Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт службових приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Сергія Маркова, буд. 8
Очікувана вартість
155 847,52 UAH
UA-2020-09-14-003049-c 74be033a66cd4795a8c7a3664ed5a1da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 18:25
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:06
Очікувана вартість: 155 847,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 779,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 49094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт службових приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Сергія Маркова, буд. 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Сергія Маркова, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Акту та Довідки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 18:20
Lokalnuy koshtoris (Dodatok 5).doc
14 вересня 2020 18:20
Def Akt (Dodatok 4).pdf
14 вересня 2020 18:20
Proekt Dogovoru.doc
14 вересня 2020 18:20
TendernaDocumentaciya.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оплати
Дата подання: 14 вересня 2020 23:17
Дата відповіді: 16 вересня 2020 18:19
Чи передбачена поетапна оплата робіт
Відповідь: Проектом Договору про закупівлю передбачена оплата за фактично виконані роботи протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту та Довідки.
Щодо обсягу робіт
Дата подання: 18 вересня 2020 15:19
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:44
Згідно Дефектному акту (кошториса п.19,22,23) - розібрали підлогу з лінолеуму, улаштували цементну стяжку 68,71м2. Не зрозуміло які поли залишаються? Цементні, чи інші: лінолеум, паркет, ламинат, мозаика, керамика??
Відповідь: Обсяг надання послуг визначено в дефектному акті та локальному кошторисі на будівельні роботи (Додатки №4, №5 до тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-003049-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "САВИЦЬКА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2953203960
Дата подання: 17 вересня 2020 21:18
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації (у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»», визначена у Додатку 1 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, на який робить посилання Замовник, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у Додатку 1 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 17:22
Пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» передбачено надання Учасником у складі Тендерної пропозиції розрахунків відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписаних Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- пояснювальна записка.
Надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» умовами тендерної документації не передбачено. Неподання документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" 155 847,52
UAH з ПДВ
147 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ" 147 627,18
UAH з ПДВ
147 627,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 23:59
Електронний підпис
13 жовтня 2020 23:58
Довідка МВС.pdf
13 жовтня 2020 23:58
160262248736252.pdf
30 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:37
Пояснювальна робота.pdf
30 вересня 2020 16:37
посвідч електрик.pdf
30 вересня 2020 16:37
Календарний план.pdf
30 вересня 2020 16:37
Договірна ціна.pdf
30 вересня 2020 16:37
Договір.pdf
30 вересня 2020 16:37
Довідки.pdf
30 вересня 2020 16:37
ДИПЛОМ_ЯНКОВСЬКА.pdf
30 вересня 2020 16:37
Гарантійні листи.pdf
30 вересня 2020 16:37
ВИТЯГ, ПАСПОРТ, КОД.pdf
30 вересня 2020 16:37
ВИПИСКА ЄДР.pdf
30 вересня 2020 16:37
акт 2.pdf
30 вересня 2020 16:37
акт 1.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:56
електр та виписк.pdf
30 вересня 2020 13:56
дог аналог (1).pdf
30 вересня 2020 13:56
16. Серт. кошторисника (1).pdf
30 вересня 2020 13:56
Гайдай Терновка 30.09.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1946620464
Переможець 147 600,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1946620464
147 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 17:00
Договір № 436 укладений
16 жовтня 2020 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 600,00
UAH