Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)
Очікувана вартість
12 255 956,00 UAH
UA-2020-09-11-009748-b 117bb062e27e4c75ae6986ed80575625
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 12 255 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва), код ДК 021:2015 - 45310000-3 - "Електромонтажні роботи"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва) (згідно з Додатком 2 до тендерної документації, Додатком 4 до тендерної документації, Додатком 5 до тендерної документації, Додатком 6 до тендерної документації, Додатком 7 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: окрема будівля КТП-9, що розміщена на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, 04119.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 12 255 956,00 грн. (дванадцять мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник зобов‘язується виконати весь обсяг робіт визначений договором не пізніше 01.12.2021 року (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 28.09.2020 року.
7. Умови оплати: оплата вартості робіт здійснюється замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок учасника в такому порядку:
- впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передавання обладнання повному обсязі на склад замовника, він сплачує учаснику вартість поставленого обладнання;
- остаточна оплата вартості виконаних за договором робіт здійснюється замовником частинами протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (типові форми №КБ-2в, №КБ-3) за звітний період за договором.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 61 200,00 грн. (шістдесят одна тисяча двісті грн. 00 коп.).
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення).
Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119.
Код ЄДРПОУ: 16286441.
Рахунок за стандартом IBAN у ПАТ АБ “УКРГАЗБАНК”: UA163204780000026006924427925.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.
Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником.
Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін до тендерної документації та тендерну документацію в новій редакції (в разі таких змін).
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 122 560,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передавання обладнання повному обсязі на склад замовника, він сплачує учаснику вартість поставленого обладнання Пiсляоплата 15 Робочі 40
Iнша подія Остаточна оплата вартості виконаних за договором робіт здійснюється замовником частинами протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (типові форми №КБ-2в, №КБ-3) за звітний період за договором Пiсляоплата 10 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС" 11 810 000,00
UAH з ПДВ
11 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 08:55
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 вересня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій