Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне, код за ДК 021:2015 – 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»
Очікувана вартість
6 099,00 UAH
UA-2020-09-14-001744-a 72cbfb4ba873471fb85ef97575fa6065
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Строк поставки Товару: по 30.10.2020
Крісло офісне, код за ДК 021:2015 – 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Арт-Пром»
#36989671
Переможець 6 099,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 11:53

Документи

14 вересня 2020 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:58
Договір від 14.09.2020.pdf укладений
14 вересня 2020 11:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крісло офісне 1 штуки 6 099,00
UAH з ПДВ