Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
22 164 107,00 UAH
UA-2020-09-14-005356-a b0a7670b7eca4909852a589c55d5ec44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:35
Очікувана вартість: 22 164 107,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 820,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110820.54 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, проспект Миколи Бажана, 7-є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 118 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:54
Протокол № 3135.pdf
22 вересня 2020 10:07
Додаток № 3 редагов 22.09.20.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 6.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 5.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 4.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 2.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 1.doc
14 вересня 2020 19:09
ТД_кап ремонт ЗДО 741.doc
22 вересня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:54
Протокол № 3135.pdf
22 вересня 2020 10:07
Додаток № 3 редагов 22.09.20.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 3.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 6.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 5.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 4.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 2.doc
14 вересня 2020 19:09
Додаток № 1.doc
14 вересня 2020 19:09
ТД_кап ремонт ЗДО 741.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000119 ● 65ebc2c55e8644c2ac7c0f0e295cb980
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
78 UA-2020-09-14-005356-a 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-01 11:56:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо укладання договору з ТОВ «Грін Трейдінг» на суму 20 537 138,49 грн з ПДВ, з огляду на те що його цінова пропозиція за результатами аукціону якого становила 21 043 511,00 грн з ПДВ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-04 17:30:34

Пояснення на запит

У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за
одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
Умови договору про закупівлю № 1227 від 21.10.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт в цілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів.
В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5%.






Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі.
Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 1227 від 21.10.2020р. з ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта).
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, договір про закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було укладено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику Державної аудиторської служби України Північний Офіс Держаудитслужби О. КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-11-19-000119 від 11.12.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») , надаємо пояснення: У відповідності до ч.1 ст 626. Цивільного кодексу «Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків». Згідно ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу України «Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства». Згідно зазначеного в ч.1 ст 181 Господарського кодексу України загального порядку укладання господарських договорів «Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами». У додатку № 5 до тендерної документації Замовник оприлюднив проект договору про закупівлю в якому передбачив п. 6.3.11. в наступній редакції. «Не допускати якісного та кількісного погіршення умов предмету договору за виключенням випадків зменшення обсягів закупівлі робіт та суми договору в залежності від реального фінансування видатків Замовника.», а також п. 6.3.8. в такій редакції «6.3.8. Не допускати кількісного чи якісного погіршення умов предмету договору за виключенням випадків зменшення обсягів закупівлі робіт та суми договору в залежності від реального фінансування видатків Замовника.». Зогляду на дублювання даних пунктів замовником було внесено зміни в проект договору та видалено один з дубльованих пунктів, що в свою чергу не змінило змісту договору. Також замовником виключено з проекту договору п. 7.8. та 7.10., зважаючи на те, що дані пункти не являються обов'язками Підрядника а також на відсутність обов'язкового регламентування та детального роз'яснення в договорі підряду принципів проведення технічного нагляду. Замовником заключається окремий Договір щодо здійснення технічного нагляду з третьою стороною, що зазначено в п. 7.9. Договору про закупівлю. Отже, у відповідності до п.3. розділу VI тендерної документації Договір про закупівлю укладено в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 1227 від 21.10.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт в цілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5%. підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 1227 від 21.10.2020р. з ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, договір про закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було укладено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-12-17 16:52:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 21 043 511,00
UAH з ПДВ
21 043 511,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 22 007 386,00
UAH з ПДВ
22 007 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:26
6. Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 14:26
1. Довідка з МВС.rar
06 жовтня 2020 14:26
1. Довідка з МВС.pdf
30 вересня 2020 13:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:47
23.1. Скан-копія Протоколу.pdf
30 вересня 2020 13:47
22. Скан-копія Статуту.pdf
30 вересня 2020 13:46
24. Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:46
23.2. Скан-копія наказу.pdf
30 вересня 2020 13:46
00. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:56
Статут, рішення, опис.pdf
30 вересня 2020 13:56
ліцензія.pdf
30 вересня 2020 13:56
Ліцензія АВК.pdf
30 вересня 2020 13:56
Кошторис.rar.zip
30 вересня 2020 13:56
Кошторис.rar
30 вересня 2020 13:56
дозвіл.pdf
30 вересня 2020 13:56
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 13:56
ISO Будспец монтаж.pdf
30 вересня 2020 13:56
00 Цінова пропозиція.docx.zip
30 вересня 2020 13:56
00 Цінова пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Грін Трейдінг"

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Переможець 21 043 511,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
21 043 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 10:38
ДУ №3 до договору №1227.pdf зміни до договору
10 березня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 12:16
ДУ № 2 до Договору № 1227.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:21
ДУ № 1 до договору № 1227.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 12:35
Договір № 1227.pdf укладений
21 жовтня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 ЦК України, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 20.10.2020 р. № 1661 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адмініцстрації на 12020рік» Сторони уклали цю Додаткову угоду №1 (далі - Угода) до Договору № 1227 від 21.10.2020р (далі – Договір). на виконання робіт з Капітального ремонту будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (надалі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 3.5. Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна цього Договору становить: 20 537 138 грн 49 коп. (двадцять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч сто тридцять вісім гривень 49 копійок) у т. ч. ПДВ (20%) – 3 422 856 грн 42 коп. (три мільйони чотириста двадцять дві тисячі вісімсот п’ятдесят шість гривень 42 копійки). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1). На 2020 рік бюджетні зобов’язання становлять 16 917 751,16 грн., з дня затвердження кошторисних призначень На 2021 рік бюджетні зобов’язання становлять 3 619 387,33 грн». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 12.1. Договору виклавши його в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дня затвердження кошторисних призначень, а саме 28 грудня 2020 р. та діє до 31 грудня 2021 року, або до повного виконання Сторонами зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 1227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 3.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції "3.1. Ціна цього Договору становить: 20 520 198 грн 13 коп. (двадцять мільйонів п'ятсот двадцять тисяч сто дев'яносто вісім гривень 13 копійок) у т. ч. ПДВ (20 %) - 3 420 033 грн 02 коп. (три мільйони чотириста двадцять тисяч тридцять три гривні 02 копійки). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). На 2020 рік бюджетні зобов'язання становлять 16 913 767,87 грн. На 2021 рік бюджетні зобов'язання становлять 3 606 430,26 грн з дня затвердження кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 1227
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 ЦК України, розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації № 85 від 19 лютого 2021 року «Про капітальний ремонт об’єктів що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» Сторони уклали цю Додаткову угоду №3 (далі - Угода) до Договору № 1227 від 21.10.2020р (далі – Договір) на виконання робіт з Капітального ремонту будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (надалі – Договір) про наступне: 1. Керуючись пунктом 3.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна цього Договору становить: 20 520 198 грн 13 коп. (двадцять мільйонів п'ятсот двадцять тисяч сто дев'яносто вісім гривень 13 копійок) у т. ч. ПДВ (20 %) - 3 420 033 грн 02 коп. (три мільйони чотириста двадцять тисяч тридцять три гривні 02 копійки). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1). На 2020 рік бюджетні зобов’язання становлять 16 913 767,87 грн. На 2021 рік бюджетні зобов'язання становлять 3 606 430,26 грн з дня затвердження кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 1227
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 558 946,82
UAH (в тому числі ПДВ 3 259 824,47 UAH)