Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380687979912 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 789 040,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 945,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3956.31 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 17:09 |
Зміни.docx | |
21 вересня 2020 17:09 |
ТД ШКІЛЬНА зі змінами 09.2020.docx | |
11 вересня 2020 15:59 |
тд шкільна скан.docx |
22 вересня 2020 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2020 17:09 |
Зміни.docx
|
||||||
21 вересня 2020 17:09 |
ТД ШКІЛЬНА зі змінами 09.2020.docx
|
||||||
11 вересня 2020 15:59 |
тд шкільна скан.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"».
Відповідно, виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Згідно п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником вимагається подання у складі тендерної пропозиції: «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Відповідно учасник повинен подати чинну ліцензію на провадження виду господарської діяльності, при тому, що виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Відповідно зазначена вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно вимога Замовника щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років є необґрунтованою, порушує засади ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років.
1. В протоколі зазначено: «Учасник надав листів відгуків від контрагентів без терміну виконання робіт, чим порушено вимогу пп.5.3.3 п.5 розділу 3 тендерної документації». Пояснюємо, що нами надано 2-а відгуки від 2-х Замовників, в яких в одному вказано строк виконання робіт, в іншому відгуку вказано: «Роботи були виконані з належною якістю і строки, відповідні договору». Тобто надано позитивний відгук з відзначенням дотримання строків виконання робіт згідно договору. Копія договору нами надана, де пунктом 5.1 зазначено: «Роботи згідно даного Договору повинні бути виконані в термін до 20.12.2018 р.». Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що якщо в тендерній пропозиції на вимогу тендерної документації інформація наведена в іншому документі, то така вимога не може бути розцінена як помилка. Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що « Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору». Вбачаємо претензію тендерного комітету безпідставною.
2. В протоколі зазначено: Учасник надав копію витягу з ЄДРПОУ взагалі не завірену , більш того Замовником вимагалось інформаційна довідка з ЄДРПОУ, видану уповноваженим органом (тобто управлінням статистики), не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп.5.3.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами на вимогу тендерної документації надана інформаційна довідка- оригінал, яка видана саме уповноваженим органом (тобто управлінням статистики станом на 29.09.2020р.), але на жаль тендерний комітет з невідомих причин зафіксував відсутність цієї довідки, яка фігурує в реєстрі наданих документів під номером 23. Вважаємо цю помилку непорозумінням з боку тендерного комітету і тому протокол має бути переглянутим комісією тендерного комітету.
3. В протоколі зазначено: Учасник не надав копію посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчень з навчання про знання нормативно-правових актів з охорони праці (надати копії), які вимагались умовами тендерної документації, чим порушено вимоги пп.5.2.2 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами надані копії документів посвідчень про перевірку знань з пожежної безпеки та охорони праці на директора та інженера з охорони праці на підприємства, та копії усіх наказів про організацію служб з пожежної безпеки та охорони праці на підприємстві. Тому копії протоколів перевірки знань працівників ІТР готові надати додатково. Вважаємо цю помилку «не суттєвою» і яка могла бути виправлена на протязі 24 години на вимогу Замовника торгів, згідно закону України «Про державні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що у розділі IV Тендерної документації, пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, тендерний комітет підійшов до розгляду і оцінки тендерної пропозиції ДІП» Дніпродор» упереджено, не дотримуючись нових вимог згідно останніх змін до Закону України «Про державні закупівлі».
Просимо тендерний комітет відмінити протокол дисквалифікації та подовжити розгляд тендерної пропозиції ДІП «Дніпродор», даючи можливість підприємству захистити свою відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції цієї закупівлі згідно Закону України «Про державні закупівлі».
На підтвердження наших висновків додаємо до цієї вимоги уточнюючі документи:
1. Оновлені оригінали відгуків на приведені договори в якості аналогічних;
2. Інформаційна довідка з ЄДРПОУ (Держстату) станом на 29 вересня 2020 року;
3. Документи з охорони праці та пожежної безпеки на ІТР працівників.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:46
Дата подання: 13 листопада 2020 13:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-16-000006 ● 9d9a52c198fd45f591dcf0c0992cbb89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 16:13 |
15.02.2023 № 36
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-09-11-010218-b 11.09.2020 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 40201087
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 14:25:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-010218-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у ході проведення моніторингу Замовником 17.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору. Відповідно до пункту 13.1. Договору підряду від 18.12.2020 № 18/20-8 (зі змінами) строк виконання робіт визначено до 30.06.2021, термін дії договору - до 31.12.2021 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:12:08
Надання відповіді
Викладено у сканованій копії протоколу
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
619 362,62
UAH з ПДВ
|
595 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Замковий Федір Васильович |
715 000,00
UAH з ПДВ
|
595 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" |
706 000,00
UAH з ПДВ
|
630 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" |
726 000,00
UAH з ПДВ
|
631 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК АРАКС" |
739 101,12
UAH з ПДВ
|
632 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬБУД" |
786 329,26
UAH з ПДВ
|
738 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" |
774 360,00
UAH з ПДВ
|
774 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" #39675226 |
Рішення скасоване |
630 990,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:15
|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Рішення скасоване |
595 590,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:15
|
ФОП Замковий Федір Васильович #1977522191 |
Рішення скасоване |
595 600,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:15
|
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" #39675226 |
Рішення скасоване |
630 990,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:15
|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Рішення скасоване |
595 590,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:22
|
ФОП Замковий Федір Васильович #1977522191 |
Рішення скасоване |
595 600,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:22
|
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" #39675226 |
Рішення скасоване |
630 990,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:22
|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Переможець |
595 590,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 11:28
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:31
|
File.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:27
|
File.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 17:56
|
договір | укладений |
18 грудня 2020 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішення сторін через погіршення погодніх умов |
Номер договору про закупівлю: | 18/20-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішення сторін через погіршення погодних |
Номер договору про закупівлю: | 18/20-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни сторонами |
Номер договору про закупівлю: | 18/20-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |