Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Міжміський автобус типу ATAMAN А09216 або еквівалент)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-09-14-003611-a ● 7e9c995deb9c43aa94367c0c032ba18a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство “Благоустрій Софіївки” Софіївсько-Борщагівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38679366 |
Місцезнаходження: | 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка Києво-Святошинський р-н, провулок Шкільний, 5 |
Контактна особа: |
Достатній Андрій Анатолійович +380459856171 kpbsandru@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Міжміський автобус типу ATAMAN А09216 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08131, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, Києво - Святошинський р-н, пров. Шкільний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 14:46 |
Зміни Автобус Благоустрій Соф 2020.doc | |
25 вересня 2020 14:46 |
ТД Автобус Благоустрій Соф 2020.docx | |
25 вересня 2020 14:46 |
Додаток 2 технічні характеристики ЗМІНИ.doc | |
14 вересня 2020 15:01 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
14 вересня 2020 15:01 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерiї.doc | |
14 вересня 2020 15:00 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc |
25 вересня 2020 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2020 14:46 |
Зміни Автобус Благоустрій Соф 2020.doc
|
|||
25 вересня 2020 14:46 |
ТД Автобус Благоустрій Соф 2020.docx
|
|||
25 вересня 2020 14:46 |
Додаток 2 технічні характеристики ЗМІНИ.doc
|
|||
14 вересня 2020 15:01 |
Додаток 4 проект договору.doc
|
|||
14 вересня 2020 15:01 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерiї.doc
|
|||
14 вересня 2020 15:00 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-14-003611-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 18 вересня 2020 15:08
Вимога
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, ми встановили наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право, як потенційного учасника, брати участь у даних торгах відповідно до встановленого Законом порядку.
Так, в пунктах 5, 8, 9, Додатку № 3 «Умови технічної специфікації» до Тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі:
- Довжина/ширина/висота, мм: не більше 8220/2320/2700;
- Робочий об’єм двигуна, л: від 5 до 5,5;
- Технічно припустима максимальна маса, кг: не більше 8850.
Тендерна документація до предмету закупівлі містить посилання на конкретну марку із зазначенням виразу «або еквівалент», а саме: Міжміський автобус типу ATAMAN А09216.
У зв’язку із цим зазначаємо, що висунуті вимоги до предмету закупівлі (довжина/ширина/висота, робочого об’єму двигуна та технічно припустимої максимальної маси) дають можливість взяти участь у тендері учасникам з пропозицією продукції тільки одного конкретного виробника - АТ «Черкаський автобус» з міжміським автобусом ATAMAN А09216, оскільки еквівалента зазначеного типу автобуса, який би відповідав всім вимогам тендерної документації, не існує.
Вказане свідчить про порушення положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на зазначене, з метою недопущення дискримінації учасників та обмеження конкуренції торгів просимо усунути порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти «Умов технічної специфікації» в наступній редакції:
- Довжина/ширина/висота, мм: не більше 8220/2342/3140;
- Робочий об’єм двигуна, л: від 5 до 5,76;
- Технічно припустима максимальна маса, кг: не більше 10500.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Так, в пунктах 5, 8, 9, Додатку № 3 «Умови технічної специфікації» до Тендерної документації визначені вимоги до предмета закупівлі:
- Довжина/ширина/висота, мм: не більше 8220/2320/2700;
- Робочий об’єм двигуна, л: від 5 до 5,5;
- Технічно припустима максимальна маса, кг: не більше 8850.
Тендерна документація до предмету закупівлі містить посилання на конкретну марку із зазначенням виразу «або еквівалент», а саме: Міжміський автобус типу ATAMAN А09216.
У зв’язку із цим зазначаємо, що висунуті вимоги до предмету закупівлі (довжина/ширина/висота, робочого об’єму двигуна та технічно припустимої максимальної маси) дають можливість взяти участь у тендері учасникам з пропозицією продукції тільки одного конкретного виробника - АТ «Черкаський автобус» з міжміським автобусом ATAMAN А09216, оскільки еквівалента зазначеного типу автобуса, який би відповідав всім вимогам тендерної документації, не існує.
Вказане свідчить про порушення положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на зазначене, з метою недопущення дискримінації учасників та обмеження конкуренції торгів просимо усунути порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти «Умов технічної специфікації» в наступній редакції:
- Довжина/ширина/висота, мм: не більше 8220/2342/3140;
- Робочий об’єм двигуна, л: від 5 до 5,76;
- Технічно припустима максимальна маса, кг: не більше 10500.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 16:56
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).»
Згідно ч. 4 ст.23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Необхідність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення унеможливлення виникнення проблем технічного характеру та пов’язаних з економічністю експлуатації, обслуговуванням та ремонту даної техніки. Крім того, техніка повинна бути економічною, не вибагливою в експлуатації та стійкою до зовнішніх чинників. А також, враховуючи незадовільний стан доріг, має мати можливість здійснювати рух по дорогах будь-якого стану покриття. Отже, замовником визначено предмет закупівлі із зазначенням конкретного найменування товару (в тому числі виробник/модель), та зазначено вираз «або еквівалент», а також виготовлено детальний опис товару, що закуповується, в тому числі технічні та якісні характеристики. Отже, учасники процедури закупівлі можуть запропонувати відповідне найменування товару, що є еквівалентним за своїми технічними та якісними характеристиками визначеному згідно тендерної документації.
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів.
На підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).»
Згідно ч. 4 ст.23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Необхідність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення унеможливлення виникнення проблем технічного характеру та пов’язаних з економічністю експлуатації, обслуговуванням та ремонту даної техніки. Крім того, техніка повинна бути економічною, не вибагливою в експлуатації та стійкою до зовнішніх чинників. А також, враховуючи незадовільний стан доріг, має мати можливість здійснювати рух по дорогах будь-якого стану покриття. Отже, замовником визначено предмет закупівлі із зазначенням конкретного найменування товару (в тому числі виробник/модель), та зазначено вираз «або еквівалент», а також виготовлено детальний опис товару, що закуповується, в тому числі технічні та якісні характеристики. Отже, учасники процедури закупівлі можуть запропонувати відповідне найменування товару, що є еквівалентним за своїми технічними та якісними характеристиками визначеному згідно тендерної документації.
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів.
На підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" |
2 586 900,00
UAH з ПДВ
|
2 586 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
2 598 000,00
UAH з ПДВ
|
2 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Переможець |
2 586 900,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 19:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 20:01
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 19:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 18:05
|
договір | укладений |
19 жовтня 2020 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 19/10-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |