Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні КЗ ЗСО Іваничівський ліцей №1 Іваничівської селищної ради Волинської області
Очікувана вартість
298 700,00 UAH
UA-2020-09-14-003026-a e492c0b6243944639fe5eeecd031dec8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкасова Тетяна Володимирівна

380967302734 ivaselradatk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іваничівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04335186
Місцезнаходження: 45300, Україна , Волинська обл., смт Іваничі, Грушевського, 13
Контактна особа: Черкасова Тетяна Володимирівна
380967302734
ivaselradatk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«04» серпня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-08-04-004418-c» . Проте станом на «19» серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «20» серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2020-08-20-000819-c». Проте знову ж таки станом на «04» вересня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для їдальні КЗ ЗСО Іваничівський ліцей №1 Іваничівської селищної ради Волинської області) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Якість товарів повинна відповідати вимогам чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Електросковорідка промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штуки
Плита електрична промислова із жаровочною шафою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штуки
Холодильник промисловий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штуки
Котел харчовий електричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штуки
Електрична м'ясорубка промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39312100-3 — М’ясорізки
1 штуки
Витяжка острівна з жироуловлювачам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
1 штуки
Посудомийна машина купольна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39314000-6 — Промислове кухонне обладнання
2 штуки
Промислові обробні столи з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Промислові обробні столи з дверками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
6 штуки
Стелажі та сушилки для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
1 штуки
Металева шафа багатофункціональна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул. Грушевського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39311000-5 — Дрібне приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РАДЧУК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2741618793
Переможець 298 700,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:20

Документи

14 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:19
ПРОТОКОЛ 144.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РАДЧУК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2741618793
298 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:19
ПРОТОКОЛ 144.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 09:50
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:10
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:03
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:32
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:31
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 09:29
Договір 443.pdf укладений
28 вересня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару в результаті виникнення об'єктивних обставин, дані зміни не призведуть до збільшення суми,визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів договору (зміна керівника)
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин , що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору відповідно до частини 4 пункту 5 сатті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 298 700,00
UAH