Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво за проектом «Коригування проекту «Будівництво дошкільного навчального закладу на 195 місць по вул. Лесі Українки, 5 в с. Щасливе, Бориспільського району, Київської області»»
Очікувана вартість
85 666 602,59 UAH
UA-2020-09-11-013732-b 0372afb0d35b4933a8dd81002d5beb3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмаюн Микола Федорович

+380459535164 sch_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щасливська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04527520
Вебсайт: http://shchaslyve.at.ua/
Місцезнаходження: 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
Контактна особа: Шмаюн Микола Федорович
+380459535164
sch_rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:17
Очікувана вартість: 85 666 602,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво за проектом «Коригування проекту «Будівництво дошкільного навчального закладу на 195 місць по вул. Лесі Українки, 5 в с. Щасливе, Бориспільського району, Київської області»»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, С.Щасливе, вул. Лесі Українки 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника - відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями тощо), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою з одночасним наданням перекладу українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір - 400 000 грн., вид - банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) (більш детальну інформацію зазначено в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 22:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 22:22
додаток_5.pdf
11 вересня 2020 22:22
додаток_4.pdf
11 вересня 2020 22:22
додаток_3.pdf
11 вересня 2020 22:22
додаток_2.pdf
11 вересня 2020 22:22
додаток_1.pdf
11 вересня 2020 22:22
Тендерна_документацiя.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000022 ● bf6f01af8aac4ae19a8ab9c9289ee63f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-09-11-013732-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК" 85 598 345,00
UAH з ПДВ
85 158 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІДРОЗАХИСТ" 85 380 520,00
UAH з ПДВ
85 380 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:23
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:21
Аналогічний договір.pdf
25 вересня 2020 20:00
Електронний підпис
25 вересня 2020 19:54
РОНГБУК_20953_p7s.zip
25 вересня 2020 19:54
8. Інші документи.pdf
25 вересня 2020 19:54
7. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 17:03
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:44
Акт обстеження.pdf
25 вересня 2020 16:44
витяг Гідрозахист.pdf
25 вересня 2020 16:44
витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2020 16:44
Гідрозахист. додаток3.pdf
25 вересня 2020 16:44
Гідрозахист. лист.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка 24-09-20-11.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка ч. 2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка МБП.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка п. 6 ст.17.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка п. 12 ч. 1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка п. 13 ч. 1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка працівники.pdf
25 вересня 2020 16:44
довідка рахунки.pdf
25 вересня 2020 16:44
протокол директор.pdf
25 вересня 2020 16:44
статут Гідрозахист.pdf
25 вересня 2020 16:44
Довідка ціна в грн..pdf
25 вересня 2020 16:44
Письмова згода.pdf
25 вересня 2020 16:44
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:44
Фін.звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"

ТОВ "ГІДРОЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"
#40024273
Переможець 85 158 345,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

1. перелік виявлених невідповідностей: завантажений файл «Інформація та документи що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.pdf» містить документ - копію Договору підряду № 1910-1-18 від 14 листопада 2018 року, в якому відсутні додатки до договору, але в тексті договору міститься посилання на дефектний акт (технічне завдання), затверджену кошторисну документацію (договірна ціна), графік виконання робіт. Оскільки, вищезазначені документи згадуються в договорі підряду, замовник вважає їх додатками до договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 3.2. пункт 3 Додаток 1 до тендерної документації – «Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, з усіма додатками та копією актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2, КБ-3)». 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність інформацію, зазначену в Договорі підряду №1910-1-18 від 14 листопада 2018 року, надавши (завантаживши в електронну систему закупівель) документи, а саме: дефектний акт (технічне завдання), кошторисну документацію (розрахунки договірної ціни), графік виконання робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"
#40024273
85 158 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 13:19
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:32
Договір частина 5.pdf укладений
02 листопада 2020 15:52
Договір частина 4.pdf укладений
02 листопада 2020 15:52
Договір частина 3.pdf укладений
02 листопада 2020 15:52
Договір частина 2.pdf укладений
02 листопада 2020 15:52
Договір частина 1.pdf укладений
02 листопада 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули; реквізітів;додатків до Договору
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML