Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2020-09-14-002342-a 0aa1220897cf4b938c28cd25ffb91f72
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис предмета закупівлі згідно Додатку №3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 12:59
Додаток №5 Проект договору.docx
14 вересня 2020 12:59
ТД.docx
14 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Печатка
Дата подання: 16 вересня 2020 10:43
Дата відповіді: 16 вересня 2020 13:10
1, В документації не вказано, печатка з оснасткою чи просто гумка. 2, Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 416,67 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 480 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 450 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 80 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 90 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 540 грн. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По запитанню № 1: Печатка з оснасткою.
По запитанню № 2: Замовник - бюджетна установа і є платником податку. При визначенні Переможця даної закупівлі будуть розглядатися Учасники як юридичні так і фізичні особи-підприємці. Відповідно до п.19 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 16 вересня 2020 15:34
То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?.
Відповідь: Для визначення переможця спрощеної закупівлі нам не важливо є Ви платником ПДВ чи ні.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:47
Ви відповіли не нате запитання. То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?. Запитайте свого бухгалтера.
Відповідь: У першу чергу буде розглядатися пропозиція з найменшою ціновою пропозицією. Основним критерієм будуть техні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Тендерної Документації.
Наприклад: Першою буде розгладатися цінова пропозиція 450 грн. (від неплатника ПДВ) і у нього буде неякісний товар - його пропозиція буде відхилена і наступним буде розглядатися наступна пропозиція від наступного учасника - 480 грн (від платника ПДВ). Тобто, першою буде розглядатися найменша цінова пропозиція, але основним критерієм буде відповідність усіх характеристик до Тендерної Документації.
З усіх бухгалтерських питань просимо звертатись за номером 46-62-75 бухгалтер ВНТУ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій