Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Оклюдер з нікель-титанового сплаву з дакроновим наповненням в комплекті з системою доставки для закриття м’язевого дефекту міжшлуночкової перетинки)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Occluder made of nickel-titanium alloy with dacron filling supplied with delivery system to close the muscle defect of the interventricular septum)
Очікувана вартість
2 876 799,80 UAH
UA-2020-09-11-012896-b 0839bee10553418cb123a265dd627d86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 2 876 799,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 вересня 2020 17:16
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 2 876 800 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 14 384 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 45418 Кардіологічний оклюдер
NC 024:2019 – 45418 - Cardiac occluder
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 одиниця
Оклюдер з нікель-титанового сплаву з дакроновим наповненням в комплекті з системою доставки для закриття м’язевого дефекту міжшлуночкової перетинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Occluder made of nickel-titanium alloy with dacron filling supplied with delivery system to close the muscle defect of the interventricular septum
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 17:17
додаток 2-а ст.17.docx
11 вересня 2020 17:17
додаток 1 Технічна частина.docx
11 вересня 2020 17:17
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
11 вересня 2020 17:17
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx
11 вересня 2020 17:17
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
11 вересня 2020 17:17
ТД.docx
11 вересня 2020 17:17
додаток 4 Проєкт_ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG_11.09.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги тендерної документації - додаток 2
Дата подання: 15 вересня 2020 19:45
Дата відповіді: 17 вересня 2020 17:17
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме вимога абзацу другого, п.4, Розділу ІІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ , додатку 2 до тендерної документації. А саме: У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів., надання довідки від уповноваженого органу про відсутність можливості надати документ. Як учасник нерезидент ми не маємо змоги надати наказ про призначення директора, оскільки, такий документ не передбачений законодавством нашої держави. Повноваження , щодо підписантів/директорів містяться в відкритому реєстрі нашої держави, тобто інформація є публічною. Уповноважений орган не може надати інформацію/лист-роз’яснення про документ, що передбачений законами іншої держави та про юридичну суть якого цей орган не знає. Оскільки, тендерна документація вимагає офіційний документ, який уповноважений орган не може надати - це обмежує нашу можливість подавати тендерну пропозицію у зв'язку із відсутністтю запитуваного документу або листу-роз'яснення від уповноваженого органу. Норми Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, заборону встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників, та передбачають забезпечення рівних умов для всіх учасників публічних закупівель. Так, п. 11 ст. 26 Закону , передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому, вимога щодо надання офіційного документу про відсутність можливості надати документ не відповідає нормам закону про публічні закупівлі та встановлює нерівні умови для участі в закупівлі. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-012896-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Кардінал Україна", Код ЄДРПОУ:37063307
Дата подання: 13 листопада 2020 18:22
вимога щодо не дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Просимо не дискваліфіковувати нашу компанію, та не порушувати наше право на участь в даній закупівлі, а згідно п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» надати нам можливість шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2020 15:29
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо вам за інтерес до предмету закупівлі "ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Оклюдер з нікель-титанового сплаву з дакроновим наповненням в комплекті з системою доставки для закриття м’язевого дефекту міжшлуночкової перетинки" . Хочемо повідомити, Замовник може розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідностей в інформації та/або документах:, керуючись частиною 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Вами надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності, який втратив чинність (адже є виданий сертифікат відповідності ІІ видання). Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Тому відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не підпадає під вимогу про усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах.

Пропонуємо вам звернути увагу на інші оголошення про проведення відкритих торгів нашого підприємства в електронній системі закупівель, що зараз перебувають у статусі "прийом пропозицій", та, у разі вашої заінтересованості, подати тендерну пропозицію.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-012896-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Кардінал Україна", Код ЄДРПОУ:37063307
Дата подання: 15 листопада 2020 16:58
вимога щодо не дискваліфікації
Шановний Замовнику, дякуємо за Вашу відповідь.
Наданий нами Сертифікат відповідність є дійсним в незалежності від номеру Видання. Отже з огляду на вищевикладене, просимо, посилаючись на конкретну норму закону чи іншого нормативно-правового акту, аргументувати Ваше твердження, що наданий нами у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності втратив чинність.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-11-012896-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНСТАМЕД", Код ЄДРПОУ:42268028
Дата подання: 11 листопада 2020 14:48
Щодо дискваліфікації
Шановний замовник, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, зазначити який саме сертифікат що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту замовник має на увазі, коли зазначає про сертифікат І-го видання? Просимо вказати № сертифікату, дату видачі та, за наявності, надати результати перевірки вказаного сертифікату на сайті органу з оцінки відповідності у вигляді знімків екрану (скрін-шотів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 16:24
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо, що звернулися за наданням додаткового пояснення.
Відповідно до вимог пункту 4.5.1. Загального документу «Оцінка відповідності – Вимоги згідно ISO/IEC 17021-1:2015 до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги», затвердженого Наказом НААУ від 01 лютого 2016 № 205-Я (далі - Вимоги згідно ISO/IEC 17021-1:2015), Органу з сертифікації необхідно забезпечувати доступ для громадськості або оприлюднення відповідної і своєчасної інформації щодо процесу аудиту та процесу сертифікації, а також щодо статусу сертифікації (тобто щодо надання, підтримування сертифікації, розширення чи скорочення сфери сертифікації, повторного надання, призупинення чи поновлення, або скасування сертифікації) будь-якої організації, для того, щоб забезпечити впевненість у чесності та достовірності сертифікації.
Разом з тим, пунктом 8.1.1. Вимог згідно ISO/IEC 17021-1:2015 передбачено, що Орган з сертифікації повинен підтримувати (за допомогою публікацій, електронних засобів тощо) і робити загальнодоступною, без запитів, для всіх географічних регіонів, в яких він провадить діяльність, інформацію стосовно: а) процесів аудиту; b) процесів щодо надання, відмови, підтримування, повторної сертифікації, призупинення, поновлення або скасування сертифікації, або розширення чи скорочення сфери сертифікації; c) типів систем менеджменту та схем сертифікації, в яких він провадить діяльність; d) використання назви органу з сертифікації та знаку сертифікації або логотипу; e) процесів щодо розгляду запитів на надання інформації, скарг та апеляцій; f) політики щодо неупередженості.
Водночас підпунктом (і) пункту 8.2.2. Вимог згідно ISO/IEC 17021-1:2015 визначено, що у разі видання будь-яких переглянутих документів щодо сертифікації, документ(и) щодо сертифікації повинен(ні) визначати, зокрема спосіб відрізнити переглянуті документи від будь-яких попередніх застарілих документів.
Крім того, пунктом 4.6.1. Загального документу «Оцінювання відповідності - Вимоги до органів, що сертифікують продукцію, процеси та послуги (згідно ISO/IEC 17065:2012)», затвердженого Наказом НААУ від 17.10.2014 № 189-Я (далі - Вимоги згідно ISO/IEC 17065:2012) встановлено, що Орган з сертифікації повинен підтримувати (шляхом публікацій, через електронні носії інформації або в інший спосіб) та надавати на вимогу наступне: a) інформацію (або посилання на неї) щодо схем сертифікації, зокрема, процедури оцінювання, правила та процедури для надавання і підтримування сертифікації, розширення або скорочення сфери сертифікації, призупинення, скасування або відмови в сертифікації; b) опис засобів, за допомогою яких орган з сертифікації одержує фінансову підтримку, та загальну інформацію щодо оплати за послуги, що надаються заявникам та клієнтам; c) опис прав та зобов’язань заявників та клієнтів, зокрема, вимоги, обмеження щодо використання назви органу з сертифікації, знаку сертифікації та способів посилання на надану сертифікацію; d) інформацію щодо процедур розгляду скарг та апеляцій.
Пунктом 7.7.1 Вимоги згідно ISO/IEC 17065:2012 встановлено, що Орган з сертифікації повинен надати клієнту офіційні документи щодо сертифікації, які чітко визначають або дозволяють ідентифікувати наступне: a) назву та адресу органу з сертифікації; b) дату надання сертифікації (дата не повинна передувати даті прийняття рішення щодо сертифікації); c) назву та адресу клієнта; d) сферу сертифікації (див. 3.10); e) термін дії або дату закінчення сертифікації, якщо дія сертифікації закінчується після встановленого періоду часу; f) будь-яку іншу інформацію, яку вимагає схема сертифікації.
З урахуванням викладеного, шляхом перевірки інформації щодо поданого Учасником сертифікату відповідності у відкритому доступі, зокрема через інтернет-сайт призначеного органу з оцінки відповідності ТОВ «Український науковий інститут сертифікації» (https://uni-cert.ua/) було виявлено, що сертифікат відповідності № PR.125-17 є чинним у редакції 4-го видання, яка є дійсною з 12.03.2020.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано сертифікат відповідності № PR.125-17 видання № 1 від 10.02.2017, який втратив чинність у зв’язку з набуттям чинності сертифікату відповідності № PR.125-17 у редакції 4-го видання, яка є дійсною з 12.03.2020.
Таким чином, з урахуванням Вимог згідно ISO/IEC 17021-1:2015 та Вимоги згідно ISO/IEC 17065:2012 повідомляємо, що суб’єкт господарювання, який проходив сертифікацію повинен мати сертифікат відповідності № PR.125-17 у редакції 4-го видання, яка є дійсною з 12.03.2020 та подавати у складі тендерної пропозиції чинні документи, а не такі, які втратили чинність.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-09-11-012896-b0839bee10553418cb123a265dd627d86
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Кардінал Україна" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:32
3-1.JPG
09 жовтня 2020 19:32
Лист комплектність.jpg
09 жовтня 2020 19:32
Гарантійний лист.jpg
09 жовтня 2020 19:32
8-2.jpg
09 жовтня 2020 19:32
7-2.pdf
09 жовтня 2020 19:32
7-1.pdf
09 жовтня 2020 19:32
6-1.jpg
09 жовтня 2020 19:32
4-1.pdf
09 жовтня 2020 19:32
3-3.jpg
09 жовтня 2020 19:32
3-2.jpg
09 жовтня 2020 19:32
9.jpg
09 жовтня 2020 19:32
8-3.jpg
09 жовтня 2020 19:32
8-1.pdf
09 жовтня 2020 19:32
2-1.pdf
09 жовтня 2020 19:32
1-2.pdf
09 жовтня 2020 19:32
1-1.pdf

Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
11 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
11 жовтня 2020 16:22
7.2 Инструкция Петля.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кардінал Україна"

ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." 2 797 900,00
UAH
2 797 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
11 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
11 жовтня 2020 16:22
7.2 Инструкция Петля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."

Інформація про відміну

Дата відміни
10 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій