Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current secondary repair of the public road network of local importance O151501 Noviy Bug - Vilne Zaporijjia km7 + 000 - km14 + 400, Novobuzhsky district, Mykolaiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Контактна особа: |
Управління інфраструктури 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 23626208 |
Contact point: |
UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 57 877 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2020 15:40 |
Enquiries until: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 жовтня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 57 877 175 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,86 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За письмовим зверненням Підрядника останньому протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на виконання робіт по поточному середньому ремонту та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3 місяців з моменту його отримання. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 13:54 |
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf | |
13 жовтня 2020 13:53 |
Перелік змін О150501 7+000.pdf | |
13 жовтня 2020 13:29 |
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf | |
14 вересня 2020 16:20 |
Додаток № 10 до ТД.docx | |
14 вересня 2020 16:20 |
ТД О151501 7+000 1.rtf |
13 жовтня 2020 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2020 13:54 |
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf
|
|||
13 жовтня 2020 13:53 |
Перелік змін О150501 7+000.pdf
|
|||
13 жовтня 2020 13:29 |
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf
|
|||
14 вересня 2020 16:20 |
Додаток № 10 до ТД.docx
|
|||
14 вересня 2020 16:20 |
ТД О151501 7+000 1.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- по пункту 14 Технічного завдання - корчування пнів дерев у ґрунтах природнього залягання передбачене тільки в місцях влаштування металевого бар’єрного огородження;
- по пункту 33 Технічного завдання - враховуючі існуючий стан покриття «чорне шосе» проектного виходу відфрезерованого матеріалу вистачає тільки на укріплення узбіч – 6000 кв. м.;
- до пункту 146 Технічного завдання - Розділ «Зупинкові павільйони» викладено у повному обсязі. Пункт 146 помилково не враховано при нумерації технічного завдання.
Дійсно, технічним завданням передбачено нанесення розмітки 1.13 у кількості 1,58 м2 або 9 погонних метрів маркірувальною машиною. Враховуючи розділ 4 пункту 4.9 підпункту 4.9.3 СОУ 42.1-37641918-095:2012 при виконання робіт замовником у разі необхідності будуть погоджені зміни щодо нанесення вищезазначеного обсягу робіт вручну або шляхом наклеювання готових пластикових форм.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000003 ● d54c552828114a4987304d754377009f
- Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-09-14-004110-a 14.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 15:35:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км 7+000 – км 14+400, Новобузький район, Миколаївська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-004110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 16:48:43
Пояснення
Обсяги робіт за робочим проектом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область», складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Управлінням інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації в складі розроблення проектно-кошторисної документації замовлено проходження експертної оцінки економічної частини робочого проекту.
Згідно експертної оцінки від 22.07.2020 №312-20Д загальна кошторисна вартість ремонту у поточних цінах складає 61 458, 413 тис.грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузького району, Миколаївської області є витрати на ремонт без урахування витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю.
Додати до пояснення копії наступних документів:
1. Експертна оцінка від 22.07.2020 №312-20Д.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 23.07.2020 на суму 61 458 413,00грн.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (без витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю) на суму 57 877 175,00грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
22 жовтня 2020 року Учасником ТОВ «ГРАНІТ-001» на електронному майданчику веб-порталі Уповноваженого органу була завантажена тендерна пропозиція (документи та інформація) щодо публічної закупівлі UA-2020-09-14-004110-a. У документах поданих Учасником через електронну систему закупівель ProZorro за вищезазначеними назвами файлів відсутня інформація надання якої передбачено пунктом 5.6 тендерної документації - Інша інформація – «Документи (довідки, листи та інше), які подаються Учасником Замовнику торгів повинні містити: назву предмета закупівлі, вихідні номери та дату реєстрації Учасником, а також адресата документа (Замовника)». Між тим, пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Слід також зазначити, що п.5.5 тендерної документації зазначено визначення формальних помилок. Зокрема, формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції.
2021-01-27 18:25:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2021-05-20 16:24:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 13:49
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 |
48 618 000,00
UAH з ПДВ
|
48 618 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
54 980 000,00
UAH з ПДВ
|
54 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 #42751872 |
Переможець |
48 618 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 19:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 15:35
|
Лист-повідомлення.pdf | укладений |
22 квітня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 18:37
|
Д.у. 1 до Договору № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:32
|
Д.у. 1 до Договору № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf | укладений |
21 грудня 2020 16:31
|
Договір № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf | укладений |
21 грудня 2020 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою, вирішили привести у відповідність до проекту наступні пункти Договору та викласти їх в новій редакції: 1.1. «3.3.1. У випадках, передбачених ч.5. ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі", а саме: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін у випадку врахування його в договірній ціні Підрядника. В договірній ціні враховується індекс інфляції, який передбачений законом про Державний бюджет України на відповідний рік або рішеннями Кабінету Міністрів України щодо схвалення прогнозів та основних макропоказників економічного і соціального розвитку; - зміна регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються у Договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі або зменшення обсягів послуг що надаються. У разі настання зазначених випадків, та якщо ініціатором змін є Підрядник, останній повинен письмово звернутись до Замовника щодо перегляду ціни Договору з наданням підтверджуючих документів та відповідних розрахунків.». 1.2. «3.3.2. У випадках передбачених п.6.3.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за умови дотримання норм ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; - виникають обставини непереборної сили — надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; - змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Уточнення ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється Сторонами шляхом укладання додаткових угод.». 1.3. «11.6. Зміна істотних умов Договору (до яких відносяться предмет, якість, ціна і строк дії Договору) здійснюється з урахуванням норм ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі.». |
Номер договору про закупівлю: | 37/ПСР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 грудня 2020 — 21 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З метою належного утримання та відповідного інженерного облаштування автомобільних доріг місцевого значення загального користування на надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту укладаються договори підряду. Так, згідно з частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 626 ЦК України передбачає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. У відповідності до ст. ст. 6, 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості . Згідно зі ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Пунктом 1.1. Договору: «Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, на свій ризик, власними та/або залученими силами і засобами, надати послуги: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі по тексту - роботи) згідно проектної документації, а Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином виконані роботи після перевірки фізичних та вартісних показників та оплатити їх». Однак, слід наголосити, що при укладанні Договору, Сторони виходили з того, що роботи зможуть бути виконані при наявності бюджетних асигнувань, але наразі відсутні кошти для фінансування робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оскільки відповідно до умов Договору, дані роботи фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Отже, у даному випадку, дану обставину слід розглядати, як зміна істотних умов договору (відсутність коштів для фінансування робіт). Статтею 652 ЦК України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Дана обставина, розглядається Сторонами, як безумовна підстава для розірвання Договору, у відповідності до п. п. г) п. 6.2.7. розділу VI Договору та з урахуванням особливостей, що визначені главою 53 ЦК України. Статтею 651 ЦК України визначено, що зміна розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України) передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, за змістом наведених норм, розірвання договору може бути вчинено як за згодою сторін, так і у разі одностороннього розірвання. За загальним правилом, розірвання договору в односторонньому порядку не допускається, однак окремі договірні відносини допускають можливість одностороннього розірвання договору. Повноваження сторони на одностороннє розірвання договору можуть бути встановлені законом або безпосередньо в Договорі. Розділом VI Договору (Права та обов’язки Замовника) визначено порядок одностороннього розірвання Договору. Так, п. 6.2.7. Договору надано право Замовнику розірвати Договір за відсутності фінансування за цим Договором. У даному випадку Договір буде вважатись розірваним в односторонньому порядку з ініціативи Замовника після письмового повідомлення Підрядника про прийняття рішення про розірвання Договору не менше ніж за 10 календарних днів до вступу в дію такого рішення. Звертаємо увагу на те, що з моменту укладання Договору Підрядником роботи в 2020-2021 роках не виконувались і не оплачувались, про це свідчить відсутність подання Замовнику належних чином оформлених «Актів прийняття виконаних будівельних робіт» за формою №КБ-2 та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» за формою №КБ-3. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов’язання сторін припиняються. Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами цивільного та господарського судочинства, а також у відповідності до умов Договору, повідомляємо Вас про одностороннє розірвання Договору та звертаємо Вашу увагу, що одностороннє розірвання Договору в такому випадку не потребує узгодження з Підрядником, так як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, та беручи до уваги п. 6.2.7. Договору додатково повідомляємо, що рішення замовника про розірвання договору вступає в дію з 05.04.2021, а Договір № 37/ПСР від 21.12.2020 вважається розірваним з 06.04.2021. |