Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу великогабаритного сміття) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 90510000-5
Очікувана вартість
802 725,00 UAH
UA-2020-09-11-010860-b 0c9a9c50a3af44d9affc4be637baab4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 15:28
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:49
Очікувана вартість: 802 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 013,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139 шт
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу великогабаритного сміття) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 90510000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця Послуг на підставі Акту приймання наданих Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:58
img-200917150742-001.pdf
17 вересня 2020 14:58
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
14 вересня 2020 09:22
Договор на послуги.doc
11 вересня 2020 15:25
Додаток 7 Лист - згода.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток_6_Переможець.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 2 Стаття 17.docx
11 вересня 2020 15:25
Тендерна документація (новая редакция).docx
17 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:58
img-200917150742-001.pdf
17 вересня 2020 14:58
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
14 вересня 2020 09:22
Договор на послуги.doc
11 вересня 2020 15:25
Договор на послуги.doc
11 вересня 2020 15:25
Додаток 7 Лист - згода.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток_6_Переможець.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
11 вересня 2020 15:25
Додаток 2 Стаття 17.docx
11 вересня 2020 15:25
Тендерна документація (новая редакция).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна закупівлі
Дата подання: 11 вересня 2020 16:26
Дата відповіді: 14 вересня 2020 09:19
Потребує уточнення ціна закупівлі. За посиланням на закупівлю вона становить 802 725 грн., а в проекті договору, якій додається до тендерної документації 1 148 400 грн.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником опрацьовано Ваше звернення та будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" 777 496,50
UAH з ПДВ
619 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екосервіс Груп" 736 213,50
UAH з ПДВ
685 297,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 802 725,00
UAH з ПДВ
802 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:48
Довідка МВС(2).pdf
19 жовтня 2020 14:48
Dovidka_20283511090230532215.pdf (1).p7s
19 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:02
Довідка ДФС (2).pdf
19 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:37
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 10:37
ІПН.pdf
19 жовтня 2020 10:37
Довіреність.pdf
19 жовтня 2020 10:37
Наказ на директора.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (3).pdf
19 жовтня 2020 10:36
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2020 10:36
довідка переможця ст 17.pdf
19 жовтня 2020 10:36
Довідка ДФС.pdf
19 жовтня 2020 10:36
Dovidka_20262556550820928055.pdf (1).p7s
24 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:15
Статут.pdf
24 вересня 2020 11:15
Довіреність.pdf
24 вересня 2020 11:15
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 11:15
Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 11:15
Витяг з ЄДР.pdf
24 вересня 2020 11:15
Протокол.pdf
24 вересня 2020 11:15
ІПН.pdf
24 вересня 2020 11:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 вересня 2020 11:15
Наказ на директора.pdf
24 вересня 2020 11:15
Інфо про ч.1,2 ст.17.pdf
24 вересня 2020 11:15
Лист-згода.pdf
24 вересня 2020 11:15
Довідка по ст.17.pdf
24 вересня 2020 11:15
відгук (20).pdf
24 вересня 2020 11:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:10
Штатний.pdf
25 вересня 2020 14:10
Установчі документи.pdf
25 вересня 2020 14:10
Уповноважена особа.pdf
25 вересня 2020 14:10
Технічна специфікація.pdf
25 вересня 2020 14:10
тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 14:10
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 14:10
Лист по 236 ГПК.pdf
25 вересня 2020 14:10
Документація.pdf
25 вересня 2020 14:10
Доки по працівникам.pdf
25 вересня 2020 14:10
Доки по працівникам 2.pdf
25 вересня 2020 14:10
Договори на утилізацію.pdf
25 вересня 2020 14:10
Відгук11.pdf
25 вересня 2020 14:10
Відгук.pdf
25 вересня 2020 14:10
відгук 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

ТОВ "Екосервіс Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Переможець 619 245,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
619 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 08:53
ДУ 5 до Дог. 292.PDF зміни до договору
03 березня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:18
ДУ 4 до Дог. 292.PDF зміни до договору
28 січня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:25
ДУ 2 до Дог. 292.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:16
ДУ 1 до Дог. 292.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:28
Договір укладений
22 жовтня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 1.3. в новій редакції: «1.3. Строк надання Послуг – до 28 лютого 2021 року». 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 7.1. в новій редакції: «7.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 28.02.2021, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами, згідно умов Договору. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 292
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити ціну Договору на 57915 грн.00 коп. в тому числі ПДВ 20% - 9652 грн. 50 коп. 2. Внести зміни до пункт 2.1. Договору та викласти в новій редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додатку3) та складає 561 330 грн. 00 коп. тому числі ПДВ 20% - 93555 грн. 00 коп.».
Номер договору про закупівлю: 292
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 106 920 грн. 00 коп. (сто шість тисяч дев’ятсот двадцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 17 820 грн. 00 коп. (сімнадцять тисяч вісімсот двадцять грн. 00 коп.). 2. Ціна Договору після збільшення становить 668 250 грн. 00 коп. (шістсот шістдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 111 375 грн. 00 коп. (сто одинадцять тисяч триста сімдесят п’ять грн. 00 коп.). 3. Викласти Додаток 1 «Калькуляція» та Додаток 2 «Перелік об’єктів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації» у новій редакції, що додається. 4. Усі інші пункти Договору, зміни яких не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, скріплення печатками та є невід'ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору. 7. До цієї Додаткової угоди додається: - Додаток 1 «Калькуляція» - Додаток 2 «Перелік об’єктів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 292
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 40 095 грн. 00 коп. (сорок тисяч дев’яносто п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 6 682 грн. 50 коп. (шість тисяч шістсот вісімдесят дві грн. 50 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Послуг становить 628 155 грн. 00 коп. (шістсот двадцять вісім тисяч сто п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 104 692 грн. 50 коп. (сто чотири тисячі шістсот дев’яносто дві грн. 50 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 292
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 628 155,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 692,50 UAH)