Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:29 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 16:14 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
23 вересня 2020 19:26 |
00000000 |
23 вересня 2020 19:25 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
23 вересня 2020 19:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
05 жовтня 2020 16:14 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||||
23 вересня 2020 19:26 |
00000000
|
||||||||
23 вересня 2020 19:25 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||||
23 вересня 2020 19:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Скарги до процедури
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000041 ● a8e24e16c453461095b612b298e7b897
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 №262
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 09.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 №262
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2020-09-11-012431-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-17 16:09:14
Пояснення щодо встановлених за результатами мониторингу порушень
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-11-012431-b від 11.12.2020 року про наступне.
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019), (далі – Закон) тендерна документація розроблена та затверджена тендерним комітетом КЕВ м. Харків (далі – Замовник) і оприлюднена для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Під час розробки тендерної документації Замовник дотримувався вимог Закону щодо умов тендерної документації, а саме: тендерна документація містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема, декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином,
Щодо першого питання:
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовником при складанні тендерної документації у Додатку №3 до тендерної документації , є примітка, яка пояснює, що:
«* Примітка: Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”.»
Крім того, підпункт 6.12 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить пряме посилання, що:
«У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»
Тобто, учасник та/або учасник-переможець при наданні документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації Замовника мав можливість надати «еквівалент» конкретної торговельної марки чи виробника, чи способу виробництва (технології).
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовник жодним чином не порушив вимоги частини четвертої статті 23 Закону.
Щодо другого питання:
У відповідності до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник повинен був надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка заповнюється та подається учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності)» за формою ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Довідка повинна містити «інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт не менше 11 осіб.»
«Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо).»
Також, згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що:
«Для якісного виконання робіт та у строк, визначений проектною документацією необхідні наступні працівники:
Електромонтажник – 2 одиниці;
Сантехнік – 2 одиниці;
Столяр – 1 одиниця;
Плиточник – 1 одиниця;
Маляр -2 одиниці;
Штукатур – 3 одиниці.»
Тобто, у тендерній документації Замовника відсутня пряма вимога надання у складі тендерної пропозиції малярів -2 одиниці. Зазначене мало рекомендаційний характер.
Крім того зазначається, що у відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлі.
Так Замовник у відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, у встановлений Законом термін в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності
У встановлений Законом термін ТОВ «БУДВІКС» виправив невідповідність, а саме: надав оновлену довідку вих. №4/02 від 02.12.2020 року, яка містить перелік 14 штатних працівників будівельних професій, наявність яких підтверджена оригіналом штатного розпису, що вступив в дію з 01 жовтня 2020 року. Крім того, у довідці вих. №4/02 від 02.12.2020 року зазначено, що список працівників ТОВ «БУДВІКС» відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є невичерпним.
Таким чином, ТОВ «БУДВІКС» виконав вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Учасником ТОВ «БУДВІКС» підтверджена його відповідність кваліфікаційному критерію, яка визначена у пункті 2 частини 2 статті 16 Закону.
Щодо третього питання:
У відповідності до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник повинен був надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (за формою І додатку №1 до тендерної документації), яка заповнюється та подається учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності)»
«Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме:
- автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т - не менше 1 одиниці;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – не менше 1 одиниці;
- електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів – не менше 1 одиниці;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб - не менше 1 одиниці;
- компресор пересувний з електродвигуном, - не менше 1 одиниці;
- кран переносний вантажопідйомністю не менше 1 т - не менше 1 одиниці;
- машини сверлильні електричні – не менше 1 одиниці;
- молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – не менше 1 одиниці;
- навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 2 т – не менше 1 одиниці.
В підтвердження наявності права власності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо).
Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучається для проведення робіт, то Учасник надає:
- оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, та/або надання послуг та/або ін.) машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт, або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).»
Тобто, у цьому випадку тендерна документація Замовника містить пряму вимогу щодо наявності у учасника визначених пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації машин та механізмів.
На виконання пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника ТОВ «БУДВІКС» надав довідку вих. №80/30 від 30.09.2020 року та виправлену довідку вих. №3/02 від 02.12.2020 року, які містять перелік 21 найменування машин та механізмів, необхідних для проведення робіт за предметом відкритих торгів Замовника. При чому зазначений перелік містить усі машини та механізми, які вимагались Замовником згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що наявність машин та механізмів повністю підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДВІКС» оригіналів договорів оренди (з додатками) та оригіналів листів-підтвенрдження до них.
Також зазначається, що довідки вих. №80/30 від 30.09.2020 року та вих. №3/02 від 02.12.2020 року містять припис, що список обладнання та матеріально-технічної бази є невичерпним.
Таким чином, ТОВ «БУДВІКС» виконав вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Учасником ТОВ «БУДВІКС» підтверджена його відповідність кваліфікаційному критерію, яка визначена у пункті 1 частини 2 статті 16 Закону.
Також Замовник повідомляє, що роботи зазначені у оголошенні № UA-2020-09-11-012431-b закуповуються з метою здійснення капітального ремонту будівлі штабу у військовому містечку №2 за адресою: м. Харків, Кільцевий проїзд,2. Зазначене військове містечко є місцем дислокації нещодавно сформованої військової частини, військовослужбовцям якої потрібні належні умови для розміщення. Не своєчасний капітальний ремонт будівлі штабу призведе до підриву боєготовності та зриву повноцінної функціональності військової частини.
З повагою,
ТВО начальника квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків
майор Артем Бірюцький
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
RISK1-4_1
RISK1-4_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 11:58
|
00000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 15:37
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 11:23
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 19:18
|
000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 17:16
|
0000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
21 січня 2022 12:51
|
00000000 | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:47
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:47
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:47
|
00000000 | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:36
|
000000000000 | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:35
|
00000000 | зміни до договору |
27 липня 2021 11:55
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
27 липня 2021 11:52
|
00000000 | зміни до договору |
26 липня 2021 17:27
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 липня 2021 17:26
|
00000000 | зміни до договору |
24 березня 2021 17:28
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
24 березня 2021 17:27
|
00000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 14:07
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 14:07
|
00000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:20
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:18
|
00000000 | укладений |
18 грудня 2020 18:26
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 грудня 2020 18:23
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 грудня 2020 18:23
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 грудня 2020 18:23
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 грудня 2020 18:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |