Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та перевезення безпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015-90510000-5 (Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-11-011522-b e960290e97cf44ea9861b6ad8ed3d22a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617643433
+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617643433,+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:40
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Обсяг надання послуг: згідно з Додатком № 4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання та перевезення безпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015-90510000-5 (Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином згідно чинного законодавства Акту прийому-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:46
ДОДАТОК №5.doc
11 вересня 2020 15:46
Тендерна документація від 11. 09.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ" 499 934,65
UAH з ПДВ
499 934,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:52
15. Технічний паспорт.pdf.p7s
25 вересня 2020 16:52
15. Технічний паспорт.pdf
25 вересня 2020 16:52
14. Додаток 4 за підписом.pdf
25 вересня 2020 16:52
7. Балансова довідка.pdf.p7s
25 вересня 2020 16:52
7. Балансова довідка.pdf
25 вересня 2020 16:52
5. СТАТУТ.pdf.p7s
25 вересня 2020 16:52
5. СТАТУТ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:53
довідка МВС.zip
15 жовтня 2020 10:53
довідка ДПС.pdf
15 жовтня 2020 10:53
довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
06 жовтня 2020 16:40
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:07
17. Банківська гарантія.zip
28 вересня 2020 10:07
16. довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 10:07
11. лист-згода ОПД.pdf
28 вересня 2020 10:07
9. проект договору.pdf
28 вересня 2020 10:07
8. Технічна частина.rar
28 вересня 2020 10:07
6. Кваліфікація.rar
28 вересня 2020 10:07
5. Статут.pdf
28 вересня 2020 10:07
2. тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 10:07
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ"

ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ"
#42224855
Відхилено 499 934,65
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:26
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"
#43640592
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 14:39

Документи

05 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення в електронній системі закупівель невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «КЛІНТАУНСЕВІС» по закупівлі UA-2020-09-11-011522-b. У довідці про уповноважену особу від 25.09.2020 № 25/09-2, надану у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛІНТАУНСЕРВІС», відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вказано, що для участі у процедурі закупівлі послуг зі збирання та перевезення безпечних відходів за кодом CPV за ДК 021:2015-90510000-5 (Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) уповноваженою особою на представництво інтересів є директор ТОВ «Д–Брок» замість ТОВ «КЛІНТАУНСЕРВІС». З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та /або документах, що подані учасником ТОВ «КЛІНТАУНСЕРВІС» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією за процедурою закупівлі UA-2020-09-11-011522-b, що підтверджують відповідність учасника тендерній документації, учасник ТОВ «КЛІНТАУНСЕРВІС» повинен надати в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у сканованому вигляді (у кольоровому режимі), у форматі .pdf або jpeg скан -копії з оригіналів наступних документів: Довідку ТОВ «КЛІНТАУНСЕРВІС» у довільній форми про посадову особу або представника учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (підписання документів тендерної пропозиції та договору), відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 11.09.2020 № 89).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"
#43640592
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:46
Договір № 102 від 28.10.2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH