Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО і каналізація) житлового будинку за адресою: м. Київ, просп. Генерала Ватутіна, 30 (співфінансування)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
2 219 088,84 UAH
UA-2020-09-11-013703-b b9dce50b25314683b9adba01e42c6356
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:13
Очікувана вартість: 2 219 088,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 095,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО і каналізація) житлового будинку за адресою: м. Київ, просп. Генерала Ватутіна, 30 (співфінансування)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО і каналізація) житлового будинку за адресою: м. Київ, просп. Генерала Ватутіна, 30 (співфінансування)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Генерала Ватутіна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 21:58
Скан_ТД_Ватутіна, 30_Інженерні мережі_співфінансування.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-013703-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД", Код ЄДРПОУ:42609420
Дата подання: 17 вересня 2020 10:14
Усунення невідповідностей
Шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації, а саме: пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 1).
Додаток 1 до Тендерної документації містить таблицю під назвою «Кваліфікаційні критерії», в якій зазначений перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції.
В пункті 3.2. зазначеної таблиці вказано, що учасником торгів у складі пропозиції подається копія аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності учасника). Аналогічним у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду за видом робіт, які є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копій документів зазначених у таблиці 1.3. до Додатку 1).
Однак, відповідно до пункту 1) Таблиці 1.3. Додатку 1 зазначено, що для документального підтвердження надається скан-копія оригіналу аналогічного виконаного договору (з усіма додатками, передбаченими договором).
Крім того, пунктом 1.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файл з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Також, в стовпці 2 пункту 4 таблиці під назвою «Кваліфікаційні критерії» зазначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасником торгів у складі пропозиції подається копія фінансової звітності за останній та попередній звітні періоди з відміткою відповідного органу (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*.
4.2. Копія звіту про рух грошових коштів за 2018, 2019 року (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу*.
При цьому в пунктом 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» серед переліку інших документів серед іншого зазначено, що учасником подається копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*, копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*.
Відповідно до пунктом 2.1 Розділу ІІ. «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», або за результатами звернень, або на підставі рішень органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи наведене та з метою уникнення непорозумінь під час підготовки та оцінки тендерних пропозицій, просимо узгодити положення тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 10:59
Тендерна документація викладена в межах чинного законодавства та є чинною.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-013703-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД", Код ЄДРПОУ:42609420
Дата подання: 17 вересня 2020 10:17
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, відповідно до частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме: пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 1).
Додаток 1 до Тендерної документації містить таблицю під назвою «Кваліфікаційні критерії», в якій зазначений перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції.
В п. 3.2. зазначеної таблиці вказано, що учасником торгів у складі пропозиції подається копія аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності учасника). Аналогічним у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду за видом робіт, які є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копій документів зазначених у таблиці 1.3. до Додатку 1).
Однак, у Таблиці 1.3. з поміткою «Увага!» зазначено, що аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО і каналізація) житлових будинків, інформація про який міститься у публічному доступі з посиланням на публічне розміщення інформації в системі «ProZorro» із зазначенням № оголошення. Інформація надається учасником у вигляді довідки довільної форми.
Вважаємо, що вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Так, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений.
Замовник встановивши таку вимогу дискримінує учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі та по видам робіт відповідно до технічного завдання, проте такі договори укладені не за результатами конкурсних процедур та інформація про них не міститься у публічному доступі.
Отже, такі дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідно до п.2.1 Розділу ІІ. «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», або за результатами звернень, або на підставі рішень органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 10:58
Тендерна документація викладена в межах чинного законодавства та є чинною.

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 10:14
Вимога 1.docx

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 10:17
Вимога 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД" 2 089 787,56
UAH з ПДВ
2 089 787,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІСТО ЕНЕРДЖІ" 2 151 628,48
UAH з ПДВ
2 151 628,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:08
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 14:08
82.imd
25 вересня 2020 14:08
2. Ст. 17.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 17:34
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ26.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ25.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ24.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ23.pdf
25 вересня 2020 17:34
200925220044 (1).pdf
25 вересня 2020 17:34
5_Ліцензія.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ12.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ11.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ10.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ9.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ8.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ7.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ6.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ5.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ4.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ3.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ2.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ1.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ0.pdf
25 вересня 2020 17:34
кошторис.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ22.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ21.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ20.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ19.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ18.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ17.pdf
25 вересня 2020 17:34
Документ16.pdf
25 вересня 2020 17:34
S1499201 Квитанція №2 (1) (1).pdf
25 вересня 2020 17:34
200925221636.pdf
25 вересня 2020 17:34
200925221402.pdf
25 вересня 2020 17:34
200925221205.pdf
25 вересня 2020 17:34
200925221117.pdf
25 вересня 2020 17:34
200925221054.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВДОМАЛАД"

ТОВ "МІСТО ЕНЕРДЖІ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД"
#42609420
2 089 787,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 21:20
ДУ 1 до дог 35-20-620 _ КР інж мереж Ватутіна30_ співфін_ВТ .pdf зміни до договору
11 грудня 2020 21:19
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:53
Договір_35-20-620.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 10.12.2020 до Договору № 35/20-620 від 13.10.2020 про зменшення договірної ціни , яка тепер становить 2089736,98 грн (в т.ч. ПДВ 20%-348289,50 грн), та відповідно викладення в новій редакції п. 3.1 Договору № 35/20-620, а також Додатків №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-620
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML