Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі №1 Кіровоградської дирекції АТ Укрпошта за адресою вул.Гоголя,72, м.Кропивницький
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2020-09-11-013562-b ● bd755bd571f54907a8badb2e3671d4b4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01185220 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Гоголя,72 |
Контактна особа: |
Лариса Петрівна Бодюх +380502103808 bodyukh-lp@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 58 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Шановні Учасники! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі №1 Кіровоградської дирекції АТ Укрпошта за адресою вул.Гоголя,72, м.Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Гоголя, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 жовтня 2020
—
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 45261910-6 — Ремонт дахів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін договору перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від загальної вартості за договором. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги упродовж 10 робочих днів з дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), підписаних уповноваженими особами Сторін. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22 Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045 Найменування закупівельника: КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", м. Кропивницький, вулиця Гоголя, 72, поштовий індекс 25006 . Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01185220. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 20:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 20:45 |
PROEKT DOHOVORU .doc | |
11 вересня 2020 20:45 |
hoholia72. Pidpys 21560045.p7s | |
11 вересня 2020 20:45 |
hoholia72.docx | |
11 вересня 2020 20:45 |
PROEKT DOHOVORU . Pidpys 21560045.p7s |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-013562-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ МАСШТАБ БУД", Код ЄДРПОУ:41633007
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:00
Пропозиція ТОВ "ЕЛІНГ" має невідповідності документації торгів
Пропозиція ТОВ "ЕЛІНГ" має такі невідповідності:
- У договірній ціні ТОВ "ЕЛІНГ" зазначена договірнеа ціна як динамічна, але але згідно п.4.2. Проекту договору - Договірна ціна встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та час надання послуг і не уточнюється, за винятком таких випадків і лише за згодою Сторін;
- У довідці про відомості учасника відповідно до Додатку 3, відсутня інформація щодо небюджетного казначейського рахунку в казначействі для перерахунку авансу, згідно п 5.1. Договору - Замовник протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін договору перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від загальної вартості за договором;
- У довідці про відомості учасника відповідно до Додатку 3 вказано ІПН - 10000000000, який не належить даному товариству.
З вищевикладеного видно, що пропозиція ТОВ "ЕЛІНГ" не відповідає вимогам документації торгів, тому просимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
- У договірній ціні ТОВ "ЕЛІНГ" зазначена договірнеа ціна як динамічна, але але згідно п.4.2. Проекту договору - Договірна ціна встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та час надання послуг і не уточнюється, за винятком таких випадків і лише за згодою Сторін;
- У довідці про відомості учасника відповідно до Додатку 3, відсутня інформація щодо небюджетного казначейського рахунку в казначействі для перерахунку авансу, згідно п 5.1. Договору - Замовник протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін договору перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від загальної вартості за договором;
- У довідці про відомості учасника відповідно до Додатку 3 вказано ІПН - 10000000000, який не належить даному товариству.
З вищевикладеного видно, що пропозиція ТОВ "ЕЛІНГ" не відповідає вимогам документації торгів, тому просимо переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 16:33
Щодо індивідуального податкового номера Учасника. Документацією спрощеної закупівлі (п.1 розділ III) передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Документацією передбачено подання Учасником у складі пропозиції документа “Відомості про учасника” встановленої форми. Учасником у встановленій документацією формі зазначено що він не є платником ПДВ, отже поле ІПН не було передбачено для заповнення Учасником- не платником ПДВ.
Щодо казначейського рахунку. Закупівля фінансується власними коштами товариства, тому інформація щодо казначейського рахунку Замовником не вимагалась.
Щодо договірної ціни. Додатком 1 документації не передбачалось подання Учасником у складі пропозиції розрахунку договірної ціни. Документи, які не вимагались Замовником у складі пропозиції та надані Учасником на власний розсуд, не розглядались. Оскільки ціна пропозиції учасника може зменшуватись за результатами аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту пропозиції, договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Разом з тим просимо звернути увагу, що Учасником в складі пропозиції надано погодження з умовами договору у вигляді підписного проекту договору.
Щодо казначейського рахунку. Закупівля фінансується власними коштами товариства, тому інформація щодо казначейського рахунку Замовником не вимагалась.
Щодо договірної ціни. Додатком 1 документації не передбачалось подання Учасником у складі пропозиції розрахунку договірної ціни. Документи, які не вимагались Замовником у складі пропозиції та надані Учасником на власний розсуд, не розглядались. Оскільки ціна пропозиції учасника може зменшуватись за результатами аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту пропозиції, договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Разом з тим просимо звернути увагу, що Учасником в складі пропозиції надано погодження з умовами договору у вигляді підписного проекту договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІНГ" #39089971 |
Переможець |
46 500,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 16:18
|
2021-01-14_11-16-08_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
15 січня 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 14:35
|
2020-10-22_15-00-31_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 14:34
|
2020-10-22_14-55-32_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 14:34
|