Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автопроїздів моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі. Коригування
Очікувана вартість
49 272 700,00 UAH
UA-2020-09-11-009333-b 00dae77377554ed1aa9af96091090114
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На замовлення комунальної корпорації «Київавтодор» розроблений та затверджений в установленому порядку робочий проект «Капітальний ремонт автопроїздів мосту метро через Русанівську протоку р. Дніпро у Дніпровському районі», проведена процедура закупівлі будівельних робіт, за результатами якої з переможцем – ТОВ «Спеціалізована механізована колона №23» укладений договір підряду від 14.08.2018 р. № 174-11, термін якого завершується у 2020 році.
Робочим проектом було передбачено ремонт існуючої стінки огородження метрополітену та влаштування водовідводу з пластику.
В процесі виконання робіт виникла необхідність в влаштуванні нової стінки огородження, так як несучі елементи виявилися критично пошкоджені. Що стосується влаштування водовідводу з пластику, то в зв’язку з значною економію по об’єкту було прийнято рішення (пункт 1 протоколу наради з питання виконання будівельних робіт на об’єкті від 10 липня 2019 року) щодо влаштування чавунного водовідводу, гарантійний термін якого складає більше 10 років і монтаж якого є завершальним етапом влаштування гідроізоляції та водовідведення з проїзної частини мосту.
Влаштування декоративної підсвітки пов’язано з роботами з влаштування зовнішнього освітлення по мосту та після завершення потребує локальних робіт по відновленню оздоблення фасадних частин прогонових будов мосту, що передбачено основним договором.
Вищеперераховані роботи безпосередньо пов’язані з первинним проектом та мають на меті посилення несучої здатності конструкцій мосту.
Зазначені рішення внесено до проектної документації, яка пройшла державну експертизу (експертний звіт від 01.07.2020 р. №10-0415-20).
Ці роботи технологічно пов’язані з роботами по основному договору.
Без виконання робіт по додатковому договору (влаштування водовідводу) не можливо завершити роботи по основному договору (завершення робіт по влаштуванню та укріпленню струменевонаправляючих дамб, укріплення конусів, демонтаж тимчасових доріг та благоустрій територій).
Також, не можливо в повному обсязі завершити оздоблювальні роботи фасадних частин прогонових будов.
Роботи по основному договору призупинені, вся техніка знаходиться на об’єкті, що створює незручності для мешканців житлового масиву Русанівка та гостей міста Києва.
Крім того, гарантійні зобов’язанні не можливо розподілити у разі залучення іншого підрядника.
Враховуючи п.5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, розглянути можливість проведення переговорної процедури закупівлі з виконавцем робіт за попереднім договором ТОВ «Спеціалізована механізована колона №23».
Крім того, зазначаємо, що роботи по основному договору підрядником не завершені, вся будівельна техніка знаходиться на об’єкті будівництва, а отже, в разі проведення переговорної процедури закупівлі терміни виконання робіт будуть мінімальними, оскільки виключать витрати часу на перебазування будівельної техніки, облаштування будівельного майданчика тощо, а в умовах сезонності виконання будівельних робіт це є вкрай важливим фактором.
Укладення договору з попереднім виконавцем робіт обумовить дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автопроїздів моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, автопроїзд моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 14:39
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000027 ● 15c1e68c6325497eb77eda1ee9e4e4c3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-09-11-009333-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 23"
#35329851
Переможець 49 272 700,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 09:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 23"
#35329851
49 272 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:50
56-11.pdf укладений
28 вересня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:27
Додаткова 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 15:59
56-11_3.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 09:16
Додаткова 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 08:19
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договір доповнено Лінійним графіком виконання робіт. 2. Пункт 5.1 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №4 «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна змінюється та становить 37 538 236 грн. 90 коп. 1.1. Внести зміни до п.4.1 - обсяги фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 56-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за договором змінюється. 2. Внесено зміни до п. 4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток №1 – «Договірна ціна» викладено в новій редакції. 4. Додаток №2 – «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції. 5. Додаток №4 – «Лінійний графік виконання робіт» викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 806 700,90
UAH (в тому числі ПДВ 3 467 783,48 UAH)