Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт фасаду адмінбудинку НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25, інв. № 942/1 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
161 225,39 UAH
UA-2020-09-14-001860-a b2c3025f424248b7b3b954a0a886a401
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віталій Михайлович

+380 (44) 249-1996 MELNYK.VM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мельник Віталій Михайлович
+380 (44) 249-1996
MELNYK.VM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 161 225,39 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 612,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт фасаду адмінбудинку НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25, інв. № 942/1 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, вул. Cимона Петлюри, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку аванс 20 % від загальної вартості робіт протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників відповідних актів Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:57
Оголошення_01 096634 ремонт фасаду.doc
14 вересня 2020 11:57
01 096634 Титулка.pdf
16 вересня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:57
Оголошення_01 096634 ремонт фасаду.doc
14 вересня 2020 11:57
01 096634 Титулка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГОРИНЬ" 158 849,27
UAH
158 849,27
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:23
Стокротній В.В..pdf
24 вересня 2020 10:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:04
Ліцензія № 46-Л 07.08.18р.pdf
24 вересня 2020 10:04
Лист-роз'яснення.pdf
24 вересня 2020 10:04
Лист-пояснення.PDF
24 вересня 2020 10:04
Лист-підтвердження.pdf
24 вересня 2020 10:04
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 10:04
Лист-відгук.pdf
24 вересня 2020 10:04
Договір №71.pdf
24 вересня 2020 10:04
Договір №21.pdf
24 вересня 2020 10:04
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГОРИНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГОРИНЬ"
#30438780
Переможець 158 849,27
UAH
29 вересня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГОРИНЬ"
#30438780
158 849,27
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 12:43
Звіт.pdf укладений
07 листопада 2022 12:43
Звіт.pdf укладений
07 листопада 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:08
ДУ 3 від 20.12.21 до дог 01-096634-20 від 19.10.20 ПП Горинь.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 13:10
ДУ № 2 від 20.04.21 до дог 01-096634-20 ПП Горинь (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:03
ДУ1 01-096634-20 від 19.10.2020 ПП Горинь (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:59
Договір 01-096634-20 від 19.10.20 ПП Горинь.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю дотримуватись температурного режиму при укладанні облицювальної плитки, діючи відповідно до умов Договору від 19.10.2020 № 01-096634-20 (далі – Договір), згідно з п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-096634-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю перенесення терміну виконання робіт, діючи відповідно до умов Договору від 19.10.2020 № 01-096634-20 (далі – Договір), згідно з п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-096634-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, враховуючи лист Підрядника від 13.12.2021 № 13/2, діючи відповідно до умов Договору від 19.10.2020 № 01-096634-20 (далі – Договір), згідно з п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-096634-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 92 369,27
UAH