Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт підпірної стінки за адресою: квартал Азов'є, 1, 2 у Приморському районі м. Маріуполя
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-09-14-005073-a 09483e1c05614737a9df1c13af916e1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 17:26
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:02
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підпірної стінки за адресою: квартал Азов'є, 1, 2 у Приморському районі м. Маріуполя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, квартал Азов'є, 1, 2 у Приморському районі м. Маріуполя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:23
Додаток 6.pdf
14 вересня 2020 17:23
Тендерная документация АЗОВЬЕ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 300 000,00
UAH з ПДВ
276 533,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тітов Олег Валерійович 308 450,00
UAH з ПДВ
276 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТехМашСтрой 2012 310 000,00
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 09:15
Електронний підпис
24 жовтня 2020 09:03
r_9_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf
24 жовтня 2020 09:03
r_6_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf
23 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 01:53
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:22
пропозиция.pdf
28 вересня 2020 16:22
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 16:22
наявнисть обладнання.pdf
28 вересня 2020 16:22
Лист-гарантія.pdf
28 вересня 2020 16:22
r_42_1_ПД_КБ3а.pdf
28 вересня 2020 16:22
r_10_1_ПД_КБ3а.pdf
28 вересня 2020 16:22
3_Витяг з ЄДР 3.PDF
28 вересня 2020 16:22
3_Витяг з ЄДР 2.PDF
28 вересня 2020 16:22
3_Витяг з ЄДР 1.PDF
28 вересня 2020 16:22
3_Виписка з ЄДР 2.PDF
28 вересня 2020 16:22
3_Виписка з ЄДР 1.PDF
28 вересня 2020 16:22
2_Паспорт.pdf
28 вересня 2020 16:22
2_Ідентифікаційний код.PDF

Публічні документи

09 листопада 2020 10:56
Довідка о несудимості
04 листопада 2020 18:31
п.12 ч.1 ст.17
04 листопада 2020 18:31
п.8 ч.1 ст.17
04 листопада 2020 18:31
п.3 ч.1 ст.17
04 листопада 2020 18:31
п.2 ч.1 ст.17
29 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис
29 жовтня 2020 09:01
Підтвердження досвіду
29 жовтня 2020 09:01
Акт Тітов
28 жовтня 2020 15:58
Договор Тітов-СЗК
28 жовтня 2020 15:58
Акт Тітов
29 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ССР.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ЛС1ЕС_2-1-1.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ДЦ_розрахунки.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ДЦ.rtf
29 вересня 2020 16:40
r_55_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
29 вересня 2020 16:40
55.imd
29 вересня 2020 16:40
ч.2ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:40
проект договора.pdf
29 вересня 2020 16:40
письмо к дод.4.pdf
29 вересня 2020 16:40
паспорт.pdf
29 вересня 2020 16:40
п.13ч.1ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:40
п.12ч.1 ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:40
п.8ч.1ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:40
п.5ч.1ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:40
п.2ч1ст17.pdf
29 вересня 2020 16:40
лист гарантія.pdf
29 вересня 2020 16:40
КВЕДі.pdf
29 вересня 2020 16:40
кален.графік.pdf
29 вересня 2020 16:40
ИНН.pdf
29 вересня 2020 16:40
дод.4.pdf
29 вересня 2020 16:40
Дод.3 обладняння.pdf
29 вересня 2020 16:39
договор транспорт.pdf
29 вересня 2020 16:39
довідка учасника.pdf
29 вересня 2020 16:39
гар.лист.природоохр.pdf
29 вересня 2020 16:39
витяг.pdf
29 вересня 2020 16:39
виписка.pdf
29 вересня 2020 16:39
Банк IBAN.pdf
29 вересня 2020 16:39
аналог.договори.pdf
29 вересня 2020 16:39
акт віп.работ СЗК.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 15:41
3_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1-СМ1.pdf
30 вересня 2020 15:41
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1-СМ1.pdf
30 вересня 2020 15:41
3_ДЦ_ДЦ.pdf
30 вересня 2020 15:41
21б.Лист-Гарантія.pdf
30 вересня 2020 15:41
Додаток _2.PDF
30 вересня 2020 15:41
22.Довідка санкції.pdf
30 вересня 2020 15:41
6.Додаток _5.PDF
30 вересня 2020 15:41
4.Відомості ТМС2012.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Тітов Олег Валерійович

ТОВ ТехМашСтрой 2012

ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2947613176
Відхилено 276 533,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 10:18
ФОП Тітов Олег Валерійович
#2565309652
Переможець 276 700,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 10:05

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" закупівлі послуги поточного ремонту підпірної стінки за адресою: квартал Азов'є, 1, 2 у Приморському районі м. Маріуполя, за кодом ДК 021:2015 50230000-6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону: Додаток 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження», а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія договору, копія актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору; у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору з мінімальним переліком необхідного обладнання відсутня інформація про наявність спеціальної техніки, а саме, ескаватору і автомобільного крану вантажопiдйомнiсть від 25 т (згідно форми Додатку №3). Відповідно до ст. 29 Закону, прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" як переможцю даних торгів, подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей: - лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, - копію договору, копію актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору, - Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору з мінімальним переліком необхідного обладнання, а саме: ескаватор, автомобільний кран вантажопiдйомнiсть від 25 т, грузовий автомобіль; з відміткою про те, чи знаходиться техніка у власності учасника або орендована (згідно форми Додатку №3). У разі оренди техніки додається копія діючого договору оренди або інший підтверджуючий документ на право користування техніки.

Вимога про усунення невідповідностей

За результатом оцінки тендерної пропозиції ФОП Тітов Олег Валерійович, сума – 276700,00 грн. без ПДВ, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону: Додаток 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження», а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія договору, копія актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору. Відповідно до ст. 29 Закону, прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Тітов Олег Валерійович необхідно подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей: - - лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, - копію договору, копію актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тітов Олег Валерійович
#2565309652
276 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:22
ЗВІТ укладений
29 січня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:47
Додаток 6 до договору 694.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 13:43
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:26
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:26
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:55
Договір 694 укладений
16 листопада 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2 розділу 1 «Предмет договору № 694 від 16.11.2020 р. викласти в наступній редакції: «1.2. Строк надання послуг: до 21.12.2020 р.». 2. Пункт 2.6 розділу 2 «Ціна договору та умови оплати» договору № 694 від 16.11.2020 р. викласти у наступній редакції: «2.6. Оплата здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт №КБ-2в. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок.». 3. Інші пункти договору № 694 від 16.11.2020 р., на які не поширюється дана угода, лишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 700,00
UAH