Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44220000-8 — «Столярні вироби» (Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна ))
Очікувана вартість
393 000,00 UAH
UA-2020-09-14-004741-b ● fb6c7a534a90412e9505bd50f7b6cb94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ |
Код ЄДРПОУ: | 02548297 |
Місцезнаходження: | 74022, Україна , Херсонська обл., Високопільський р-н, смт Архангельське , вул. Кірова, буд. 45 |
Контактна особа: |
Наталя Маєвська +380981263571 024apal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 393 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Архангельський професійний аграрний ліцей.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02548297.
4. Місцезнаходження замовника: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Собчук Олег Степанович, голова тендерного комітету Архангельського професійного аграрного ліцею, e-mail: 024apal@i.ua , тел. +380975843108.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна ).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 44220000-8 — «Столярні вироби». (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 93 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.11.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 393000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 930,00 грн. (три тисячі дев’ятсот тридцять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «_30__» вересня 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Архангельський професійний аграрний ліцей.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02548297.
4. Місцезнаходження замовника: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Собчук Олег Степанович, голова тендерного комітету Архангельського професійного аграрного ліцею, e-mail: 024apal@i.ua , тел. +380975843108.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна ).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 44220000-8 — «Столярні вироби». (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 93 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.11.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 393000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 930,00 грн. (три тисячі дев’ятсот тридцять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «_30__» вересня 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штуки
Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74022, Україна, Херсонська область, Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 13:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
14 вересня 2020 13:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
14 вересня 2020 13:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
14 вересня 2020 13:26 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вікна).doc | |
14 вересня 2020 13:26 |
ТД_ДОДАТОК_2_.doc | |
14 вересня 2020 13:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
14 вересня 2020 13:26 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-14-004741-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШЕВЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2937601411
Дата подання: 06 жовтня 2020 15:57
Оскарження перемоги учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
ФОП Шевченко Д.М. зеперечує визнання коміссією перемогиги у закупівлі ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича так як:
1) відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.)
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович в складі своєї пропозиції надав протерміновані зазначені довідки, а саме від 31.08.2020р., тоді як кінцева дата складала НЕ БІЛЬШЕ ТИЖНЕВОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ = 30.09.2020 - 7 днів = 23.09.2020 року. Тобто надані довідки протерміновані на 23 дні , відносно тендерних вимог Замовника.
Таким чином ФОП Шевченко Д.М. вимагає скасувати рішення комісіїї щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
1) відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.)
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович в складі своєї пропозиції надав протерміновані зазначені довідки, а саме від 31.08.2020р., тоді як кінцева дата складала НЕ БІЛЬШЕ ТИЖНЕВОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ = 30.09.2020 - 7 днів = 23.09.2020 року. Тобто надані довідки протерміновані на 23 дні , відносно тендерних вимог Замовника.
Таким чином ФОП Шевченко Д.М. вимагає скасувати рішення комісіїї щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 16:18
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Архангельського професійного аграрного ліцею (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне:
1. Згідно Розділу ІІІ тендерної документації Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було.
У складі тендерної пропозиції ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович пропозиції надав довідки, а саме не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, дану вимогу Замовником відхилено.
1. Згідно Розділу ІІІ тендерної документації Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було.
У складі тендерної пропозиції ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович пропозиції надав довідки, а саме не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, дану вимогу Замовником відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович |
337 000,00
UAH з ПДВ
|
337 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШЕВЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
374 690,00
UAH з ПДВ
|
359 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
390 800,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович #2669808917 |
Переможець |
337 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 10:53
|
Договір № 55.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 10:52
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 жовтня 2020 12:57
|
337 000,00 UAH | UA058201720344241002200009692 Архангельський проф.аграрний ліцей |
UA553003460000026001029237701 ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович |
Оплачений |