Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 360 000,00 UAH
UA-2020-09-11-013717-b 34cd719d214c477bb691c27066d1cfed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Ольга

380637078343 vo.pr.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42674505
Місцезнаходження: 51220, Україна , Дніпропетровська обл., Перещепине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43
Контактна особа: Штепа Ольга
380637078343
vo.pr.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 22:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:44
Очікувана вартість: 1 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 комплект
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51221, Україна, Дніпропетровська область, Перещепине, вулиця Калинова. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника , але не пізніше 31 грудня 2020 року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 банківських днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:58
Протокол №3.doc
28 вересня 2020 16:58
Додаток 1 до тендерної документації ЗМІНИ.docx
11 вересня 2020 22:11
Додаток 1 до тендерної документації.docx
28 вересня 2020 16:58
Тендерна документація (1).docx
15 вересня 2020 11:31
Тендерна документація.docx
15 вересня 2020 11:32
протокол 2.pdf
15 вересня 2020 11:31
Додаток 3 до тендерної документації.docx
11 вересня 2020 22:11
Тендерна документація.docx
11 вересня 2020 22:11
Додаток 3 до тендерної документації.docx
11 вересня 2020 22:11
Додаток 2 до тендерної документації.docx
11 вересня 2020 22:11
Додаток 5 до тендерної документації.docx
11 вересня 2020 22:11
Додаток 4 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-013717-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
Дата подання: 14 вересня 2020 08:51
технічні характеристики
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), (ISO 14001:2015),або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає.
Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 11:39
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю".
Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».

Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу.
Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами.
Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 357 890,00
UAH з ПДВ
1 357 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 1 359 000,00
UAH з ПДВ
1 359 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:54
5.2 Статут оригінал.PDF
15 жовтня 2020 15:54
4.3 Протоколи, накази.pdf
15 жовтня 2020 15:54
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 15:54
Довідки Стаття 17.pdf
15 жовтня 2020 15:54
Довідка МВС.zip
15 жовтня 2020 15:54
Довідка ДФС.zip
05 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:27
19030 Виписка.pdf
05 жовтня 2020 17:27
5.11 Додаток 5 Лист-згода.pdf
05 жовтня 2020 17:27
5.7 Витяг з ЄДР.PDF
05 жовтня 2020 17:27
5.6 Виписка ЄДР.PDF
05 жовтня 2020 17:27
5.5 ЛР Єдиний податок.pdf
05 жовтня 2020 17:27
5.3 Паспарт, код ориг.pdf
05 жовтня 2020 17:27
5.2 Статут оригінал.PDF
05 жовтня 2020 17:27
4.3 Протоколи, накази.pdf
05 жовтня 2020 17:27
3.2 Гарант.листи.pdf
05 жовтня 2020 17:27
2 Довідки Стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 17:27
1.16 Фін.звіт 1кв. 2020 рік.PDF
05 жовтня 2020 17:27
1.15 Фін.звіт 2019 рік.PDF
05 жовтня 2020 17:27
1.2 Видаткові на станки.pdf
05 жовтня 2020 17:27
1.1 Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 22:35
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:49
ВисновокДСЕЕ.pdf.p7s
28 вересня 2020 13:49
Серт_фирма_9001-2015_CУЯ.057-19.PDF
28 вересня 2020 13:49
ВисновокДСЕЕ.pdf
28 вересня 2020 13:49
04-ВідомостіЄДРПОУ08052020Р..pdf
28 вересня 2020 13:49
ЧастинаТП-№1.pdf.p7s
28 вересня 2020 13:49
ЧастинаТП-№1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 1 357 890,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
1 357 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:25
договір.pdf укладений
23 жовтня 2020 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 357 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 226 315,00 UAH)