Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-09-14-002582-a fc45ee6b33194f5cb9797035e2322a49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатківська Алла Вікторівна

+380382655390 vidnosyny@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Вебсайт: http://soczahist.km.ua
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Сатківська Алла Вікторівна
+380382655390
vidnosyny@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:32
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 шт
меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:41
таблиця змін.docx
30 вересня 2020 14:41
2.1._ТД_меблі (1).docx
14 вересня 2020 13:27
2.1._ТД_меблі (1).docx
14 вересня 2020 13:31
2.4._Додаток_3_Проект_договору.docx
14 вересня 2020 13:27
2.4._Додаток_3_Проект_договору.docx
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Кабінет _8.doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Кабінет _3.doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Кабінет _1.doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови Кабінет _11.doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови Кабінет _ 15.doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Центр . Кабінет _14 (1).doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Роздягальня. Інституцька.doc
14 вересня 2020 13:27
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
14 вересня 2020 13:27
ДОдаток 1.тех умови. Приймальня.doc
14 вересня 2020 13:26
ДОдаток 1.тех умови. Приймальня. Інституцька.doc
14 вересня 2020 13:26
ДОдаток 1.тех умови. Кабінет керівника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічний опис
Дата подання: 15 вересня 2020 12:59
Дата відповіді: 16 вересня 2020 10:56
просимо надати пояснення ,щодо невідповідності у визначенні "технічного опису встановлених меблів" чи для процедури закупівлі меблів
Відповідь: Тендерною документацією передбачено закупівля меблів відповідно до технічного завдання.
Разом з тим Технічним завданням передбачено пелерік меблів, що будуть виготовлятися відповідно до параметрів визначених технічним завданням, а також зазначено окремо кожен кабінет в якому меблі будуть встановлені безпосередньо учасником після підписання договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000010 ● d3f3f1adec1b44d2bb6ca4362c44a04a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.11.2020 №64

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.11.2020 № 64

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2020-09-14-002582-a 14.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-12 15:10:57

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі меблів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-002582-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до абзацу першого пункту 1 частини 4 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель.
Згідно абзацу дванадцятого пункту 1 частини 4 розділу Х Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) з наступного питання: чи оформлено протоколом рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення учасника ТОВ «Меблі БІМС» переможцем процедури закупівлі? Крім того, прошу надати копію такого протоколу із зазначенням дати прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-12 16:42:35

Пояснення з власної ініціативи

надаємо протокол про визначення переможця процедури закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

при публікації договору було допущено технічну помилку яку виправлено шляхом укладання додаткової угоди від 13.11.2020 та оприлюднено на веб-порталі 16.11.2020 об 11 год 32 хв

2020-11-17 10:12:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Меблі БІМС» 232 649,00
UAH з ПДВ
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабич Михайло Миколайович 245 500,00
UAH з ПДВ
232 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Меблі БІМС»

ФОП Бабич Михайло Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Меблі БІМС»
#37462494
Переможець 231 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Меблі БІМС»
#37462494
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:21
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:19
-2020 poky.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:17
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:16
TOBapy 40 30.11.2020 poky._.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:13
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:57
poky (3i 3MIHAMM)_ a came.pdf укладений
03 листопада 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поставка товару до 30.11.2020 р
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 000,00
UAH