Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33750000-2 Підгузки для дітей (НК 024:2019 35008), підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239)
Очікувана вартість
48 300,00 UAH
UA-2020-09-11-012031-b 440c63da29824ff9be2aac1dcd997e39
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостинська Юлія

+380979906175 buhvvcpmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42305352
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20
Контактна особа: Мостинська Юлія
+380979906175
buhvvcpmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 48 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3754 штуки
Підгузки для дітей (НК 024:2019 35008)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир-Волинський, вулиця Павлова будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
1220 штуки
Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир-Волинський, вулиця Павлова будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 16:11
Оголошення.pdf
11 вересня 2020 16:11
додаток 4.pdf
11 вересня 2020 16:11
додаток 3 проєкт договору.pdf
11 вересня 2020 16:11
додаток 2.pdf
11 вересня 2020 16:11
додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фасування
Дата подання: 14 вересня 2020 10:18
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:39
Добрий день. Просимо дозволити змінювати фасування, але з умовою дотримання загальної кількості. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до абз.2 п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Крім того, у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: " У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»".
При цьому, у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі також зазначено: «Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному Оголошенні та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».

Тобто, Вам, як потенційному Учаснику, не забороняється надати еквівалент до товару з умовою дотримання загальної кількості підгузків у відповідній категорії та подання порівняльної таблиці.

Щодо діапазону ваги
Дата подання: 14 вересня 2020 10:19
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:40
Добрий день. А якщо учасником буде подано підгузник діапазоном не 8-18, а 8-19 кг? і замість 12-25 - буде 11-25 подано? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до абз.2 п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Крім того, у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: " У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»".
При цьому, у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі також зазначено: «Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному Оголошенні та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».

Тобто, Вам, як потенційному Учаснику, не забороняється надати еквівалент до товару з умовою дотримання загальної кількості підгузків у відповідній категорії та подання порівняльної таблиці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 33 125,30
UAH з ПДВ
33 125,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:07
Лист-згода перс данні.pdf
21 вересня 2020 12:07
ФОП док-ти.pdf
21 вересня 2020 12:07
анкета.pdf
21 вересня 2020 12:07
Висновок підгузки НАРРУ.pdf
21 вересня 2020 12:07
тех вимоги.pdf
21 вересня 2020 12:07
ТУ Чіколіно.pdf
21 вересня 2020 12:07
Гарантійний якість.pdf
21 вересня 2020 12:07
Додаток 4 цінова.pdf
21 вересня 2020 12:07
Довідка директор.pdf
21 вересня 2020 12:07
Висновок СЕС Чіколіно.pdf
21 вересня 2020 12:07
Довідка ліцензія.pdf
21 вересня 2020 12:07
карта данних Seni Standard.doc
21 вересня 2020 12:07
сертифікат Хеппи_ Сені.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
Переможець 33 125,30
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:05

Документи

24 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:04
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
33 125,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:04
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:44
додаток.pdf укладений
29 вересня 2020 11:43
договір.pdf укладений
29 вересня 2020 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 жовтня 2020 10:42
33 125,30 UAH UA428201720344320001000095579
КП "Володимир-Волинський ЦПМД"
UA223354290000026003054007219
ФОП Кирилаш Сергій Іванович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 125,30
UAH