Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-09-14-000486-c 6d01fbbb66d443c4a36e6a60535272d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашкевич Олександр Ігорович

+380432550787 igorevich.gosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Лашкевич Олександр Ігорович
+380432550787
igorevich.gosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 10:27
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 уп
(Атракуріум 5мг/мл 5,0 №5 (Atracurium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
28 уп
Дитилін 2% 5,0 №10 (Suxamethonium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
10 уп
Кетамін 5% 2,0 №10 (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
15 уп
Сибазон 5% 2,0 №10 (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
20 уп
Трамадол-М 5% 2,0 №10 (Tramadol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
50 уп
Феназепам ІС таблетки по 0,0005г №50 (10х5) (Phenazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenazepam
100 Ампула
Фентаніл розчин (Fentanyl) д/ін.,0,05 мг/мл по 2 мл (Ftntanil)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
20 уп
Дипрофол 1% 20,0 №5 (Propofol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-000486-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 17 вересня 2020 15:57
Просимо вас поділити специфікацію на окремі лоти.
З метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій :
У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів.

Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у торгах.
Просимо вас поділити специфікацію на окремі лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 12:03
Згідно з вимогами п. 22 ч.1 ст.1. Закону України «Про публічні закупівлі» (№922- VIIІ), предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах единої процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі щодо якого учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника.
За роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», міністерством видано накази № 708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020 якими затверджено нові «Порядок визначення предмета закупівлі» та «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі».
За вказаними документами, предмет (лікарські засоби) визначається за третьою цифрою коду Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу за формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки. У разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри словника.
З огляду на викладене закупівлі, що нами проводяться (за одним кодом ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція), здійснені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних актів, виданих профільним міністерством.
Перелік лікарських засобів який заявлено на торги, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Крім того, незрозумілим є виділення Вами групи препаратів як не маючих відношення до наркотичних засобів та не потребуючих додаткового ліцензування, а саме Атракуріум, Дитилін, Дипрофол та залишення у першій групі аналогічного препарату, наприклад Сибазону, тобто відсутні Ваши посилання на піднормативну базу чи затверджені переліки з яких вбачався б такий поділ та відповідно, застосування листа-рекомендації № 3301-04-55905-03-01.7-33810 від 19.12.2018 на який Ви посилаєтесь, як на підставу розбиття торгів на лоти.
З повагою, уповноважений КНП ВОКГВВ ВОР

Документи

18 вересня 2020 12:01
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 10:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1" 35 932,90
UAH з ПДВ
35 932,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:44
Пропофол.7z
22 вересня 2020 16:43
Дитилін.PDF
22 вересня 2020 16:43
атракур.7z
22 вересня 2020 16:43
фентаніл сертифікат.PDF
22 вересня 2020 16:43
феназепам 0,0005.PDF
22 вересня 2020 16:43
Трамадол амп.PDF
22 вересня 2020 16:43
сибазон амп сертифікат.PDF
22 вересня 2020 16:43
кетамін.7z
22 вересня 2020 16:43
Гар.л. .PDF
22 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:18
Трамадол амп безстрок.pdf
22 вересня 2020 16:18
РУ Дитилин-Биолек 01.02.21.pdf
22 вересня 2020 16:18
Кетамін безстрок.pdf
22 вересня 2020 16:18
Свідоцтво ПДВ.JPG
22 вересня 2020 16:18
Умови Дог. незмін.,крім ,,,.7z
22 вересня 2020 16:18
Ліцензія наркот..PDF
22 вересня 2020 16:18
Контракт керівника 2017р..pdf
22 вересня 2020 16:18
Довіреність.PDF
22 вересня 2020 16:18
Дов. придатн. тов.75%.PDF
22 вересня 2020 16:18
Дов. на уповн. особу.PDF
22 вересня 2020 16:18
Гар. лист сертиф.PDF
22 вересня 2020 16:18
Витяг з ЄДРЮО.rtf
22 вересня 2020 16:18
Цін. проп.7z
22 вересня 2020 16:18
Техн. вимогиДод1.7z
22 вересня 2020 16:18
Проект ДогДод2.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"
#34886991
Переможець 35 932,90
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 10:53

Документи

23 вересня 2020 10:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"
#34886991
35 932,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2020 10:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:17
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:11
Додаткова угода _ 2 від 12.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:33
Оборотно-сальдова відомість станом на 16.12..doc зміни до договору
05 січня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:30
Дод. угода до договору _ 21_20.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:28
Додаткова угода зміни до договору
01 жовтня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4, ч.5, ст. 41, Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIIІ (у новій редакції від 19.04.2020), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. На підставі вищевказаного та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю (додається) тобто у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди про укладання цієї додаткову угоду №1
Номер договору про закупівлю: №21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю (додається)
Номер договору про закупівлю: №21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Довідка
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі неправильно порахованої суми в Додатковій угоді №1 до Договору №21/20 від 01.10.2020 року виникла необхідність у Додатковій угоді №1-А. Відповідно до п.4, ч.5, ст. 41, Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIIІ (у новій редакції від 19.04.2020 року), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також у зв’язку з наведеним та відповідно до вимог ст. 651 Цивільного кодексу України, за обоюдною згодою «Сторін» виникла потреба у зміні специфікації даного договору, які не призведуть до збільшення загальної суми основного договору та зміни інших істотних умов.
Номер договору про закупівлю: №21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 34 935,41
UAH (в тому числі ПДВ 2 445,48 UAH)