Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт санітарних вузлів КЗ "Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25 з поглибленим трудовим і профільним навчанням" за адресою: пр.Трубників,46 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
1 140 836,00 UAH
UA-2020-09-14-002882-b df7ff841fb904814b452b560ba75013f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бардадим Ольга Костянтинівна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Бардадим Ольга Костянтинівна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 11:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 11:33
Очікувана вартість: 1 140 836,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 408,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5704.18 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Кошторисні призначення 2020 р - 638800.00 грн 2021 р.- 502036.00грн
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт санітарних вузлів КЗ "Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25 з поглибленим трудовим і профільним навчанням" за адресою: пр.Трубників,46 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються безготівковою формою шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставлення рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Підрядника коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 90 календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:29
договір.doc
14 вересня 2020 11:29
експертний звіт.pdf
14 вересня 2020 11:29
Капітальний ремонт 25 школа.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мєшков Андрій Володимирович 1 140 836,00
UAH з ПДВ
1 140 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:25
Техпаспорт Машина.pdf
24 вересня 2020 13:25
Посвідчення Мєшков.PDF
24 вересня 2020 13:25
Договір складське.PDF
24 вересня 2020 13:25
Договір офіс.PDF
24 вересня 2020 13:25
Выписка Мешков А В.pdf
24 вересня 2020 13:25
Договір сметчик.PDF
24 вересня 2020 13:25
Згода Смага.PDF
24 вересня 2020 13:25
Згода Бондаренко.PDF
24 вересня 2020 13:25
Скан ДОГОВОР КДНЗ 53.rar
24 вересня 2020 13:25
Скан ДОГОВОР КДНЗ 30.rar
24 вересня 2020 13:25
Скан ДОГОВОР харчоблок.rar
24 вересня 2020 13:25
Паспорт _ код.pdf
24 вересня 2020 13:25
техпаспорт причеп.pdf
24 вересня 2020 13:25
Трудова Смага.pdf
24 вересня 2020 13:25
Лист сміття.jpg
24 вересня 2020 13:25
Роз_яснення ліцензія.jpg
24 вересня 2020 13:25
Довідка працівники.jpg
24 вересня 2020 13:25
Довідка стаття 17.jpg
24 вересня 2020 13:25
Довідка екологія.jpg
24 вересня 2020 13:25
Гарантія санкції.jpg
24 вересня 2020 13:24
Лист гарантія.jpg
24 вересня 2020 13:24
Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 13:24
Акт обстеження об_єкту.jpg
24 вересня 2020 13:24
Відгук харчоблок.jpg
24 вересня 2020 13:24
Відгук КДНЗ 30.jpg
24 вересня 2020 13:24
Відгук КДНЗ 53.jpg
24 вересня 2020 13:24
Дефектний акт харчоблок.pdf
24 вересня 2020 13:24
Договірна ціна КДНЗ 53.pdf
24 вересня 2020 13:24
Кошторис КДНЗ 53.pdf
24 вересня 2020 13:24
Календарний графік.pdf
24 вересня 2020 13:24
Сертифікати.rar
24 вересня 2020 13:24
Банківська гарантія.zip
24 вересня 2020 13:24
ПКД.rar
24 вересня 2020 13:24
ПКД 2020.rar
24 вересня 2020 13:24
Пропозиція на закупівлю.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мєшков Андрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мєшков Андрій Володимирович
#2611414551
Переможець 1 140 836,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 11:36

Документи

28 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мєшков Андрій Володимирович
#2611414551
1 140 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 16:17
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 09:50
доп. 245.pdf зміни до договору
11 березня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 08:18
245.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 08:13
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 10:14
245.pdf зміни до договору
20 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:50
Договір зміни до договору
09 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:53
Договір укладений
08 жовтня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оновлена версія договору
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 140 836,00
UAH