Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення сміттєзвалищ, опалого листя, гілля з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів, або інше санкціоноване місце.
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-09-11-012629-b 39356f5fab664a1a9711abd4f99c9673
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Яковина

+380512362287 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 19:45
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:06
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метр кубічний
Вивезення сміттєзвалищ, гілля з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів, або в інше санкціоноване місце.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
2500 метр кубічний
Навантаження та вивезення опалого листя на міський полігон відходів, або в інше санкціоноване місце.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 16:49
ТД ЗВАЛИЩА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-012629-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг", Код ЄДРПОУ:39711494
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:35
Щодо визначеня переможця
01.10.2020 (протокол №01/10/2020) Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Арника-Юг» згідно зі ч.1 ст.31 Закону. Вважаємо, що дане рішення Замовника є безпідставним з наступних причин. Тендерною документацією (розділV п.2 п.п.2.1.) передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерних пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, а саме - відсутність апострофа у прізвище директора, та повторення цієї помилки у ряді документів є технічною помилкою, яку потрібно кваліфікувати як формальну (несуттєву). Інформація щодо уповноваженої особи (директора Дем’яненка Дмитра Олександровича) в повному об’ємі та змісті містилася в документах, наданих в складі тендерної пропозиції (Рішення щодо повноважень, Наказ на директора, Рішення щодо значних правочинів, Довідка щодо права підпису, копія паспорта). Відсутність апострофа у прізвище директора на довідках жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Крім того, слід зазначити, що у разі виявлених невідповідностей щодо права підпису тендерної пропозиції Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (розділ V п.3п.п.3.3. тендерної документації). Однак такої вимоги розміщено не було. НА ПІДСТАВІ ВИКЛАДЕНОГО ПРОШУ ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА №01/10/2020 від 01.10.2020р. про відхилення пропозиції ТОВ «Арника-Юг». В ПРОТИЛЕЖНОМУ ВИПАДКУ, МИ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 16:18
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» затверджено Перелік формальних помилок, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином, неправильне написання прізвища директора у документах тендерної пропозиції, таких як «5-Довідка про розташування техніки.pdf», «9-Довідка щодо відсутності підстав п.13 ст. 17.pdf», «8-Довідка щодо відсутності підстав п.12 ст. 17.pdf», «4-Довідка про вид діяльності який відповідає предмету закупівлі.pdf», «11-Довідка щодо незалучення субпідрядників.pdf», «14-Довідка щодо фінансової звітності.pdf», «18-Калькуляція.pdf», «13-Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf» не може вважатись формальною (несуттєвою) помилкою.
Розділом III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (п. 1.1., 1.5.) Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції… Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Арника - ЮГ» завантажені файли: «Рішення щодо повноважень.pdf», «Наказ на директора Дем яненко Д.О..pdf», «1-Довідка щодо права підпису.pdf», «Рішення щодо значних правочинів.pdf» відповідно до яких повноваження щодо підписання тендерної пропозиції, договору за результатами проведення процедури закупівлі, інших документів та договорів, що визначені тендерною документацією без обмеження по сумі, строків та умов покладено на Дем’яненко Дмитра Олександровича, таким чином у тендерного комітету адміністрації жодним разом не виникло сумніву щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції саме ДЕМ’ЯНЕНКО ДМИТРОМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ, тому для написання Вимоги про усунення невідповідностей на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю підстави відсутні.

Номер вимоги: UA-2020-09-11-012629-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг", Код ЄДРПОУ:39711494
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:26
Щодо визначеня переможця
01.10.2020 (протокол №01/10/2020) Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Арника-Юг» згідно з ч.1 ст.31 Закону, ЯК ТАКОЇ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Частина 1 ст.31 містить 10 причин, які стосуються відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі, але жодна не сформульована – як «невідповідність вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації». Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій №01/10/2020, та керуючись ч.3 ст.31 просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Арника-Юг» умовам тендерної документації,

У відповіді від 07.10.2020р. на вимогу ТОВ «Арника-Юг» від 05.10.2020р. ви посилаєтеся на наказ Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020, який містить пряму норму, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, у тому числі пропуск літер (цифр), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника, є формальною. Документи «5-Довідка про розташування техніки.pdf», «9-Довідка щодо відсутності підстав п.13 ст.17.pdf», «8-Довідка щодо відсутності підстав п.12.ст.17.pdf», «4-Довідка про вид діяльності який відповідає предмету закупівлі.pdf», «11-Довідка щодо незалучення субпідрядників.pdf», «14-Довідка щодо фінансової звітності.pdf», «18-Калькуляція.pdf» «13-Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf» підписані директором Дем’яненко Д.О., але прізвище директора надруковано з помилкою – пропущено апостроф (який вживається виключно на письмі з літерами) у прізвище директора, та це жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Таким чином відсутність апострофа у зазначених документах повинно кваліфікуватися як формальна помилка. НА ПІДСТАВІ ВИКЛАДЕНОГО ПРОШУ ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА № №01/10/2020 від 01.10.2020р. про відхилення пропозиції ТОВ «Арника-Юг». В ПРОТИВНОМУ ВИПАДКУ, МИ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг" 851 400,00
UAH з ПДВ
815 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4 885 650,00
UAH з ПДВ
833 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
26 вересня 2020 16:32
Устав Скан.pdf
26 вересня 2020 16:31
Паспорт Демьяненко.pdf
26 вересня 2020 16:31
Рішення засновника.pdf
26 вересня 2020 16:31
Опись.pdf
26 вересня 2020 16:31
Паспорт Спінатій О.О.pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Гостєв В.В..pdf
26 вересня 2020 16:31
Договір з Кос О.Т..pdf
26 вересня 2020 16:31
Техпаспорт ЗИЛ-ММЗ 5204.pdf
26 вересня 2020 16:31
Техпаспорт ЗИЛ-ММЗ 3062.pdf
26 вересня 2020 16:31
Техпаспорт ЗИЛ-ММЗ 06562.pdf
26 вересня 2020 16:31
Дог.Арники з Деп. ЖКГ 322.pdf
26 вересня 2020 16:31
Відгук.pdf
26 вересня 2020 16:31
18-Калькуляція.pdf
26 вересня 2020 16:31
Довідка про покриття.pdf
26 вересня 2020 16:31
Арника-Баланс+ФР 2019.pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Дворах М.В..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Спінатій О.В..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Гостєва О.В..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Зубарев О.В..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Коч Р.Г..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Постнікова І.С..pdf
26 вересня 2020 16:31
Наказ Ланяк А.С..pdf
26 вересня 2020 16:31
Договір з Кос І.Г..pdf
26 вересня 2020 16:31
Договір з Кос Т.П..pdf
26 вересня 2020 16:31
Техпаспорт ЗИЛ-ММЗ 09468.pdf
26 вересня 2020 16:31
12-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:44
Документи переможця.pdf
27 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
27 вересня 2020 13:33
18866_РСУ_4_Гарантія_23_09_2020.rar
27 вересня 2020 13:33
18866_довідка.pdf
27 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
27 вересня 2020 13:20
Фінансова звітність.pdf
27 вересня 2020 13:20
Проект договору.pdf
27 вересня 2020 13:17
Довідка щодо Статуту.pdf
27 вересня 2020 13:16
Наявність працівників.pdf
27 вересня 2020 13:15
МТБ.pdf
27 вересня 2020 13:15
Аналогічний досвід.pdf
27 вересня 2020 13:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг"

РСУ №4

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг"
#39711494
Відхилено 815 400,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:31
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4
#19296813
Переможець 833 399,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4
#19296813
833 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:52
Додаткова угода №4 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:27
ДУ №3 до договору юрТК 161 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:04
Додаткова угода від 31.12.2020 №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:12
Додаткова угода №1 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:39
Договір від 02.11.2020 №юр ТК 161.pdf укладений
02 листопада 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: юр/ТК - 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: юр/ТК - 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: юр/ТК - 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: юр/ТК - 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 833 399,00
UAH (в тому числі ПДВ 138 899,83 UAH)