Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “33140000-3 “Медичні матеріали (захисні маски, одноразові рукавички)
Очікувана вартість
31 148,70 UAH
UA-2020-09-14-004452-b ● 690ed1b12d83444687024ce92a654f59
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 81" |
Код ЄДРПОУ: | 03067499 |
Місцезнаходження: | 51300, Україна , Дніпропетровська обл., Юр"ївський район, смт. Юр"ївка, вул. Запорожченко, 1 |
Контактна особа: |
Валентина Забуга +380660473249 vycheslav-81ptu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 11:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 11:30 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 31 148,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4966 штуки
захисні маски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51300, Україна, Дніпропетровська область, смт.Юр'ївка, 51300, Дніпропетровська обл., Юр'ївський р-н, смт. Юр'ївка, вул. Д. Запорожченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2020
—
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
790 пара
одноразові рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51300, Україна, Дніпропетровська область, смт.Юр'ївка, 51300, Дніпропетровська обл., Юр'ївський р-н, смт. Юр'ївка, вул. Д. Запорожченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2020
—
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | вказано в договорі | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 13:05 |
спецификация.docx | |
14 вересня 2020 13:05 |
цінова.docx | |
14 вересня 2020 13:05 |
оголошення.docx | |
14 вересня 2020 13:04 |
proekt_dogovor.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По МТВ закупівлі
Дата подання: 14 вересня 2020 22:48
Дата відповіді: 15 вересня 2020 15:14
Шановний замовник! Прошу уточнень: маски повинні бути зареєстровані в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг та мати КОД Моріон , які шари в виробі повинні бути та яким документом це необхідно підтвердить? Якими документами необхідно підтвердить якісні характеристики масок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, маски повинні бути зареєстровані в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, шари повинні бути з матеріалу спанбонд, з носовою фіксатором, тришарова.Підтвердити сертифікатом якості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-14-004452-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ", Код ЄДРПОУ:22064897
Дата подання: 28 вересня 2020 22:49
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця
24.09.2020 року відбувся аукціон по процедурі спрощеної закупівлі (ДК 021:2015 “33140000-3 “Медичні матеріали (захисні маски, одноразові рукавички)), (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-09-14-004452-b), замовник "ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 81".
28.09.2020 року рішенням №24 переможцем було визначено ФОП Шиян Павла Вікторовича.
Проаналізувавши документи, подані учасником ФОП Шиян Павлом Вікторовичем, ППФ "ОПТІКОМ" зазначає наступне:
а) Запитання до закупівлі, що оприлюднені на тендерному майданчику та відповіді до них є невід'яємною частиною тендерної документації.
б) 14.09.2020р. о 22:58 від ФОП Іванова Ольга Олександрівна наційшло питання щодо необхідності реєстрації в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг масок захисних.
в) 15.09.2020р. о 15:14 тендерним комітетом було надано відповідь про те, що маски "повинні бути зареєстровані в Реєстрі осіб відповідальних за введення в обігмедичних виробів"
г) у складі документації ФОП Шиян Павла Вікторовича відсутній документ, що свідчить про введення в обіг засобів індивідуального захисту (маска захисна)
д) документ, оприлюднений тендерним комітетом "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель" містить пункт зігдно якого: "У випадку відсутності будь-якого документу на момент розгляду пропозицій, чи відсутності відповідного КВЕД, пропозиція учасника відхиляється, а учасник дискваліфікується."
е) документи, що підтверджують введення в обіг засобів індивідуальногт захисту у складі тендерної пропозиції надали ППФ "ОПТІКОМ", ТОВ "ТАВОЛГА", та ТОВ "Восток- Фарм", що свідчить про виконання умов тендерної документації у частині надання необхідних документів.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації та вимогам нормативно - правових актів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
28.09.2020 року рішенням №24 переможцем було визначено ФОП Шиян Павла Вікторовича.
Проаналізувавши документи, подані учасником ФОП Шиян Павлом Вікторовичем, ППФ "ОПТІКОМ" зазначає наступне:
а) Запитання до закупівлі, що оприлюднені на тендерному майданчику та відповіді до них є невід'яємною частиною тендерної документації.
б) 14.09.2020р. о 22:58 від ФОП Іванова Ольга Олександрівна наційшло питання щодо необхідності реєстрації в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг масок захисних.
в) 15.09.2020р. о 15:14 тендерним комітетом було надано відповідь про те, що маски "повинні бути зареєстровані в Реєстрі осіб відповідальних за введення в обігмедичних виробів"
г) у складі документації ФОП Шиян Павла Вікторовича відсутній документ, що свідчить про введення в обіг засобів індивідуального захисту (маска захисна)
д) документ, оприлюднений тендерним комітетом "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель" містить пункт зігдно якого: "У випадку відсутності будь-якого документу на момент розгляду пропозицій, чи відсутності відповідного КВЕД, пропозиція учасника відхиляється, а учасник дискваліфікується."
е) документи, що підтверджують введення в обіг засобів індивідуальногт захисту у складі тендерної пропозиції надали ППФ "ОПТІКОМ", ТОВ "ТАВОЛГА", та ТОВ "Восток- Фарм", що свідчить про виконання умов тендерної документації у частині надання необхідних документів.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації та вимогам нормативно - правових актів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 14:01
Відповідальною особою було прийняте рішення про визначення переможця ФОП Шиян П.В. Аналізуючи подане оголошення про закупівлю,
замовником вимагалося і учасник подав такі документи:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в період подачі пропозиції наступні документи:
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних з обов’язковим КВЕДом для даного товару;
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ та без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
- копії ліцензій, дозволів, тощо, необхідних для законності поставки МТР, послуг, робіт
- сертифікати відповідності та якості товару.
2. В оголошенні не було сказано про реєстр осіб відповідальних за ведення в обіг медичних виробів. На площадці було лише тільки запитання, а не вимога включити це питання до оголошення. Переможець мав повне право на прохання замовника надіслати такі документи поштою, що ФОП Шиян П.В. і зробив (надаємо скриншот)
замовником вимагалося і учасник подав такі документи:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в період подачі пропозиції наступні документи:
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних з обов’язковим КВЕДом для даного товару;
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ та без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
- копії ліцензій, дозволів, тощо, необхідних для законності поставки МТР, послуг, робіт
- сертифікати відповідності та якості товару.
2. В оголошенні не було сказано про реєстр осіб відповідальних за ведення в обіг медичних виробів. На площадці було лише тільки запитання, а не вимога включити це питання до оголошення. Переможець мав повне право на прохання замовника надіслати такі документи поштою, що ФОП Шиян П.В. і зробив (надаємо скриншот)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ |
15 691,22
UAH з ПДВ
|
14 897,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ" |
16 705,78
UAH з ПДВ
|
14 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА" |
17 164,10
UAH з ПДВ
|
14 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" |
23 526,20
UAH з ПДВ
|
14 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
18 244,20
UAH з ПДВ
|
18 244,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
19 051,20
UAH з ПДВ
|
19 051,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Восток-Фарм" |
19 085,00
UAH з ПДВ
|
19 085,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" |
21 596,20
UAH з ПДВ
|
21 596,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна |
28 870,20
UAH з ПДВ
|
28 870,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ #2577705653 |
Переможець |
14 897,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 08:16
|
мед матер.PDF | укладений |
01 жовтня 2020 15:33
|