Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі пральні дошкільного навчального закладу ясла-садок №11 інтелектуального напрямку на вул. П.Дорошенка, 41 м. Рівне
Очікувана вартість
1 175 080,00 UAH
UA-2020-09-14-005277-a 717e7898498543f78883dec9f797cf4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечна Вікторія Вікторівна

380686292691 DNZ-11@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти(ясла-садок)№11 інтелектуального напрямку Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23303306
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, Дорошенка 41
Контактна особа: Наконечна Вікторія Вікторівна
380686292691
DNZ-11@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:33
Очікувана вартість: 1 175 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 875,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимагається забезпечення договору.Умови зазначені в документації до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі пральні дошкільного навчального закладу ясла-садок №11 інтелектуального напрямку на вул. П.Дорошенка, 41 м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, Дорошенка 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100%Післяплата. Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Актів за формою № КБ-2в та Довідок за формою № КБ-3 на протязі 10 банківських днів або не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 18:17
ДОКУМЕНТАЦІЯ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
14 вересня 2020 18:17
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-005277-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ", Код ЄДРПОУ:39053746
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:45
Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТОВ «БК «Случ») є учасником спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі пральні дошкільного навчального закладу ясла-садок №11 інтелектуального напрямку на вул. П.Дорошенка, 41 м. Рівне».
Відповідно до протоколу № 3 рішення уповноваженої особи щодо розгляду пропозиції та відхилення пропозиції Учасника від 30.09.2020 пропозицію ТОВ «БК «Случ» було відхилено відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі.
При цьому, відповідно до протоколу № 4 рішення уповноваженої особи щодо розгляду пропозиції та визначення переможця від 30.09.2020 Учасника Приватне підприємство «Модена» визначено переможцем закупівлі.
Вважаємо вказані рішення безпідставними та такими, що прийняті з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст.5 та 14).
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, шляхом скасування прийнятих незаконних рішень, з огляду на наступне:
1. Відповідно до протоколу № 3 від 30.09.2020 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «БК «Случ» Замовник вказав на наявність у складі пропозиції сертифікатів відповідності на продукцію із терміном дії, що завершився відносно дати подання.
З даного приводу, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 «Наявність дозвільних документів» Додатку 1 до Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Документація) Учасник має надати «сертифікати якості на матеріали, які будуть застосовуватись у роботі».
Зміст вищевказаної вимоги Документації свідчить про те, що Замовником не встановлено будь-яких обмежень щодо чинності сертифікатів якості відносно дати подання пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ «БК «Случ», в цій частині відповідає вимогам Документації, а відтак неправомірно відхилена.
2. Ознайомившись із документами пропозиції Учасника-переможця, встановлено їх невідповідність вимогам Документації з наступних підстав:
- Відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Документації Учасник в складі пропозиції має надати: «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 5).УВАГА! Учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу та надати опис) Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником.». Відповідно до Додатку 5 до Документації зазначено, що до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту надати копії технічних паспортів та копії договорів оренди.
Невідповідність вимогам Документації:
1) У складі пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту № 1039 від 18.09.2020, відповідно до якої 22 позиції власного обладнання, на яке Учасник, всупереч вимогам Документації, не надав копій документів, що підтверджують право власності на таке майно.
2) У складі пропозиції відсутні копії технічних паспортів на обладнання вказане в довідці № 1039 від 18.09.2020;
3) Учасник не надав опису на склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів.
- Всупереч вимогам п.4 «Наявність дозвільних документів» Додатку 1 до Документації Учасник в складі пропозиції відсутнє дійсне посвідчення про проходження виконроба навчання з охорони праці.
Надані в складі пропозиції посвідчення про проходження навчання з охорони праці на: начальника БМД, головного інженера, начальника ВТВ, директора, що не відповідає вимогам Документації.
- В складі пропозиції відсутній розрахунок загальновиробничих витрат на будову (виходячи з структури будівельної організації) (п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі» Документації). Наданий в складі пропозиції (файл «Кошторис ДНЗ 11») розрахунок загальновиробничих витрат на будову, стосується виключно об’єкту будівництва за предметом закупівлі, та не є розрахунком таких витрат виходячи з структури будівельної організації, у порядку встановленому ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Документації Учасник в складі пропозиції має надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
В складі пропозиції Учасника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи (п.15 Додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107).
- Відповідно до п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання» Додатку 1 до Документації Учасник у складі своєї пропозиції надає: «Документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників та свідоцтва про набуття кваліфікаційної освіти працівників, які будуть задіяні у процесі будівельно-монтажних робіт.».
Невідповідність вимогам Документації:
1) Учасник у складі пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1034 від 18.09.2020: у пунктах 14 та 19 зазначено інформацію про Мельничука Ігоря Георгійовича та Синюка Віталія Анатолійовича з посадою «водій самохідних механізмів», при цьому надано скан-копії сторінок із трудових книжок цих працівників, де в записі про прийняття на роботу зазначено «машиніст екскаватора» та надано скан-копії наказів про прийняття цих працівників на посаду все ж таки «водій самохідних механізмів», що свідчить про невідповідність поданої інформації.
2) Учасник не надав свідоцтва про набуття кваліфікаційної освіти працівників, а саме: стропальників (Панасюк Ю.І., Панасюк І.М., Криволап П.А.).
- Відповідно до п.1.7 Розділу 1. Загальні положення Документації «Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція складається українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).».
Учасник всупереч вищевказаних вимог не надав перекладу, посвідченого підписом та печаткою учасника торгів, або посвідченого нотаріально (на розсуд учасника) трудових книжок Шадюка Ігоря Степановича, Сиротинської Лариси Володимирівни, Панасюка Івана Миколайовича, що подані російською мовою.
Отже, на підставі п.1 ч.13 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Учасника ПП «Модена» підлягає відхиленню.
На підставі викладеного, вбачається, що Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принцип максимальної економії (різниця між пропозиціями учасників складає 107 869,20 грн. бюджетних коштів), принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, з метою захисту порушених прав ТОВ «БК «Случ» та охоронюваних законом інтересів, просимо вжити заходів спрямованих на приведення рішень Замовника у даній спрощеній закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Поряд з цим, повідомляємо, що залишаємо за собою право на звернення за захистом з даного приводу до органу, що здійснює контроль над замовником – Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради та до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 13:32
Замовник при відхиленні учасника та при визначені переможця торгів керувався виключно вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», тому рішення щодо визначення Приватного підприємства «Модена» переможцем спрощеної процедури на закупівлю капітального ремонту будівлі пральні дошкільного навчального закладу ясла-садок №11 інтелектуального напрямку на вул. П.Дорошенка, 41 м. Рівне» (індикатор закупівлі UA-2020-09-14-005277-a) залишається без змін.

Документи

07 жовтня 2020 13:29
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 1 059 996,00
UAH з ПДВ
1 059 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 1 167 865,20
UAH з ПДВ
1 167 865,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:42
Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 16:42
Аналогічний договір 1.pdf
23 вересня 2020 16:42
Працівники.pdf
23 вересня 2020 16:42
Обладнання.pdf
23 вересня 2020 16:42
60.imd
23 вересня 2020 16:42
60.bdcu

Публічні документи

23 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:50
Довідка МТБ.PDF
23 вересня 2020 16:46
договір оренди.pdf
23 вересня 2020 16:45
18_ДНЗ_11.bdcu
23 вересня 2020 16:43
Кошторис ДНЗ 11.pdf
23 вересня 2020 16:43
проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 16:43
Пропозиція ДНЗ 11.PDF
23 вересня 2020 16:43
розрахунок зарплати.pdf
23 вересня 2020 16:43
18_ДНЗ_11.imd
23 вересня 2020 16:43
ліцензія_субпідряд-4.pdf
23 вересня 2020 16:43
Витяг ЄДРПОУ субпідряд.pdf
23 вересня 2020 16:43
Лист_згода.PDF
23 вересня 2020 16:43
трудові.pdf
23 вересня 2020 16:43
дипломи.pdf
23 вересня 2020 16:43
лист_вiдгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Приватне підприємство Модена

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Відхилено 1 059 996,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство Модена
#31541926
Переможець 1 167 865,20
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

30 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:47
Відхилення.pdf

Документи

30 вересня 2020 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена
#31541926
1 167 865,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
довідка.pdf укладений
31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 17:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:37
Договір підряду.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:34
IMG_0006 (1).pdf укладений
13 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 167 865,20
UAH (в тому числі ПДВ 190 320,80 UAH)