Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура для ДНЗ (ясла-садок) №202 в рамках реалізації проекту «Чарівний світ для особливих дітей»
Очікувана вартість
41 200,00 UAH
UA-2020-09-14-002425-c 30aa8f9fcb8b4707bfc633fcd822d0f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:46
Очікувана вартість: 41 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Бульбашкова колона з тумбою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 штуки
Світлодіодна штора з фіброоптичного волокна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом перерахування Покупцем на поточний рахунок Продавця вартості Товару після надання Продавцем рахунку та видаткової накладної.Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:53
гб 2020 штора_ колона 14.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-002425-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 02 жовтня 2020 00:17
Невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документаці (оголошенню)
Відповідно до Протоколу №53 від 01.10.2020, замовник визначив переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Риженков Антон Миколайович. Проте, ознайомившись із тендерною пропозицією учасника-переможця нами було встановлено невідповідність цієї пропозиції умовам тендерної документаці (оголошенню). Відповідно до Додатоку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції, п.6 міститься вимога надання "Листа-згоди з технічними, якісними та кількісними вимогами Замовника до предмету закупівлі викладеними у Додатку №1". Проте в тендерній пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович даний документ відсутній. Відповідно до ст. 14, ч.2, п.5 Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника. Відповідно до ст. 14, ч.11 Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ст. 14, ч.13, п.1 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи відсутність в пропозіції учасника ФОП Риженков Антон Миколайович документів, передбачених тендерною документацією (оголошенням), замовник зобов'язаний відхилити таку пропозицію. Просимо 1) відхилити тендерну пропозицію ФОП Риженков Антон Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (оголошенню) та дискваліфікувати учасника, 2) скасувати Протокол №53 від 01.10.2020 та, відповідно, рішення про визначення ФОП Риженков Антон Миколайович переможцем спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 16:53
На виконання Додатку №2 до Оголошення п.6 Учасник надав документ у якому вказані всі технічні і якісні характеристики товару, які повністю відповідають вимогам Замовника. Отже Замовник вважає, що документ, який поданий Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
Розглянувши пропозицію ФОП Риженков Антон Миколайович, Учасник надав Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши детальну інформацію в таблиці (колонка Пропозиція Учасника). Де зазначено – найменування товару, одиниці виміру, кількість , технічні характеристики, зображення товару, виробник, характеристики з підтвердженням відповідності запропонованого товару та всіх вимог предмету Закупівлі. Що повністю відповідає потребі та технічним вимогам.
Виходячи з вище викладеного у Замовника не має підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович.
Розгорнути Згорнути
На виконання Додатку №2 до Оголошення п.6 Учасник надав документ у якому вказані всі технічні і якісні характеристики товару, які повністю відповідають вимогам Замовника. Отже Замовник вважає, що документ, який поданий Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
Розглянувши пропозицію ФОП Риженков Антон Миколайович, Учасник надав Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши детальну інформацію в таблиці (колонка Пропозиція Учасника). Де зазначено – найменування товару, одиниці виміру, кількість , технічні характеристики, зображення товару, виробник, характеристики з підтвердженням відповідності запропонованого товару та всіх вимог предмету Закупівлі. Що повністю відповідає потребі та технічним вимогам.
Виходячи з вище викладеного у Замовника не має підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-14-002425-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 03 жовтня 2020 00:02
Невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документаці (оголошенню) 2
Детальний опис порушення у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 22:37
Замовник не має підстав щодо скасування Протоколу №53 та відхилення тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович.
ФОП Риженков Антон Миколайович надав Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши детальну інформацію в таблиці (колонка Пропозиція Учасника). Де зазначено – найменування товару, одиниці виміру, кількість, технічні характеристики, зображення товару, виробник, характеристики з підтвердженням відповідності запропонованого товару та всіх вимог предмету Закупівлі. Що повністю відповідає потребі та технічним вимогам.
Отже, Замовник вважає, що документ, який поданий Учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у документації відповідає п.6 Додатку №2 до Оголошення.
Враховуючи вищевикладене та з урахуванням загального змісту документів пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович та доведеності Учасника спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею, Замовник не має підстав щодо скасування Протоколу №53 та відхилення тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович. (Детальніше зазначено у Протоколі №54)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-14-002425-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 05 жовтня 2020 23:58
Не згоден
Будуть подані скарги у відповідні органи для розгляду питання по суті.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2020 09:27
Вважаємо, що ми правомірно визначили переможця.
Шановний Учаснику, до Вашого відома повідомляємо, що Учасник-переможець ФОП РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ надав технічні характеристики товару, які повністю відповідають вимогам Замовника. На виконання п.6 Додатку №2 до Оголошення ФОП РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ надав документ у вигляді Додатку №1, що повністю відповідає потребі та технічним вимогам. Крім того, Замовником не було установлено форми надання листа – згоди.
Враховуючи вищевикладене та з урахуванням загального змісту документів пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович та доведеності Учасника спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею, вважаємо, що ми правомірно визначили переможця.
Також вважаємо, що Ваша вимога щодо скасування Протоколу №53 та відхилення тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович є безпідставною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 жовтня 2020 00:02
Оскарження 2.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ 39 500,00
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 22:49
Електронний підпис
27 вересня 2020 22:47
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2020 22:47
Лист-Згода.pdf
27 вересня 2020 22:47
Лист-Гарантія.pdf
27 вересня 2020 22:47
22_Висновок СЕС Плахта О.pdf
27 вересня 2020 22:47
1 Аналогічний договір.pdf
27 вересня 2020 22:47
3-2 Витяг з ЄДРПОУ 14-09-2019.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 11:40
Електронний підпис
27 вересня 2020 11:39
Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2020 11:39
Довідка щодо санкцій.pdf
27 вересня 2020 11:39
Щодо захисту довкілля.pdf
27 вересня 2020 11:39
Лист-згода.pdf
27 вересня 2020 11:39
Паспорт.pdf
27 вересня 2020 11:39
ІНН.pdf
27 вересня 2020 11:39
витяг ЄДР.pdf
27 вересня 2020 11:39
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
#2822306554
Відхилено 35 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
Переможець 39 500,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:11

Документи

01 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:49
ДУ №1 до Договору №13СП від 15.10.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:49
Договір №13СП від 15.10.2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до пункту 4.4 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: 4.4 Кінцевий строк поставки товару: з дати укладення договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 13СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 500,00
UAH