Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Очікувана вартість
4 265 000,00 UAH
UA-2020-09-14-005281-a 43256d161d3f4b57aa99755204e4e4ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:37
Очікувана вартість: 4 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Мова викладення пропозицій - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2440 тони
Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш)
Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 18:20
Додаток 5.Відомості про підприємствоdocx.docx
14 вересня 2020 18:20
Додаток 4 проект договору.docx
14 вересня 2020 18:20
Додаток 3.Технічні вимоги до предмета закупівліdocx.docx
14 вересня 2020 18:20
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
14 вересня 2020 18:20
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx
14 вересня 2020 18:19
ТД.docx
14 вересня 2020 18:19
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000034 ● e110e73d9ffc4240b73d00a028424908
  • Статус: завершено ● Дата: 23 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-09-14-005281-a 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:37:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 18:35:25

Пояснення

У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a), (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію.
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При складанні планів та технічної документації до них на проведення поточних та середніх ремонтів підприємство керується відповідними нормами, стандартами та наказами. Так, згідно ДБН В.2.3-4:2015 (Зміна №2) п.8.1.1. Розділу 8 «Дорожній одяг», при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, потрібно передбачити дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімером або комплексом добавок, а верхній шар дорожнього одягу, як правило, із асфальтобетону на модифікованих бітумах. Відповідно до п.3.2. протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р., при складанні планів та дефектних актів на виконання робіт з поточного (середнього) ремонту вулично-шляхової мережі в м. Києві, враховувати влаштування двошарового покриття з полімерасфальтобетону на зупинках громадського транспорту та перед світлофорами. Слід зауважити, що пропозиція щодо збільшення обсягу виконання робіт на об’єкті «Броварський проспект» стосувалася ділянки перетину на с. Зазім’є, на якій присутні як зупинки громадського транспорту, так і світлофори.
Отже, враховуючі зазначене вище, за пропозицією виробничого відділу підприємства, тендерним комітетом був розглянутий варіант закупівлі асфальтобетонної суміші модифікованої полімерною добавкою Selenіzza. Оскільки використання даного виду природного модифікатора бітуму надає асфальтобетонному покриттю наступні властивості: попереджує утворення колійності, збільшує зсувостійкість, морозостійкість, міцність, подовжує строк служби покриття. Аналіз економічних показників доводить, що використання асфальтобетону з добавкою Selenіzza є оптимальними в розрізі ціна/якість.
2. Стосовно розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП ШЕУ Дніпровського району від 11 вересня 2020 року щодо організації закупівлі «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (надалі – Протокол), який надано документом в окремому файлі до річного плану закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-P-2020-09-14-004961-a, за результатами підсумків виконання проведених робіт з поточного та середнього ремонту станом на 08.09.2020р. та робіт, що планується виконати до кінця поточного року, з урахуванням цін на матеріали по результатам вже проведених закупівель, зокрема за рахунок коштів спеціального (дорожнього) фонду, у підприємства виникає пропозиція щодо збільшення планових обсягів виконання об’єкту «Броварський проспект» відносно останнього коригування плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва, згідно наказу Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року. Обсяг згідно зазначеного наказу склав 18 950м2, а згідно пропозиції, яку було надіслано для коригування до КК «Київавтодор» та до головного розпорядника - Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) – 28 500м2. До того ж, були надані пропозиції щодо змін плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва на 2020 рік через необхідність виконання поточного середнього ремонту вул. Лохвицької. Обсяг запропонованих по зазначеному об’єкту склав 2 800 м2. Наказ Н-315 від 07.07.2020 року та протокол додаються до пояснення окремими файлами. Отже, на підставі викладеного, орієнтовний обсяг додаткових робіт склав 12 350м2. Згідно проектно-кошторисної документації на заплановані додаткові обсяги робіт, на яку є позитивний висновок експертизи, з розрахунку товщини верхнього шару асфальтобетонного покриття H=6 см, що відповідає нормам ДСТУ Б Д.2.4-18-2014, та яка виконана в програмному комплексі «АВК 5», обсяг асфальтобетонної суміші, яку необхідно використати при цьому складає орієнтовно 1800 т. Обсяг нижнього шару розраховано для площі 3000 м2 (укладається по технологічним картам за необхідністю) та становить 600 тон асфальтобетонної суміші за тими самими нормами. Обсяг асфальтобетонної суміші третьої позиції в технічних вимогах до закупівлі обумовлено кількістю тротуарних ділянок, які наявні в технологічній карті запланованого об’єкту ремонту.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі тендерним комітетом використовувалася методика, що затверджена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Були використані ціни на аналогічні марки асфальтобетонних сумішей, розміщені в откритому доступі у вигляді тендерних пропозицій до закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро». На підставі аналізу пропозицій був обчислений середньоарифметичний показник ціни по кожному виду суміші та загальна очікувана вартість закупівлі. Розрахунок ціни за одиницю товару наведений у Протоколі у вигляді таблиці. У якості додатків до Протоколу прикріплені відповідні тендерні пропозиції.

Окремими файлами додаються:
1. Витяг з протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р.
2. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року.
3. Протокол організації закупівлі разом із додатками.
4. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-444 від 21.10.2020 року. (в якому враховані запропоновані зміни).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 4 216 320,00
UAH з ПДВ
4 216 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1" 4 229 040,00
UAH з ПДВ
4 229 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " 4 250 000,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:30
Пояснення_ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 17:30
Довідки.pdf
08 жовтня 2020 17:30
Довідка.zip
08 жовтня 2020 17:30
Довідка_банкрутство.pdf
08 жовтня 2020 17:30
Довдіка_підписант.pdf
08 жовтня 2020 12:33
Dovidka_20244517870830248884.pdf.p7s
08 жовтня 2020 12:33
Dovidka_20244517870830248884.pdf
29 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:03
Довідка_база.pdf
29 вересня 2020 17:03
Техвимоги.pdf
29 вересня 2020 17:03
Витяг_16-09-2020.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_банк.pdf
29 вересня 2020 14:12
Сертифікат_матеріали.pdf
29 вересня 2020 14:12
Лист_гарантія_додаток-3.pdf
29 вересня 2020 14:12
Асфальт_Г-4.pdf
29 вересня 2020 14:12
Асфальт_А-40_МСЛН.pdf
29 вересня 2020 14:12
Асфальт_А-20_МСЛН.pdf
29 вересня 2020 14:12
Фінзвітність_2019.pdf
29 вересня 2020 14:12
Статут.pdf
29 вересня 2020 14:12
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
29 вересня 2020 14:12
Сертифікат_Лабораторія.pdf
29 вересня 2020 14:12
Свідоцтво-ПДВ.pdf
29 вересня 2020 14:12
Проект_договору.pdf
29 вересня 2020 14:12
Пояснення_ліцензія.pdf
29 вересня 2020 14:12
Пояснення_лабораторія.pdf
29 вересня 2020 14:12
Паспорт Жабський.pdf
29 вересня 2020 14:12
Накладні_Поділ.pdf
29 вересня 2020 14:12
Накладні_Дарниця.pdf
29 вересня 2020 14:12
ЛИСТ-ВІДГУК-Дарниця.pdf
29 вересня 2020 14:12
Лист_погодження_договір.pdf
29 вересня 2020 14:12
Лист відгук_Поділ.pdf
29 вересня 2020 14:12
Загальні_відомості.pdf
29 вересня 2020 14:12
Договір_Поділ.pdf
29 вересня 2020 14:12
Договір_Дарниця.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_статутні.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_працівники.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_право_власності.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_досвід.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_вантажівки.pdf
29 вересня 2020 14:12
Атестати_Виробництва.pdf
29 вересня 2020 14:12
Довідка_СТ-17.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:07
22.Технічні та якісні.pdf
29 вересня 2020 10:00
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:00
9.Договір ДБУ 208.pdf
29 вересня 2020 10:00
8.Договір Гермес.pdf
29 вересня 2020 10:00
7.Довідка щодо досвіду.pdf
29 вересня 2020 10:00
5.Догові оренди офісу.pdf
29 вересня 2020 10:00
3.Договір оренди ємності.pdf
29 вересня 2020 10:00
27.Лист щодо реєстру ПДВ.pdf
29 вересня 2020 10:00
22.Технічні та якісні.pdf
29 вересня 2020 10:00
20.Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 10:00
17.Лист щодо ліцензії.pdf
29 вересня 2020 10:00
14.Лист з кодом доступу.pdf
29 вересня 2020 10:00
12.Довідка щодо ст 17.pdf
29 вересня 2020 10:00
11.Фін звіт 2019.PDF
29 вересня 2020 10:00
10.Листи відгуки.pdf
29 вересня 2020 10:00
1.Довідка щодо МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1"

ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Переможець 4 216 320,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
4 216 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:42
ДУ 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:26
ДУ 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:57
Договір.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 41/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 4 207 840,00 грн. Обсяг - 2 440 тон.
Номер договору про закупівлю: 41/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 4 207 840,00 грн. Обсяг - 2 440 тон.
Номер договору про закупівлю: 41/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 912 351,12
UAH (в тому числі ПДВ 652 058,52 UAH)