Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів»: 40761-Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (Діагностична ультразвукова система); 40761-Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (Сканер портативний для скринінгу).
DK 021: 2015: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (NC 024:2019: «Classifier of medical devices»: 40761- General-purpose ultrasound imaging system (Diagnostic ultrasound system); 40761- General-purpose ultrasound imaging system (Portable scanner for screening).
Очікувана вартість
4 125 600,00 UAH
UA-2020-09-14-003988-b b1c39aaff5bb4669852d45d5f1c606af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Ірина Володимирівна

+380487055311 odkbcb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998532
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Контактна особа: Бондарчук Ірина Володимирівна
+380487055311
odkbcb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Odessa Regional Children's Clinical Hospital" of Odessa Regional Council"
National ID: 01998532
Contact point: Bondarchuk Irina Vladimirovna
+380487055311
odkbcb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:34
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:35
Очікувана вартість: 4 125 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 628,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 вересня 2020 12:29
Enquiries until: 05 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 12:34

Information

Estimated total value: 4 125 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 628 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
The Bidder's tender proposal must be drafted in Ukrainian, except for documents and information issued by other institutions, enterprises and organizations, which may be drafted in Ukrainian and / or Russian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Діагностична ультразвукова система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Diagnostic ultrasound system
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт
Сканер портативний для скринінгу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,3
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Portable scanner for screening
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата «Замовником» здійснюється згідно з накладної за фактично поставлений товар «Учасником» протягом 30 банківських днів. У разі затримки фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2020 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету, власного бюджету та за рахунок інших коштів Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 10:49
Перелік змін що вносяться.pdf
23 вересня 2020 10:49
Тендерна документація (зі змінами).doc
14 вересня 2020 12:30
Проект договору.doc
14 вересня 2020 12:30
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 10:49
Перелік змін що вносяться.pdf
23 вересня 2020 10:49
Тендерна документація (зі змінами).doc
14 вересня 2020 12:30
Проект договору.doc
14 вересня 2020 12:30
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000028 ● 940aada9857a416c9c1c1e98acc79ff3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2020 Одеса № 320

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка
завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 320
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
16. UA-2020-09-14-003988-b 14.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення виконано. Відповідні зміни були внесені до Тендерної документації.

2020-09-23 11:02:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-23 12:59:46

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 жовтня 2020
UA-2020-09-14-003988-bb1c39aaff5bb4669852d45d5f1c606af
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998532
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:26
Документи після перемоги.pdf
15 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:04
4 право підпису, інші.pdf
14 жовтня 2020 14:03
5 пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 14:03
1 реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:16
6 Копія Сертифікату.pdf
15 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:47
5 Відповідність МТВ.pdf
15 жовтня 2020 09:47
4 Інші документи.pdf
15 жовтня 2020 09:47
2 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 09:47
1 Реєстр .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 4 119 928,00
UAH з ПДВ
4 119 928,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 4 123 876,30
UAH з ПДВ
4 123 876,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:26
Документи після перемоги.pdf
15 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:04
4 право підпису, інші.pdf
14 жовтня 2020 14:03
5 пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 14:03
1 реєстр.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:16
6 Копія Сертифікату.pdf
15 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:47
5 Відповідність МТВ.pdf
15 жовтня 2020 09:47
4 Інші документи.pdf
15 жовтня 2020 09:47
2 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 09:47
1 Реєстр .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 4 119 928,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
4 119 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:03
Додаткова угода 1 від 17.11.2020р. до договору 24ВТ від 17.11.2020 р..PDF зміни до договору
17 листопада 2020 15:57
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:22
Договір укладений
17 листопада 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що товар, який є предметом Договору № 24/ВТ від 17.11.2020 року, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 269 528,00 грн. (Двісті шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок). В зв’язку з технічною неможливістю майданчика відобразити в електронній системі закупівель зняття суми ПДВ з договору, було вирішено зазначити в електронній системі закупівель суму договору без ПДВ на 0.01 коп. менше , тобто сума договору без ПДВ = 3850399.99 грн. = 3850400.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 24/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 850 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)