Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Домкрати
Домкрати
Очікувана вартість
42 885,00 UAH
UA-2020-09-14-001978-c 4d7986b3848148bb985ebbd38198bcac
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Похваленна Вікторія

+380973196920 POKHVALENNA@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військова частина 1471
Код ЄДРПОУ: 23311530
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська область обл., Київ, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці
Контактна особа: Похваленна Вікторія
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: Military unit of 1471
National ID: 23311530
Contact point: Pokhvalenna Viktoria
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 42 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 14 вересня 2020 14:52
Enquiries until: 18 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 вересня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 42 885 UAH including VAT
Minimal lowering step: 429 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Забезпечення цінової пропозиції (паперова банківська гарантія) та вимоги до предмету закупівлі визначені в оголошенні.
Забезпечення цінової пропозиції (паперова банківська гарантія) та вимоги до предмету закупівлі визначені в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт.
Домкрати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Домкрати
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:36
протокол внесення змін 1135.doc
18 вересня 2020 10:36
оголошення_домкрати.doc
14 вересня 2020 14:49
зразок - договір .doc
18 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:36
протокол внесення змін 1135.doc
18 вересня 2020 10:36
оголошення_домкрати.doc
14 вересня 2020 14:49
оголошення_домкрати.doc
14 вересня 2020 14:49
зразок - договір .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо порядку повернення забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 вересня 2020 12:53
Дата відповіді: 17 вересня 2020 08:38
В оголошенні про проведення відбору на закупівлю замовником зазначено, що "Забезпечення цінової пропозиції повертається учаснику за адресою: 09610, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці, провулок Вишневий, 11, каб. №5 (в робочі дні)" Конкретизуйте будь-ласка, порядок
Відповідь: Учасник процедури з найнижчою ціною на переговори повинен надати замовнику оригінал банківської гарантії, який повертається після підписання договору за письмовим зверненням до замовника. Учасник особисто прибуває для повернення забезпечення цінової пропозиції за адресою зазначеною в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 41 910,00
UAH з ПДВ
41 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:31
Бринза 23.09.2020.zip
29 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:59
Статут 2020 ЛУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Протокол №1.PDF
23 вересня 2020 09:59
Опис 2020 ЛУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Наказ.PDF
23 вересня 2020 09:59
Витяг ПДВ.PDF
23 вересня 2020 09:59
Витяг з ЄДР 21.08.2020.pdf
23 вересня 2020 09:59
Паспорт 2.pdf
23 вересня 2020 09:59
Паспорт 1.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.13 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.11 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.10 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.9 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.8 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.7 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.6 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.4 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.3 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довідка п.1 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 вересня 2020 09:59
Договір №213 від 05.09.2019.pdf
23 вересня 2020 09:59
Договір №59 від 26.06.2019.pdf
23 вересня 2020 09:59
Видаткова накладна.pdf
23 вересня 2020 09:59
Довіреність.pdf
23 вересня 2020 09:59
Банківська ліцензія.pdf
23 вересня 2020 09:59
Банківська гарантія.pdf
23 вересня 2020 09:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
#39803574
Переможець 41 910,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки документів, що надав переможець аукціону, виявлено недоліки: - відповідно до п. 12 Оголошення про проведення відбору: «Учасники повинні документально підтвердити їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», самостійно завантаживши до кінцевої дати подання цінових пропозицій в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: 1) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: види наявного обладнання та його приналежність(власне чи орендоване, тощо); види наявного транспорту та його приналежність (власний чи орендований, тощо); наявність складського(-их) приміщення(-ь) (власного(-их) чи орендованого(-их)), тощо…». Учасник не зазначив у довідці види наявного обладнання та його приналежність. - відповідно до п.16 Оголошення про проведення відбору: «…Учасник, до кінцевої дати подання цінових пропозицій, самостійно завантажує до електронної системи закупівель заповнений лист-згоду на основні умови договору, що оформлений згідно проекту-договору…». Учасник не завантажив до електронної системи погоджений проект договору. - відповідно до п.13 Оголошення про проведення відбору: «Про підтвердження відповідності товару вимогам оголошення учасником разом з ціновою пропозицією самостійно завантажуються в електронну систему закупівель та подаються разом із одиницею товару: 4) згода на перевірку наданих одиниць замовником на відповідність вимогам, вказаних у п.3 Оголошення;...». Учасник не завантажив до електронної системи довідку. - відповідно до п.16 Оголошення про проведення відбору: «Учасник запрошений Замовником на переговори за результатами відбору також повинен надати такі документи: 5. Оригінал довідки (довідок) про відкриття рахунків з банків, у яких відкриті рахунки учасника. 6. Оригінал довідки (довідок) з банків, де відкриті рахунки учасника, про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, що є дійсними на дату проведення переговорів, але не більше місячної давнини відносно кінцевої дати їх проведення.». Учасник надав на переговори копії вищевказаних довідок. Відповідно до частини 4 статті 6 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», голова тендерного комітету запропонував учаснику усунути недоліки протягом 24 годин шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель та надати замовнику оригінали довідок з банку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
#39803574
41 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:09
414-20.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 18:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 985,00 UAH)