Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Очікувана вартість
31 675,00 UAH
UA-2020-09-11-011812-b 754412b1a0c143e8bc258cce9b4a9405
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ільченко

+380432560998 stukan_sh15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №15 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20096901
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КЕЛЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Тетяна Ільченко
+380432560998
stukan_sh15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 31 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Келецька, буд.62. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1042 штуки
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Келецька,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата після події: надання послуг. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 10 ( робочі ). Місцезнаходження: 21021, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Келецька, 62. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 31 666,38
UAH з ПДВ
31 666,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 20:26
Рішення про призначення.pdf
18 вересня 2020 20:26
Сертифікат ISO 20000-1.pdf
18 вересня 2020 20:26
Сертифікат ISO 27001.pdf
18 вересня 2020 20:26
Про надання Грифа.pdf
18 вересня 2020 20:26
Довідка згідно ст. 17.pdf
18 вересня 2020 20:26
Лист повідомлення.pdf
18 вересня 2020 20:26
Експертний висновок ТЗІ.pdf
18 вересня 2020 20:26
Лист-згода.pdf
18 вересня 2020 20:26
Ліцензійна угода.pdf
18 вересня 2020 20:26
Сертифікат ISO 9001.pdf
18 вересня 2020 20:26
Проект договору Школа _15.pdf
18 вересня 2020 20:26
Пропозиція.pdf
18 вересня 2020 20:26
Статут ТОВ НОТ.pdf
18 вересня 2020 20:26
Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#43002226
Переможець 31 666,38
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:05

Документи

24 вересня 2020 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#43002226
31 666,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:23
25.PDF укладений
01 жовтня 2020 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 666,38
UAH (в тому числі ПДВ 5 277,73 UAH)