Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання (пульт Депутата з мікрофоном для електронної системи голосування ПТК «ВІЧЕ»)
Очікувана вартість
29 490,00 UAH
UA-2020-09-14-001909-b ad63d9349fe44e0688e741cb972936a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


пульт Депутата з мікрофоном для електронної системи голосування ПТК «ВІЧЕ» - кількістю 5 шт., за ціною 5 898 грн/шт з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
пульт Депутата з мікрофоном для електронної системи голосування ПТК «ВІЧЕ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, пр. М. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після одержання товару по накладній в строк 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МІКРОСИСТЕМА"
#14167502
Переможець 29 490,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 09:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:05