Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з авторського нагляду за виконанням будівельних робіт по робочому проекту «Будівництво зовнішніх мереж напірної каналізації від вул. Торгової у Центральному районі до вул. Консервна, 1 у Приморському районі м. Маріуполя»
Очікувана вартість
35 640,00 UAH
UA-2020-09-11-011171-b 622cf372da214675b42842a198e9a14c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з авторського нагляду за виконанням будівельних робіт по робочому проекту «Будівництво зовнішніх мереж напірної каналізації від вул. Торгової у Центральному районі до вул. Консервна, 1 у Приморському районі м. Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, від вул. Торгової у Центральному районі до вул. Консервна, 1 у Примрському районі м. Маріуполя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надану послугу проводиться в національній валюті України (гривні), у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) послуг та отримання рахунку від Виконавця. Розрахунок за надані послуги здійснюється в об’ємі не більше ніж 50% від їх загальної вартості. Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 50 % ціни Договору проводиться Замовником протягом 14 робочих днів від дня отримання декларації про готовність Об’єкта до експлуатації та дати введення Об’єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міське архітектурне бюро"
#24467292
Переможець 35 640,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:10

Документи

11 вересня 2020 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:58
Звіт.pdf укладений
25 січня 2022 16:56
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 16:57
Д.у. _3 арх.бюро.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 10:38
ДУ _2 до _649 від 11.09.2020.PDF зміни до договору
25 червня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 12:25
Доп.угода 1.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:18
дог авторский Консерв додатк 1.PDF укладений
11 вересня 2020 16:15
догавторский Консерв-1-8.pdf укладений
11 вересня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна платіжних реквізитів
Номер договору про закупівлю: 649
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 649
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 649
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 940,00 UAH)