Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп’ютерного обладнання (інтерактивні дошки, ламінатори) для оснащення початкових класів НУШ
Очікувана вартість
74 521,00 UAH
UA-2020-09-14-003315-a ba48f27024e24dab9dd934d63fdbabcc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солонинка Ірина Миколаївна

+380686462028 solonynkairyna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солобковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402729
Місцезнаходження: 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район село Солобківці, вулиця Грушевського, 2
Контактна особа: Солонинка Ірина Миколаївна
+380686462028
solonynkairyna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 74 521,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 372,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Адреса: 32162, Хмельницька обл., Ярмолинецький район с.Солобківці, вул. Грушевського, буд. 27 Категорія: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%), надання забезпечення пропозицій не передбачено, надання забезпечення виконання договору про закупівлю не передбачено
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання для оснащення початкових класів Солобковецького ЗЗСО І-ІІІ ст.. в складі: - Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI80 I-ST – 1 шт - Ламінатор NEOR 8302 – 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, с. Солобківці, вул.Грушевського 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання для оснащення початкових класів Стріховецького ЗЗСО І-ІІ ст.. в складі: - Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI80 I-ST – 1 шт - Ламінатор NEOR 8302 – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, с. Солобківці, вул.Грушевського 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання для оснащення початкових класів Глушковецької гімназії в складі: - Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI80 I-ST – 1 шт - Ламінатор NEOR 8302 – 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, с. Солобківці, вул.Грушевського 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 14:37
3.1._Оголошення_Спрощена.docx
14 вересня 2020 14:37
3.3._ДОДАТОК_3_проект_договору_.docx
14 вересня 2020 14:37
3.3. дОДАТОК_2_тз.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 17 вересня 2020 21:33
Дата відповіді: 17 вересня 2020 21:44
Шановний замовник, Вас задовільнить лише поставка товару, чи потрібен монтаж та встановлення?
Відповідь: У Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на ст.5 вказано наступне: "1. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, МОНТАЖ (витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, монтаж, навчання, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо). Надати гарантійний лист.
Отже, монтаж та встановлення інтерактивних дошок в закладах освіти має здійснюватись учасником переможцем торгів, на що необхідно у складі пропозиції надати гарантійний лист.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 74 520,00
UAH з ПДВ
74 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:53
39.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
21 вересня 2020 12:53
37.ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
21 вересня 2020 12:52
27.ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf
21 вересня 2020 12:52
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
21 вересня 2020 12:52
6.НАКАЗ.pdf
21 вересня 2020 12:52
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 74 520,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
74 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:31
Договір укладений
30 вересня 2020 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 74 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 420,00 UAH)