Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна , 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 4 265 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 18:20 |
Додаток 5.Відомості про підприємствоdocx.docx | |
14 вересня 2020 18:20 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
14 вересня 2020 18:20 |
Додаток 3.Технічні вимоги до предмета закупівліdocx.docx | |
14 вересня 2020 18:20 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 вересня 2020 18:20 |
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx | |
14 вересня 2020 18:19 |
ТД.docx | |
14 вересня 2020 18:19 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000034 ● e110e73d9ffc4240b73d00a028424908
- Статус: завершено ● Дата: 23 квітня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-09-14-005281-a 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:37:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 18:35:25
Пояснення
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a), (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію.
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При складанні планів та технічної документації до них на проведення поточних та середніх ремонтів підприємство керується відповідними нормами, стандартами та наказами. Так, згідно ДБН В.2.3-4:2015 (Зміна №2) п.8.1.1. Розділу 8 «Дорожній одяг», при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, потрібно передбачити дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімером або комплексом добавок, а верхній шар дорожнього одягу, як правило, із асфальтобетону на модифікованих бітумах. Відповідно до п.3.2. протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р., при складанні планів та дефектних актів на виконання робіт з поточного (середнього) ремонту вулично-шляхової мережі в м. Києві, враховувати влаштування двошарового покриття з полімерасфальтобетону на зупинках громадського транспорту та перед світлофорами. Слід зауважити, що пропозиція щодо збільшення обсягу виконання робіт на об’єкті «Броварський проспект» стосувалася ділянки перетину на с. Зазім’є, на якій присутні як зупинки громадського транспорту, так і світлофори.
Отже, враховуючі зазначене вище, за пропозицією виробничого відділу підприємства, тендерним комітетом був розглянутий варіант закупівлі асфальтобетонної суміші модифікованої полімерною добавкою Selenіzza. Оскільки використання даного виду природного модифікатора бітуму надає асфальтобетонному покриттю наступні властивості: попереджує утворення колійності, збільшує зсувостійкість, морозостійкість, міцність, подовжує строк служби покриття. Аналіз економічних показників доводить, що використання асфальтобетону з добавкою Selenіzza є оптимальними в розрізі ціна/якість.
2. Стосовно розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП ШЕУ Дніпровського району від 11 вересня 2020 року щодо організації закупівлі «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (надалі – Протокол), який надано документом в окремому файлі до річного плану закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-P-2020-09-14-004961-a, за результатами підсумків виконання проведених робіт з поточного та середнього ремонту станом на 08.09.2020р. та робіт, що планується виконати до кінця поточного року, з урахуванням цін на матеріали по результатам вже проведених закупівель, зокрема за рахунок коштів спеціального (дорожнього) фонду, у підприємства виникає пропозиція щодо збільшення планових обсягів виконання об’єкту «Броварський проспект» відносно останнього коригування плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва, згідно наказу Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року. Обсяг згідно зазначеного наказу склав 18 950м2, а згідно пропозиції, яку було надіслано для коригування до КК «Київавтодор» та до головного розпорядника - Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) – 28 500м2. До того ж, були надані пропозиції щодо змін плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва на 2020 рік через необхідність виконання поточного середнього ремонту вул. Лохвицької. Обсяг запропонованих по зазначеному об’єкту склав 2 800 м2. Наказ Н-315 від 07.07.2020 року та протокол додаються до пояснення окремими файлами. Отже, на підставі викладеного, орієнтовний обсяг додаткових робіт склав 12 350м2. Згідно проектно-кошторисної документації на заплановані додаткові обсяги робіт, на яку є позитивний висновок експертизи, з розрахунку товщини верхнього шару асфальтобетонного покриття H=6 см, що відповідає нормам ДСТУ Б Д.2.4-18-2014, та яка виконана в програмному комплексі «АВК 5», обсяг асфальтобетонної суміші, яку необхідно використати при цьому складає орієнтовно 1800 т. Обсяг нижнього шару розраховано для площі 3000 м2 (укладається по технологічним картам за необхідністю) та становить 600 тон асфальтобетонної суміші за тими самими нормами. Обсяг асфальтобетонної суміші третьої позиції в технічних вимогах до закупівлі обумовлено кількістю тротуарних ділянок, які наявні в технологічній карті запланованого об’єкту ремонту.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі тендерним комітетом використовувалася методика, що затверджена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Були використані ціни на аналогічні марки асфальтобетонних сумішей, розміщені в откритому доступі у вигляді тендерних пропозицій до закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро». На підставі аналізу пропозицій був обчислений середньоарифметичний показник ціни по кожному виду суміші та загальна очікувана вартість закупівлі. Розрахунок ціни за одиницю товару наведений у Протоколі у вигляді таблиці. У якості додатків до Протоколу прикріплені відповідні тендерні пропозиції.
Окремими файлами додаються:
1. Витяг з протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р.
2. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року.
3. Протокол організації закупівлі разом із додатками.
4. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-444 від 21.10.2020 року. (в якому враховані запропоновані зміни).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
4 216 320,00
UAH з ПДВ
|
4 216 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1" |
4 229 040,00
UAH з ПДВ
|
4 229 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
4 216 320,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:42
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:26
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 12:01
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 10:57
|
Договір.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 41/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 4 207 840,00 грн. Обсяг - 2 440 тон. |
Номер договору про закупівлю: | 41/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 4 207 840,00 грн. Обсяг - 2 440 тон. |
Номер договору про закупівлю: | 41/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |