Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область
Current secondary repair of the public road network of local importance O151501 Noviy Bug - Vilne Zaporijjia km7 + 000 - km14 + 400, Novobuzhsky district, Mykolaiv region
Очікувана вартість
57 877 175,00 UAH
UA-2020-09-14-004110-a 685df39b49d9422daafadb03c947ea14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління інфраструктури

380512370205 uis_2017@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Контактна особа: Управління інфраструктури
380512370205
uis_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
National ID: 23626208
Contact point: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
380512370205
uis_2017@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 12:41
Очікувана вартість: 57 877 175,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86 %
Publication date: 14 вересня 2020 15:40
Enquiries until: 12 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 57 877 175 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,86 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 600 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current secondary repair of the public road network of local importance O151501 Noviy Bug - Vilne Zaporijjia km7 + 000 - km14 + 400, Novobuzhsky district, Mykolaiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 21 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Підрядника останньому протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на виконання робіт по поточному середньому ремонту та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3 місяців з моменту його отримання. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 жовтня 2020 14:01
Електронний цифровий підпис
13 жовтня 2020 13:54
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:29
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf
14 вересня 2020 16:20
Додаток № 10 до ТД.docx
14 вересня 2020 16:20
ТД О151501 7+000 1.rtf
13 жовтня 2020 14:01
Електронний цифровий підпис
14 вересня 2020 16:22
Електронний цифровий підпис
13 жовтня 2020 13:54
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:30
Перелік змін О150501 7+000.doc
13 жовтня 2020 13:29
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf
14 вересня 2020 16:20
Додаток № 10 до ТД.docx
14 вересня 2020 16:20
ТД О151501 7+000 1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по Технічному завданню
Дата подання: 24 вересня 2020 15:52
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:28
Доброго дня. При вивченні Технічного завдання виникають питання: п.14. - Корчування пнів дерев у грунтах природнього залягання з трелюванням до 20 м, діаметром до 0,24м. надана кількість – 80 пнів, але завдання з видалення м'яколистяних порід дерев з діаметром прикорня до 24 см передбачає - 800 шт. (п.13). Виникає питання куди поділась решта пнів? Та чи потрібно передбачати корчування решти? Також питання в П.33 – Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщини шару 10 см. – передбачає виконання робіт на 6000м2, матеріалом який буде отримано від виконання робіт зазначених в п.36,37,56,73 технічного завдання. Однак залишаються відходи фрезерування (демонтованого) асфальтобетону – 1661,3т. Виникає питання що потрібно буде робити з рештою матеріалу??? Технічним завданням не передбачене його переміщення. Крім того в технічному завданні відсутній пункт 146 розділу «Зупинкові павільйони». Що в свою чергу не дає чіткого розуміння чи розділ викладено в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та надає роз’яснення :
- по пункту 14 Технічного завдання - корчування пнів дерев у ґрунтах природнього залягання передбачене тільки в місцях влаштування металевого бар’єрного огородження;
- по пункту 33 Технічного завдання - враховуючі існуючий стан покриття «чорне шосе» проектного виходу відфрезерованого матеріалу вистачає тільки на укріплення узбіч – 6000 кв. м.;
- до пункту 146 Технічного завдання - Розділ «Зупинкові павільйони» викладено у повному обсязі. Пункт 146 помилково не враховано при нумерації технічного завдання.
Питання щодо нанесення дорожньої розмітки.
Дата подання: 30 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:54
Доброго дня. Ознайомившись з технічним завданням виникає питання до п.101 Технічного завдання. Згідно «СОУ 42.1-37641918-095:2012. Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» розділу 4 пункту 4.9 підпункту 4.9.3 визначено наступне: «Нормами не передбачено нанесення розмітки 1.13,1.16.1-1.16.3,1.17-1.30 по трафарету, оскільки дані види розмітки передбачають нанесення вручну, що призводить до перевитрат пластику або шляхом наклеювання готових пластикових форм». В технічному завданні п.101 передбачає «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною, тип лінії 1.13» що суперечить СОУ. Просимо надати роз’яснення щодо методів нанесення, та обсягів робіт, які потрібно виконати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та надає роз’яснення:
Дійсно, технічним завданням передбачено нанесення розмітки 1.13 у кількості 1,58 м2 або 9 погонних метрів маркірувальною машиною. Враховуючи розділ 4 пункту 4.9 підпункту 4.9.3 СОУ 42.1-37641918-095:2012 при виконання робіт замовником у разі необхідності будуть погоджені зміни щодо нанесення вищезазначеного обсягу робіт вручну або шляхом наклеювання готових пластикових форм.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-09-14-004110-a685df39b49d9422daafadb03c947ea14
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:54
sign.p7s
22 жовтня 2020 16:53
Протокол пластик (1).pdf
22 жовтня 2020 16:53
пластик.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (4).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (3).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (2).pdf
21 жовтня 2020 18:13
КБ 9 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 8 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 7 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 6 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 5 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 4 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 3 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 2 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 10 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 1 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Договір №20-18П.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Тех. паспорти 2.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Опис та Статут.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Листи розмічувальна.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента без печатки.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Копії тех.паспортів.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір Лабораторія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Гарантійний лист ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
гар 920.rar
21 жовтня 2020 18:13
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Атестат АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:10
sign.p7s
22 жовтня 2020 14:05
довідка покриття 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
виписка 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
Fwd_ юр.док. банка.zip
22 жовтня 2020 14:05
25. Банківська гарантія.rar
22 жовтня 2020 14:04
6. Технічне завдання.PDF
22 жовтня 2020 14:04
3. Працівники.PDF
22 жовтня 2020 14:04
2. МТБ.PDF

Актуальні тендери

До пошуку