Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2020-09-14-002342-a 0aa1220897cf4b938c28cd25ffb91f72
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис предмета закупівлі згідно Додатку №3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 вересня 2020 13:05
Електронний цифровий підпис
14 вересня 2020 12:59
Додаток №5 Проект договору.docx
14 вересня 2020 12:59
ТД.docx
14 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Печатка
Дата подання: 16 вересня 2020 10:43
Дата відповіді: 16 вересня 2020 13:10
1, В документації не вказано, печатка з оснасткою чи просто гумка. 2, Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 416,67 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 480 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 450 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 80 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 90 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 540 грн. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По запитанню № 1: Печатка з оснасткою.
По запитанню № 2: Замовник - бюджетна установа і є платником податку. При визначенні Переможця даної закупівлі будуть розглядатися Учасники як юридичні так і фізичні особи-підприємці. Відповідно до п.19 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 16 вересня 2020 15:34
То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?.
Відповідь: Для визначення переможця спрощеної закупівлі нам не важливо є Ви платником ПДВ чи ні.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:47
Ви відповіли не нате запитання. То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?. Запитайте свого бухгалтера.
Відповідь: У першу чергу буде розглядатися пропозиція з найменшою ціновою пропозицією. Основним критерієм будуть техні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Тендерної Документації.
Наприклад: Першою буде розгладатися цінова пропозиція 450 грн. (від неплатника ПДВ) і у нього буде неякісний товар - його пропозиція буде відхилена і наступним буде розглядатися наступна пропозиція від наступного учасника - 480 грн (від платника ПДВ). Тобто, першою буде розглядатися найменша цінова пропозиція, але основним критерієм буде відповідність усіх характеристик до Тендерної Документації.
З усіх бухгалтерських питань просимо звертатись за номером 46-62-75 бухгалтер ВНТУ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку