тільки через 10 днів – 31 жовтня 2020 р. При цьому неможливо за один день здійснити поставку товару та встановлення сонячної електростанції. Просимо внести зміну в тендерну документацію та вказати реальний строк поставки товару та встановлення сонячної електростанції у відповідності до строків, якими зазвичай супроводжується виконання таких робіт та зважаючи на визначені законом терміни проведення процедури закупівлі.
4. В додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документальне підтвердження про наявність у складі суб’єкта господарювання (учасника) Товарів. Якщо під Товаром в даному випадку мається на увазі Товар, зазначений в таблиці 5.1., та таблиці 3.1, та який планується до придбання в результаті проведення закупівлі, то дана вимога є дискримінаційною та порушує права тих учасників, які не мають у своєму складі Товару, а планують його придбати у разі перемоги та підписання договору з Замовником. При цьому Замовник не довів, документально не підтвердив та не обґрунтував необхідність наявності Товара у складі суб’єкта господарювання (учасника). Просимо внести зміни у тендерну документацію та видалити дану вимогу, як таку, що штучно обмежує коло учасників лише тими, які на момент подання тендерних пропозицій вже володіють необхідним товаром.
5. В додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію виконаних аналогічних договорів, які було укладено протягом 2016-2018 рр. Просимо Замовника обґрунтувати, чому термін укладання договорів обмежено 2018 р., і чому для підтвердження досвіду виконання не підходять договори, укладені та у повному обсязі виконані учасником протягом 2019 – 2020 рр, та щодо яких наявний позитивний відгук замовника.
6. В розділі 3 тендерної документації зазначено, що учасником подається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару. (Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі офісних, та/або складських та/або виробничих приміщень, транспорту з обов’язковим зазначенням адреси, загальної площі - для приміщень та автомобільних номерів - для транспорту.) При цьому Замовник не довів, документально не підтвердив та не обґрунтував, яким чином наявність в складі учасника офісних/складських/виробничих приміщень та транспорту впливає на його спроможність здійснити поставку товару та виконати роботи зі встановлення сонячної електростанції. Хочемо зауважити, що товар можна поставити службами перевезення напряму зі складу постачальника, тому без належного обґрунтування дана вимога штучно обмежує коло учасників лише тими, хто має у своєму складі транспорт та приміщення. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та належним чином обґрунтувати вимогу щодо наявності транспорту та приміщень, або видалити її, як дискримінаційну, а також пояснити необхідність зазначення автомобільних номерів транспорту.
7. У розділі 6 тендерної документації зазначено, що разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (згідно Додатку № 4 до тендерної документації). При цьому Замовник не завантажив проект договору про закупівлю окремим файлом, а Додаток №4 взагалі відсутній в тендерній документації. Просимо Замовника завантажити проект договору про закупівлю для ознайомлення Учасників з його умовами.
8. У додатку 5 до тендерної документації вказано, що Учасник/переможець подає форму «Тендерна пропозиція», в якій зазначено : Ми, (назва учасника/Переможця), надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону стосовно закупівлі товарів: Мережева станція на сонячних панелях ДК 021:2015:09331000-8 Сонячні батареї (далі  Товар) згідно з Технічним завданням Замовника.
При цьому раніше в тендерній документації зазначалось, що здійснюється закупівля робіт, а не товарів. Просимо внести зміни в тендерну документацію та коректно зазначити предмет закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
9. У тендерній документації зазначно, що переможець, на виконання вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», подає Оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документів. Зазначаємо, що згідно Наказу Міністерства фінансів України №733 від 03.09.2018 р., довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Просимо Замовника надати відповідь, чи під оригіналом мається на увазі виключно паперова форма довідка, отримана у відповідному органі, до якого було подано заяву, чи Учасник має можливість та право подати довідку, отриману в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Просимо Замовника розглянути дане звернення у встановлений чинним законодавством строк, надати відповідні роз'яснення та внести зміни у тендерну документацію, привівши її до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 вересня 2020 10:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Тендер скасовується через помилки, які були присутні при оформлені тендеру.
Документи:
21 вересня 2020 10:00
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:59
13798732_2118703546_DU200910155715