Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
789 040,80 UAH
UA-2020-09-11-010218-b 3685453f49c146b9ada402b22d3bbb15
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуслистий Сергій Олександрович

+380687979912 novool11kab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40201087
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74
Контактна особа: Гуслистий Сергій Олександрович
+380687979912
novool11kab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:17
Очікувана вартість: 789 040,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 945,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3956.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:09
Зміни.docx
21 вересня 2020 17:09
ТД ШКІЛЬНА зі змінами 09.2020.docx
11 вересня 2020 15:59
тд шкільна скан.docx
22 вересня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:09
Зміни.docx
21 вересня 2020 17:09
ТД ШКІЛЬНА зі змінами 09.2020.docx
11 вересня 2020 15:59
тд шкільна скан.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 14 вересня 2020 14:48
Дата відповіді: 15 вересня 2020 09:06
прошу вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва згідно проектної документації.
Відповідь: Добрий день. Клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва згідно проектної документації - СС1 (незначний)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-010218-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК АРАКС", Код ЄДРПОУ:41954829
Дата подання: 16 вересня 2020 12:23
Вимога щодо ліцензії
Згідно відповіді, наданої Замовником на поставлене запитання по закупівлі, клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва згідно проектної документації - СС1 (незначний).
Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"».
Відповідно, виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Згідно п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником вимагається подання у складі тендерної пропозиції: «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Відповідно учасник повинен подати чинну ліцензію на провадження виду господарської діяльності, при тому, що виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Відповідно зазначена вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 17:03
Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування
Номер вимоги: UA-2020-09-11-010218-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК АРАКС", Код ЄДРПОУ:41954829
Дата подання: 16 вересня 2020 12:43
Вимога щодо досвіду роботи
Згідно п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років».
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно вимога Замовника щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років є необґрунтованою, порушує засади ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 17:06
Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років
Номер вимоги: UA-2020-09-11-010218-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР", Код ЄДРПОУ:32835987
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:33
вимога про оскарження протоколу дискваліфікації
Підприємство Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор» не може погодитись з оприлюдненим протоколом дискваліфікації нашого підприємства з наступних причин:
1. В протоколі зазначено: «Учасник надав листів відгуків від контрагентів без терміну виконання робіт, чим порушено вимогу пп.5.3.3 п.5 розділу 3 тендерної документації». Пояснюємо, що нами надано 2-а відгуки від 2-х Замовників, в яких в одному вказано строк виконання робіт, в іншому відгуку вказано: «Роботи були виконані з належною якістю і строки, відповідні договору». Тобто надано позитивний відгук з відзначенням дотримання строків виконання робіт згідно договору. Копія договору нами надана, де пунктом 5.1 зазначено: «Роботи згідно даного Договору повинні бути виконані в термін до 20.12.2018 р.». Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що якщо в тендерній пропозиції на вимогу тендерної документації інформація наведена в іншому документі, то така вимога не може бути розцінена як помилка. Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що « Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору». Вбачаємо претензію тендерного комітету безпідставною.
2. В протоколі зазначено: Учасник надав копію витягу з ЄДРПОУ взагалі не завірену , більш того Замовником вимагалось інформаційна довідка з ЄДРПОУ, видану уповноваженим органом (тобто управлінням статистики), не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп.5.3.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами на вимогу тендерної документації надана інформаційна довідка- оригінал, яка видана саме уповноваженим органом (тобто управлінням статистики станом на 29.09.2020р.), але на жаль тендерний комітет з невідомих причин зафіксував відсутність цієї довідки, яка фігурує в реєстрі наданих документів під номером 23. Вважаємо цю помилку непорозумінням з боку тендерного комітету і тому протокол має бути переглянутим комісією тендерного комітету.
3. В протоколі зазначено: Учасник не надав копію посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчень з навчання про знання нормативно-правових актів з охорони праці (надати копії), які вимагались умовами тендерної документації, чим порушено вимоги пп.5.2.2 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами надані копії документів посвідчень про перевірку знань з пожежної безпеки та охорони праці на директора та інженера з охорони праці на підприємства, та копії усіх наказів про організацію служб з пожежної безпеки та охорони праці на підприємстві. Тому копії протоколів перевірки знань працівників ІТР готові надати додатково. Вважаємо цю помилку «не суттєвою» і яка могла бути виправлена на протязі 24 години на вимогу Замовника торгів, згідно закону України «Про державні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що у розділі IV Тендерної документації, пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».

Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, тендерний комітет підійшов до розгляду і оцінки тендерної пропозиції ДІП» Дніпродор» упереджено, не дотримуючись нових вимог згідно останніх змін до Закону України «Про державні закупівлі».
Просимо тендерний комітет відмінити протокол дисквалифікації та подовжити розгляд тендерної пропозиції ДІП «Дніпродор», даючи можливість підприємству захистити свою відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції цієї закупівлі згідно Закону України «Про державні закупівлі».
На підтвердження наших висновків додаємо до цієї вимоги уточнюючі документи:
1. Оновлені оригінали відгуків на приведені договори в якості аналогічних;
2. Інформаційна довідка з ЄДРПОУ (Держстату) станом на 29 вересня 2020 року;
3. Документи з охорони праці та пожежної безпеки на ІТР працівників.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-11-010218-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР", Код ЄДРПОУ:32835987
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:46
Скарга про оскарженя протоколу дискваліфікації
СКАРГА на рішений Замовника про відхилення пропозиції Учасника Дочірнього іноземного підприємства «Дніпродор» та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:01
рішення від 13.10.2020 № 19166 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:00
рішення від 03.11.2020 №20399 .pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2020 16:24
Номер скарги: UA-2020-09-11-010218-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР", Код ЄДРПОУ:32835987
Дата подання: 13 листопада 2020 13:08
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію і обрання переможця
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника Дочірнього іноземного підприємства «Дніпродор» та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" та не виконання рішення АМКУ.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:51
рішення від 17.11.2020 № 21300 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:51
рішення від 01.12.2020 №22237.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконане у повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2020 16:29

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 12:39
23 інформація з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 12:39
Скарга.pdf
22 жовтня 2020 13:50
Скарга .doc
22 жовтня 2020 13:50
Пояснення до скарги.doc.pdf
22 жовтня 2020 13:51
Пояснення до скарги.doc

Документи подані замовником

16 жовтня 2020 15:37
Заперечення
16 жовтня 2020 15:37
Заперечення

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 13:06
Скарга.doc
13 листопада 2020 13:06
Скарга.pdf
13 листопада 2020 13:06
Протокол 85.PDF
13 листопада 2020 13:06
Протокол 86.PDF

Документи подані замовником

20 листопада 2020 16:26
Заперечення
07 грудня 2020 16:21
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-16-000006 ● 9d9a52c198fd45f591dcf0c0992cbb89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2023 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.02.2023 № 36

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-09-11-010218-b 11.09.2020 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 40201087
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-23 14:25:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-010218-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у ході проведення моніторингу Замовником 17.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору. Відповідно до пункту 13.1. Договору підряду від 18.12.2020 № 18/20-8 (зі змінами) строк виконання робіт визначено до 30.06.2021, термін дії договору - до 31.12.2021 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-23 16:12:08

Надання відповіді

Викладено у сканованій копії протоколу


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 619 362,62
UAH з ПДВ
595 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Замковий Федір Васильович 715 000,00
UAH з ПДВ
595 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" 706 000,00
UAH з ПДВ
630 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" 726 000,00
UAH з ПДВ
631 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АРАКС" 739 101,12
UAH з ПДВ
632 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬБУД" 786 329,26
UAH з ПДВ
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 774 360,00
UAH з ПДВ
774 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:43
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:42
12 Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:52
24 копія ліцензії.pdf
29 вересня 2020 16:52
23 інформація з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 16:52
20 Техзнічне завдання.pdf
29 вересня 2020 16:52
16 проект договору.pdf
29 вересня 2020 16:52
14 Тендерна проозиція.pdf
29 вересня 2020 16:52
4 Статут.pdf
29 вересня 2020 16:52
1 документи на директора.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 18:24
Пропозиція.PDF
28 вересня 2020 18:24
Проект договора.PDF
28 вересня 2020 18:24
Копіясертифікат.PDF
28 вересня 2020 18:24
Копія установч.PDF
28 вересня 2020 18:24
Копія паспорт ФОП.PDF
28 вересня 2020 18:24
Довідки.PDF

Публічні документи

19 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:13
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:12
9. Проект договору.pdf
28 вересня 2020 17:12
8. Інформація з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 17:12
6. Інші довідки.pdf
28 вересня 2020 17:12
5. Довідки ст. 17.pdf
28 вересня 2020 17:12
4. Аналогічні договори - 2.pdf
28 вересня 2020 17:12
4. Аналогічні договори - 1.pdf
28 вересня 2020 17:12
3. Техніка.pdf
28 вересня 2020 17:12
2. Працівники.pdf
28 вересня 2020 17:12
13. Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 17:12
12. Календарний графік.pdf
28 вересня 2020 17:12
11. Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 17:12
10. ТЗ.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 18:03
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:02
Тендерна пропозиція.PDF
28 вересня 2020 18:02
Проект договора.PDF
28 вересня 2020 18:02
Лист відгук.PDF
28 вересня 2020 18:02
Кошторис.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія Статуту.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія ПДВ.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія паспор директор.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія ліцензія.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія Декларація.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копія Виписка.PDF
28 вересня 2020 18:02
Копії посвідчень.PDF
28 вересня 2020 18:02
Договір оренди техніки.PDF
28 вересня 2020 18:02
довідки1.PDF
28 вересня 2020 18:02
Довідки.PDF
28 вересня 2020 18:02
Довідка ст17.PDF
28 вересня 2020 18:02
ДОВІДКА ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 18:02
Аналог договір 2.PDF
28 вересня 2020 18:02
Аналог договір 1.PDF
28 вересня 2020 18:02
2924-20.zip

Публічні документи

28 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:50
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 17:50
Статут.PDF
28 вересня 2020 17:50
Статут_Опис.pdf
28 вересня 2020 17:50
Рішення правочин.pdf
28 вересня 2020 17:50
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 17:50
Паспорт директора.pdf
28 вересня 2020 17:50
Охорона праці.PDF
28 вересня 2020 17:50
Наказ призначення.pdf
28 вересня 2020 17:50
Копії техпаспортів.PDF
28 вересня 2020 17:50
Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 17:50
Договір Техніка Хасенко.pdf
28 вересня 2020 17:50
Договір Техніка Люкс.pdf
28 вересня 2020 17:50
Договір 55 Відгук.PDF
28 вересня 2020 17:50
Договір 45 Відгук .PDF
28 вересня 2020 17:50
Довідки та листи.PDF
28 вересня 2020 17:50
Відомості ЄДРПОУ 25.09.pdf
28 вересня 2020 17:50
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 вересня 2020 17:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 17:50
Аналог договір 55.pdf
28 вересня 2020 17:50
Аналог договір 45.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:12
Ч.4 (Статут).pdf
28 вересня 2020 12:12
Ч.3 (Кошторис).pdf
28 вересня 2020 12:12
Ч.2 (Аналогічні договори).pdf
28 вересня 2020 12:12
Ч.1 (Листи, довідки).pdf
28 вересня 2020 12:12
9.ЕБГ АМБ UA-2020-09-11-010218-b.zip

Публічні документи

26 вересня 2020 22:06
Електронний підпис
26 вересня 2020 22:04
тех. завдання.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
тех. завдання.pdf
26 вересня 2020 22:04
тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2020 22:04
Статут Учасника.pdf
26 вересня 2020 22:04
проект договору.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
проект договору.pdf
26 вересня 2020 22:04
Працівники.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
Працівники.pdf
26 вересня 2020 22:04
Повноваження директора.pdf
26 вересня 2020 22:04
Опис.pdf
26 вересня 2020 22:04
Накази, договора (10н).pdf
26 вересня 2020 22:04
МТБ.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
МТБ.pdf
26 вересня 2020 22:04
МТБ ДРСУ.pdf
26 вересня 2020 22:04
Ліцензія.zip
26 вересня 2020 22:04
Лист про ціну.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
Лист про ціну.pdf
26 вересня 2020 22:04
лист про пдв.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
лист про пдв.pdf
26 вересня 2020 22:04
згода Тороп.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
згода Тороп.pdf
26 вересня 2020 22:04
достовірність.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
достовірність.pdf
26 вересня 2020 22:04
Довіреність_Пустовойт_1.zip
26 вересня 2020 22:04
Довідка щодо субпідряду.pdf
26 вересня 2020 22:04
Довідка щодо ст. 17.pdf
26 вересня 2020 22:04
Довідка щодо ст. 17 № 3.pdf
26 вересня 2020 22:04
Довідка щодо підпису.pdf
26 вересня 2020 22:04
дов. лиц. рейтин_20200217_0001.pdf
26 вересня 2020 22:04
Гарантия 6891.zip
26 вересня 2020 22:04
Гарант.лист.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
Гарант.лист.pdf
26 вересня 2020 22:04
Відгук Облавтодор.PDF
26 вересня 2020 22:04
Витяг повний від 16.09.2020.pdf
26 вересня 2020 22:04
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 вересня 2020 22:04
Виписка.pdf
26 вересня 2020 22:04
аналогічний договір.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
аналогічний договір.pdf
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ССР.xls.p7s
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ССР.xls
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls.p7s
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ИВР.xls.p7s
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ИВР.xls
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
26 вересня 2020 22:04
r_112_ДЦ_ДЦ.xls
26 вересня 2020 22:04
r_112 пояснення_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
26 вересня 2020 22:04
r_112 пояснення_ДЦ_ДЦ.xls
26 вересня 2020 22:04
77d04581-5f66-4819-8a15-f6156bce8dd3.pdf.p7s
26 вересня 2020 22:04
77d04581-5f66-4819-8a15-f6156bce8dd3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ФОП Замковий Федір Васильович

ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"

ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ"

ТОВ "БК АРАКС"

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬБУД"

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
#39675226
Рішення скасоване 630 990,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:15
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Рішення скасоване 595 590,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:15
ФОП Замковий Федір Васильович
#1977522191
Рішення скасоване 595 600,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:15
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
#39675226
Рішення скасоване 630 990,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:15
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Рішення скасоване 595 590,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:22
ФОП Замковий Федір Васильович
#1977522191
Рішення скасоване 595 600,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:22
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
#39675226
Рішення скасоване 630 990,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:22
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 595 590,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:29

Документи

01 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:45
протокол
30 вересня 2020 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:49
протокол

Документи

11 листопада 2020 16:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:17
протокол
11 листопада 2020 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:24
протокол
11 листопада 2020 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
595 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 13:26
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 11:28
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
19 травня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:31
File.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:27
File.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:56
договір укладений
18 грудня 2020 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення сторін через погіршення погодніх умов
Номер договору про закупівлю: 18/20-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення сторін через погіршення погодних
Номер договору про закупівлю: 18/20-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни сторонами
Номер договору про закупівлю: 18/20-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 595 564,75
UAH (в тому числі ПДВ 99 260,79 UAH)