Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-13-000091-c eb674cd8dbae420a8567e53c2321ee5a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарєва Лариса Іллівна

+380484431732 tat-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2020 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 найменувань
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору про закупівлю Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2020 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:46
Перелiк змiн.pdf
21 вересня 2020 11:46
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx
13 вересня 2020 23:10
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx
21 вересня 2020 11:46
Тендерна документація.pdf
13 вересня 2020 23:10
Тендерна документація.pdf
13 вересня 2020 23:10
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx
13 вересня 2020 23:10
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx
13 вересня 2020 23:10
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000044 ● a50e0def33eb4872861e16f4611372bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2020 Одеса № 320
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка
завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020.
В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 320
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
19. UA-2020-09-13-000091-c 13.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок Південного офісу Держаудитслужби (Одеська обл.) від 21 вересня 2020, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до тендерної документації. Зміни, що внесені замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що були внесені. Пункт 2 “Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що викладено у новій редакції, наразі відповідає всім вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби (Одеська обл.) підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-09-21 19:28:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-09-22 15:33:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 295 686,00
UAH з ПДВ
295 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 вересня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій