Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція перехрестя на розі вул. Василя Спрейса та вул. Торгова з облаштуванням додаткової смуги автомобільного руху вздовж вул. Василя Спрейса в напрямку до автомобільного шляху Одеса- Овідіополь в смт Авангард , Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 277 920,00 UAH
UA-2020-09-14-001602-b 89c6e99fddd048c7b30db5e048b5a3a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свищ Оксана Андріївна

+380487972518 oksanaandreevna1974@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Свищ Оксана Андріївна
+380487972518
oksanaandreevna1974@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:28
Очікувана вартість: 1 277 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція перехрестя на розі вул. Василя Спрейса та вул. Торгова з облаштуванням додаткової смуги автомобільного руху вздовж вул. Василя Спрейса в напрямку до автомобільного шляху Одеса- Овідіополь в смт Авангард , Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард Овідіопольського району, перехрестя на розі вул.Василя Спрейса тв вул.Торгова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету; на підставі підписаного акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 10:30
додаток проект договору.docx
14 вересня 2020 10:30
додаток.docx
14 вересня 2020 10:30
Додаток техніч вимоги.docx
14 вересня 2020 10:30
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 1 124 569,60
UAH з ПДВ
1 124 569,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 1 252 361,60
UAH з ПДВ
1 252 361,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 02:14
Електронний підпис
23 вересня 2020 02:11
16.Проект договора.pdf
23 вересня 2020 02:10
15.Договір 74+ КБ-3.pdf
23 вересня 2020 02:10
10.Довідка обладнання.pdf
23 вересня 2020 02:10
Статут_19042019.pdf.(2).P7S
23 вересня 2020 02:10
Статут_19042019.pdf.(1).P7S
23 вересня 2020 02:09
Статут_19042019.pdf
23 вересня 2020 02:09
Приказ_Кралов_МТБ.pdf.(2).P7S
23 вересня 2020 02:09
19.Протокол засновника.pdf
23 вересня 2020 02:09
Приказ_Кралов_МТБ.pdf
23 вересня 2020 02:09
Приказ_Кралов_МТБ.pdf.(1).P7S
23 вересня 2020 02:09
15.Договір 73 +КБ-3.pdf
23 вересня 2020 02:09
гарантiя_862.pdf.(2).P7S
23 вересня 2020 02:09
гарантiя_862.pdf.(1).P7S
23 вересня 2020 02:09
гарантiя_862.pdf
23 вересня 2020 02:09
15.Позитивний відгук.pdf
23 вересня 2020 02:09
_.pdf
23 вересня 2020 02:09
9.Транспортна схема.pdf
23 вересня 2020 02:09
13.Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 02:09
4.Договір поставки.pdf
23 вересня 2020 02:09
6.Довідка довкілля.pdf
23 вересня 2020 02:09
__.pdf.(1).P7S
23 вересня 2020 02:09
7.Договір лабораторія.pdf
23 вересня 2020 02:09
__.pdf.(2).P7S

Публічні документи

22 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:27
Документи банку.rar
22 вересня 2020 17:27
20961 ТОВ ПРОГРЕСДОРБУД p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
Рішення скасоване 1 124 569,60
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
Відхилено 1 124 569,60
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:07
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 1 252 361,60
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:30

Документи

29 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:11
Протокол

Документи

05 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:04
Протокол

Документи

06 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
1 252 361,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 12:19
Додаткова угода5.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:56
Додаткова угода 3.jpg зміни до договору
26 лютого 2021 13:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:56
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:23
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:22
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 12:17
договір укладений
19 жовтня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в продовжені терміну виконання будівельних робіт ( лист № 30/1 від 30.10.2020)
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в продовжені терміну виконання будівельних робіт до 28.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі звернення підрядника виникла необхідність продовжити термін виконання робіт до 30.04.2021р.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі звернення підрядника виникла необхідність подовжити термін виконання робіт до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 252 361,60
UAH (в тому числі ПДВ 208 726,93 UAH)